• Hallo lieve users,

    Rutger heeft besloten om van Quizlet weer een quizzensite te maken, omdat de site hier oorspronkelijk voor bedoeld was. Dit heeft een aantal gevolgen:

    - De stories worden verwijdert
    - Iedereen moet minstens 5 quizzen hebben.

    Quizlet gaat per 1 mei weer terug naar een quizzensite. Dit betekent dat jullie tot die tijd hebben om jullie verhalen op te slaan, mochten jullie dat willen. Alle verhalen/series die na 1 mei nog op Quizlet staan, worden verwijdert.

    Iedereen moet minstens 5 quizzen op zijn of haar account hebben. Als je per 1 mei geen 5 quizzen op je account hebt, dan krijg je een permanente forumban. Je kan dan dus niet meer op het forum. Deze ban wordt automatisch opgeheven zodra je 5 quizzen op je account hebt.

    Het is niet de bedoeling om je verhaal in quizzen te stoppen, zodat deze op Quizlet kan blijven staan. Verhalen in quiz-vorm zullen ook worden verwijdert.

    Ik hoop dat jullie zo genoeg weten. Zo niet, dan kan je altijd een pb naar een moderator sturen.

    MVG, de moderators van Quizlet.nl


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    DevilBitch schreef:
    *zingt*
    Eén april, kikker in je bil!
    Ah, ja, ik geloof er niets van, en als het wel zo is krijs ik heel Noord Nederland bij elkaar.


    En ik het Midden van Nederland en dan verkas ik naar THH en FanFic

    Rickjuh schreef:
    Dat is het hem juist, we laten hem staan omdat het erg serieus is, en kijken wanneer de echte schrik reactie's komen.

    Schrik reacties ? Ik krijg hier geen schrik van, moest dit echt zijn; ik ben weg. (;


    None but ourselves can free our minds.

    Maar weet je wat ze oerdom is?
    De beta's, je roept die functie niet in het leven om na 1/2 maanden te zeggen dat zij ook kunnen stoppen. Zonder verhalen, geen beta's, lijkt me?

    Imperfect schreef:
    (...)
    Schrik reacties ? Ik krijg hier geen schrik van, moest dit echt zijn; ik ben weg. (;

    Ik zou hem hier ook skippen moest het waar zijn en dat weet Rutger en de moderators goed genoeg -die trouwens ook hun stories nog laten staan-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BillBomm schreef:
    (...)
    Ik zou hem hier ook skippen moest het waar zijn en dat weet Rutger en de moderators goed genoeg -die trouwens ook hun stories nog laten staan-

    ja das vaag als het weer een normale site wordt waarom halen hun hun stories er dan ook niet af ik laat ze ook gewoon staan hoor ben wel goed maar niet gek

    BillBomm schreef:
    (...)
    Ik zou hem hier ook skippen moest het waar zijn en dat weet Rutger en de moderators goed genoeg -die trouwens ook hun stories nog laten staan-

    Idd, ik doe eigenlijk zelden tot nooit quizzen & ik volg wel veel stories. Dus die stories wegdoen zou wel niet de slimste actie zijn - om het vriendelijk te zeggen -.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb het gevoel dat er hier nog veel delen van gaan komen. (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Imperfect schreef:
    Ik heb het gevoel dat er hier nog veel delen van gaan komen. (cat)

    Deel 3 is op komst :Y) .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Heroic schreef:
    Sorry, maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat het geen grap is.
    Of ik ben gewoon heel erg bijgelovig.
    Maar het feit dat er geen verhalen meer zijn op quizlet, vind ik niet bepaald aantrekkelijk... Ik ben er bang voor dat het echt zo is.


    Weet je hoe bang ik eig. ook ben o-o


    Hope goes lost but never dies.

    Heroic schreef:
    Sorry, maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat het geen grap is.
    Of ik ben gewoon heel erg bijgelovig.
    Maar het feit dat er geen verhalen meer zijn op quizlet, vind ik niet bepaald aantrekkelijk... Ik ben er bang voor dat het echt zo is.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Imperfect schreef:
    (...)
    Idd, ik doe eigenlijk zelden tot nooit quizzen & ik volg wel veel stories. Dus die stories wegdoen zou wel niet de slimste actie zijn - om het vriendelijk te zeggen -.

    De spotlight zou amper nog gebruikt worden, minder geld, minder users, geen nut meer, byebye Quizlet...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Kom maar op met deel 3, guys (:


    Hope goes lost but never dies.

    x'D Naja als het echt zo is verhuis ik :O

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 17:54 ]

    BillHumanoid schreef:
    x'D Naja als het echt zo ik verhuis ik :O

    Naar waar?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hazardous schreef:
    (...)
    Naar waar?

    FanFic :Y)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.