• Ik ga met mijn klas op uitwisseling naar Barcelona. Van 24 April tot 28 April gaan wij naar daar en volgend jaar in Oktober komen zij naar hier. We verblijven daar in gastgezinnen en het meisje waarbij ik verblijf heet Sarah. (Lekker normale naam die ik kan uitspreken, oeff^^)
    Nu, die mensen van Barcelona zijn een jaar jonger dan ons (zitten dus op het 3e wij op het 4e)
    Het meisje zelf lijkt me heel lief enzo.. We hebben al een beetje contact gehad; jammer genoeg is ze niet vaak online, dus zo geweldig ken ik haar nu ook weer niet.
    Die uitwisseling lijkt me allemaal heel leuk enzo; maar toch heb ik er ook een wee gevoel bij.. Wat nou als we totaal niet elkaar kunnen opschieten? Dan zit ik daar in een wildvreemd gezin in een wildvreemd land ;o Ik maak me dus eigenlijk best wel zorgen...
    En ook gaan we met het vliegtuig en ik heb nog nooit gevlogen ;p Zit ik me hier van alle rampscenario's voor te stellen dat dat ding gaat crashen xd help xd

    Is een van jullie al eens op uitwisseling geweest?
    En zoja, hoe was het?
    Of hebben jullie tips voor als het niet mee moest vallen, wat ik dan kan doen? ^^

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 14:41 ]


    You're my lullaby, my kiss goodnight, angel, sweet love of my life (l)

    Nee,maar een vriend al wel en die zei dat dat leuk is als je een leuk gezin hebt.

    Ik ben nog nooit op uitwisseling geweest, maar het lijkt me wel heel leuk. Kun je gewoon Engels tegen ze praten of moet je Spaans praten?
    Je moet niet gaan denken dat je het misschien niet met ze zou kunnen vinden of dat het vliegtuig crashed. Er zijn meer auto ongelukken dan vliegtuig ongelukken, so don't worry. Gewoon het beste ervan maken. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Psychic schreef:
    Ik ben nog nooit op uitwisseling geweest, maar het lijkt me wel heel leuk. Kun je gewoon Engels tegen ze praten of moet je Spaans praten?
    Je moet niet gaan denken dat je het misschien niet met ze zou kunnen vinden of dat het vliegtuig crashed. Er zijn meer auto ongelukken dan vliegtuig ongelukken, so don't worry. Gewoon het beste ervan maken. (:

    We moeten Engels tegen hun praten, dat gaat ook nog grappig worden. Ik zie het me al uitbeelden als ik iets niet weet xd


    You're my lullaby, my kiss goodnight, angel, sweet love of my life (l)

    Je moet je geen zorgen maken over dat vliegtuig; je loopt 5 keer meer gevaar als je met een bus op reis gaat dan als je met het vliegtuig gaat. :')


    Only losers can act the way you do

    Ik wil ook een keer op uitwisseling, maar op onze school doen ze dat niet. > <


    Tanya is de beste.