• Hallo lieve users,

    Rutger heeft besloten om van Quizlet weer een quizzensite te maken, omdat de site hier oorspronkelijk voor bedoeld was. Dit heeft een aantal gevolgen:

    - De stories worden verwijdert
    - Iedereen moet minstens 5 quizzen hebben.

    Quizlet gaat per 1 mei weer terug naar een quizzensite. Dit betekent dat jullie tot die tijd hebben om jullie verhalen op te slaan, mochten jullie dat willen. Alle verhalen/series die na 1 mei nog op Quizlet staan, worden verwijdert.

    Iedereen moet minstens 5 quizzen op zijn of haar account hebben. Als je per 1 mei geen 5 quizzen op je account hebt, dan krijg je een permanente forumban. Je kan dan dus niet meer op het forum. Deze ban wordt automatisch opgeheven zodra je 5 quizzen op je account hebt.

    Het is niet de bedoeling om je verhaal in quizzen te stoppen, zodat deze op Quizlet kan blijven staan. Verhalen in quiz-vorm zullen ook worden verwijdert.

    Ik hoop dat jullie zo genoeg weten. Zo niet, dan kan je altijd een pb naar een moderator sturen.

    MVG, de moderators van Quizlet.nl


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Whipple schreef:
    (...)
    neee, ik ben bang in het donker ;3

    en ik moet gaan mensen, de leerplicht roept :Y)
    ik ga min moeder het tegendeel bewijzen ook heel belangrijk ;3

    En ik vind deze grap best wel funny x'D
    haha :'DD
    dagdag! ^^


    Succes met leren miertje <3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    BillBomm schreef:
    IK BEN OPEENS POPULAIR!! 8D


    Stiekem altijd al geweest.(krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    BillBomm schreef:
    IK BEN OPEENS POPULAIR!! 8D


    *aanbidt* _O_

    HANDTEKENINGGGGG


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Kun je zien dat veel gewoon geen respect hebben voor de MODS. Ze kunnen ook gewoon weer in staking gaan hoor? :') 's Kijken of jullie ze dan wel nodig hebben.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Kun je zien dat veel gewoon geen respect hebben voor de MODS. Ze kunnen ook gewoon weer in staking gaan hoor? :') 's Kijken of jullie ze dan wel nodig hebben.


    Uit dit topic kan je toch niet halen dat we geen respect voor ze hebben? Iedereen denkt gewoon dat dit een 1 april grap is, zoals vorig jaar. :'>


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hoe duidelijk kan je zijn? Als het is om iets mee te delen, dan zou er toch nooit een deel 2 moeten komen? Die mods zitten ons nu vast uit te lachen met onze reacties. :Y)


    Only losers can act the way you do

    Rooftops schreef:
    (...)

    Uit dit topic kan je toch niet halen dat we geen respect voor ze hebben? Iedereen denkt gewoon dat dit een 1 april grap is, zoals vorig jaar. :'>

    Eigenlijk moeten we es goed kijken of er niet ergens in dat tekstje 1 april verborgen is 8D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Renaissence schreef:
    Hoe duidelijk kan je zijn? Als het is om iets mee te delen, dan zou er toch nooit een deel 2 moeten komen? Die mods zitten ons nu vast uit te lachen met onze reacties. :Y)


    Met een kopje thee en een koekje erbij, ja.
    Ik vind het zelf ook lollig, dusse.. :'DD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Renaissence schreef:
    Hoe duidelijk kan je zijn? Als het is om iets mee te delen, dan zou er toch nooit een deel 2 moeten komen? Die mods zitten ons nu vast uit te lachen met onze reacties. :Y)

    maar meestal doet Rutger zoiets xd


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Joker schreef:
    Kun je zien dat veel gewoon geen respect hebben voor de MODS. Ze kunnen ook gewoon weer in staking gaan hoor? :') 's Kijken of jullie ze dan wel nodig hebben.

    Ik heb respect voor ze :Y)
    Heb nog nooit zo'n 'geniale' grap gezien..
    Teminste dat denk ik :Y)

    @ Sensible;
    Iemo's zijn alle slechte/goedslechte dingen ineen! ;D

    @ Rooftops;
    Cool! ;o Ik ontdek hier dingen van mezelf die ik zelf nog niet wist! x)

    @ Voiceless;
    *Geeft handtekening ookal heb ik er nog geen* Alsjeblieft! 8) Mag ik stiekem ook handtekening van jou? ;x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hazardous schreef:
    (...)
    Eigenlijk moeten we es goed kijken of er niet ergens in dat tekstje 1 april verborgen is 8D


    Haha, ja. :'> Kom we gaan zoeken.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Volgens mij bedoelde ze dat het raar is dat dit bericht wordt gepost als er maar één mod online is. :'>


    Idd. (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Renaissence schreef:
    Hoe duidelijk kan je zijn? Als het is om iets mee te delen, dan zou er toch nooit een deel 2 moeten komen? Die mods zitten ons nu vast uit te lachen met onze reacties. :Y)

    hoe langer je lacht, hoe langer je leeft _O_

    das heel gezond (nerd)

    BillBomm schreef:
    @ Sensible;
    Iemo's zijn alle slechte/goedslechte dingen ineen! ;D

    @ Rooftops;
    Cool! ;o Ik ontdek hier dingen van mezelf die ik zelf nog niet wist! x)

    @ Voiceless;
    *Geeft handtekening ookal heb ik er nog geen* Alsjeblieft! 8) Mag ik stiekem ook handtekening van jou? ;x


    Altijd leuk om dingen bij te leren. ;>


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson