• Hallo lieve users,

    Rutger heeft besloten om van Quizlet weer een quizzensite te maken, omdat de site hier oorspronkelijk voor bedoeld was. Dit heeft een aantal gevolgen:

    - De stories worden verwijdert
    - Iedereen moet minstens 5 quizzen hebben.

    Quizlet gaat per 1 mei weer terug naar een quizzensite. Dit betekent dat jullie tot die tijd hebben om jullie verhalen op te slaan, mochten jullie dat willen. Alle verhalen/series die na 1 mei nog op Quizlet staan, worden verwijdert.

    Iedereen moet minstens 5 quizzen op zijn of haar account hebben. Als je per 1 mei geen 5 quizzen op je account hebt, dan krijg je een permanente forumban. Je kan dan dus niet meer op het forum. Deze ban wordt automatisch opgeheven zodra je 5 quizzen op je account hebt.

    Het is niet de bedoeling om je verhaal in quizzen te stoppen, zodat deze op Quizlet kan blijven staan. Verhalen in quiz-vorm zullen ook worden verwijdert.

    Ik hoop dat jullie zo genoeg weten. Zo niet, dan kan je altijd een pb naar een moderator sturen.

    MVG, de moderators van Quizlet.nl


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    BillBomm schreef:
    Pompidom.

    O__o.
    Wat? PompiNogwattes x'D

    AAAAAAAAH ik wil meepraten. Leg me eens uit waar we het over hebben. Te lui om te lezen jwz :')


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Joker schreef:
    Ik ga leren ._____.
    De mazzel en weltrusten enzo.

    Slaaplekker :'D

    Ik ook
    (doeg)(doeg)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    tomdrugs schreef:
    AAAAAAAAH ik wil meepraten. Leg me eens uit waar we het over hebben. Te lui om te lezen jwz :')

    Geen idee >___<

    Daag allemaal :V -waarom gaat iedereen?o.O-


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Lion schreef:
    (...)
    Geen idee >___<

    xD


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Hazardous schreef:
    Ik ook
    (doeg)(doeg)

    Daaag..

    oké nu word het toch wel een beetje... dood xD


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    tomdrugs schreef:
    oké nu word het toch wel een beetje... dood xD

    Idd. .____.

    moehahaha ?


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    ik denk niet dat het zo is..maar te ver gezocht is maar toch:

    (..) Quizlet gaat per 1 mei weer terug naar een quizzensite. Dit betekent dat jullie tot die tijd hebben om jullie verhalen op te slaan, mochten jullie dat willen. Alle verhalen/series die na 1 mei nog op Quizlet staan, worden verwijdert. (.)


    Nvt

    SpeedOfSound schreef:
    ik denk niet dat het zo is..maar te ver gezocht is maar toch:
    (...)


    Haha, dies nog verder verstopt dan vorig jaar.


    Your make-up is terrible

    Hazardous schreef:
    (...)
    Omg ik vond die reactie zo droog dat ik moest lachen :]

    8D
    Lachen is leuk! <3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Lion schreef:
    (...)
    O__o.
    Wat? PompiNogwattes x'D

    Dat is mijn lievelingswoord! Het is zelf het woord van mijn header op netlog! 8D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.