• Hallo lieve users,

    Rutger heeft besloten om van Quizlet weer een quizzensite te maken, omdat de site hier oorspronkelijk voor bedoeld was. Dit heeft een aantal gevolgen:

    - De stories worden verwijdert
    - Iedereen moet minstens 5 quizzen hebben.

    Quizlet gaat per 1 mei weer terug naar een quizzensite. Dit betekent dat jullie tot die tijd hebben om jullie verhalen op te slaan, mochten jullie dat willen. Alle verhalen/series die na 1 mei nog op Quizlet staan, worden verwijdert.

    Iedereen moet minstens 5 quizzen op zijn of haar account hebben. Als je per 1 mei geen 5 quizzen op je account hebt, dan krijg je een permanente forumban. Je kan dan dus niet meer op het forum. Deze ban wordt automatisch opgeheven zodra je 5 quizzen op je account hebt.

    Het is niet de bedoeling om je verhaal in quizzen te stoppen, zodat deze op Quizlet kan blijven staan. Verhalen in quiz-vorm zullen ook worden verwijdert.

    Ik hoop dat jullie zo genoeg weten. Zo niet, dan kan je altijd een pb naar een moderator sturen.

    MVG, de moderators van Quizlet.nl


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    xKIROxLOVERx schreef:
    (...)

    ja eigenlijk wel een goed plan ga ik ook doen

    Yeah, gaan we samen naar FanFic.nl verkassen (krul)


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    AnotherAlien schreef:
    (...)
    Ik vind het eigenlijk wel komisch (krul) Een beetje lol en humor is altijd goed, en van lachen wordt je gezonder, dus alleen maar positief (lol) En tjaah.. Ik vind het eigenlijk wel cool dat ze zich de moeite nemen om een leuke 1 april grap te bedenken en uit te voeren (flower)


    Ik vind 'm toch niet leuk hoor. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    AnotherAlien schreef:
    (...)
    Ja >< Maar goed, ik denk dat je het nooit volledig zult kunnen tegenhouden.. Quizlet is naar mijn weten zeer breed uitgegroeid naar een FanFiction site :Y) Maar ach, dan verhuis ik lekker naar FanFic.nl met me hele rotzooi (cool)


    Ik ga met je mee :'D


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Washington schreef:
    Als jullie het slim aangepakt hadden, hadden jullie dit 5 April ofzo verteld. Dan had iedereen het wél gelooft.

    idd (krul)

    DamnMe schreef:
    (...)

    Ik ga met je mee :'D

    Joehoe ! Gaan we saampjes verkassen (yeah)


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ik vind 'm toch niet leuk hoor. (cat)

    Hun wel, ik durf te wedden dat ze zich aan het dood lachen zijn om al onze zinloze en idiote reactie's ! Misschien met een koekje erbij, en nog een drankje :P


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Whipple schreef:
    (...)
    idd (krul)


    ja idd

    jamaar misschien als ze echt leden verliezen hadden zu hun mondjes wel gehouden xD

    CuteWolf schreef:
    jamaar misschien als ze echt leden verliezen hadden zu hun mondjes wel gehouden xD


    ik ga zowiezo naar fanfic toe heb al een account en al

    Misschien zeggen ze dit gewoon om meer users op fanfic te krijgen. :>


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Misschien zeggen ze dit gewoon om meer users op fanfic te krijgen. :>

    Misschien.. We zien wel als de 1 april drukte over is (krul)


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    AnotherAlien schreef:
    (...)
    Misschien.. We zien wel als de 1 april drukte over is (krul)


    Inderdaad.(krul)
    Sowieso als dit een 1 april grap is we dat pas héél laat te weten komen. ;>


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Als dit een grap is, is het niet grappig en als het waar is is dat het slechtste wat je kan doen.

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 16:48 ]


    Cowards die many times before their deaths.

    Sway schreef:
    Als dit een grap is, is het niet grappig en als het waar is is dat het slechtste wat je kan doen.

    Ze doen het dus nooit goed :')


    -

    righhtttttt helemaal
    XD


    the greatest thing you`ll ever learn is to love and be loved in return