• Hallo lieve users,

    Rutger heeft besloten om van Quizlet weer een quizzensite te maken, omdat de site hier oorspronkelijk voor bedoeld was. Dit heeft een aantal gevolgen:

    - De stories worden verwijdert
    - Iedereen moet minstens 5 quizzen hebben.

    Quizlet gaat per 1 mei weer terug naar een quizzensite. Dit betekent dat jullie tot die tijd hebben om jullie verhalen op te slaan, mochten jullie dat willen. Alle verhalen/series die na 1 mei nog op Quizlet staan, worden verwijdert.

    Iedereen moet minstens 5 quizzen op zijn of haar account hebben. Als je per 1 mei geen 5 quizzen op je account hebt, dan krijg je een permanente forumban. Je kan dan dus niet meer op het forum. Deze ban wordt automatisch opgeheven zodra je 5 quizzen op je account hebt.

    Het is niet de bedoeling om je verhaal in quizzen te stoppen, zodat deze op Quizlet kan blijven staan. Verhalen in quiz-vorm zullen ook worden verwijdert.

    Ik hoop dat jullie zo genoeg weten. Zo niet, dan kan je altijd een pb naar een moderator sturen.

    MVG, de moderators van Quizlet.nl


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Slechte dag gehad? (krul) be happyy, (dance)

    Nee helemaal niet.


    Your Butt is Mine!

    kom op mensuh en ik zweer Rickjuh het is gewoon geen leuke grap dit

    Zucht, <_<

    Wat's het met forums en rare 1 april grappen? :S


    quidquid excusatio prandium pro

    Is het een grap dan? (nerd)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Is het een grap dan? (nerd)


    Uhu *knikt* :Y)


    TOMADDICT. <3

    Volgens mij niet hoor (krul)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Hoezo 1 april grap, nooit van gehoord(baby) En dit lijkt er al helemáaal niet op !! -Gaat zowat dood aan de lach-

    (krul)


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Echt he :O 1 april? dat is toch die dag.. uhm wanneer mensen grappen uithalen ofzo? Dan komt ons nieuwsbericht wel precies op het verkeerde moment. hmmm


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Echt he :O 1 april? dat is toch die dag.. uhm wanneer mensen grappen uithalen ofzo? Dan komt ons nieuwsbericht wel precies op het verkeerde moment. hmmm

    Toevallig he?


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    (...)
    Toevallig he?


    jaa, echt stom :O zo gelooft niemand ons :9~


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    waarom hebben ze eigenlijk een nieuwe gemaakt? Niemand geloofde het al bij de eerste "=.=


    Alis volat propriis

    Rickjuh schreef:
    Echt he :O 1 april? dat is toch die dag.. uhm wanneer mensen grappen uithalen ofzo? Dan komt ons nieuwsbericht wel precies op het verkeerde moment. hmmm

    Ja zeker wel ! Op een zeeeeer fout moment als je het mij vraagt.. Beetje verdacht (krul)


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Dat is het hem juist, we laten hem staan omdat het erg serieus is, en kijken wanneer de echte schrik reactie's komen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    nee, als je zegt dat het toevallig is gaan we het echt geloven ofzo O,o


    Alis volat propriis

    Al iets in gedachten om volgend jaar met 1 april mee te delen?


    Your Butt is Mine!