• Morgen komt mijn crush film kijken bij mij, samen met mijn BF en mijn ABF -ja, hun zijn een 'koppel'- en ik ben nu al enorm zenuwachtig. Omdat :
    1. mijn moeder is een echte gek als het om jongens gaat :$ ze kent hem niet en ik weet zeker dat ze hem niet gaat mogen
    2. ik weet niet goed wat hij ervan zal vinden
    3. ik weet niet of ie me wel 'echt' leukvind, ookal hoop ik het zo :$.
    Maar goed, iemand tips tegen zenuwen, irritante ouders en jongens waarvan je een 'halve' hoogte krijgt.


    We can only learn to love by loving.

    zoiezo jezelf blijven:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Tip tegen irritante ouder: zorg dat die het huis uit is xD


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mijn ex was ook ooit eens bij mijn thuis film komen kijken, maar toen was mijn moeder niet thuis. Voorderest, gewoon jezelf blijven denk ik. Dat is altijd het beste en ehm, hem eten/drinken aanbieden. Dat hielp bij mij, dan hadden we cornflakesfight.


    Tanya is de beste.

    Joselyne schreef:
    Tip tegen irritante ouder: zorg dat die het huis uit is xD


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Joselyne schreef:
    Tip tegen irritante ouder: zorg dat die het huis uit is xD
    HAHA, mijn moeder is weg tot half 11. maar mijn vader is er wel ;x en mijn broer. maar die stuur ik gewoon naar boven.


    We can only learn to love by loving.

    Jezelf blijven :)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Vraag vriendelijk aan je vader/moeder of die niet willen storen, dat je graag een rustig avondje met je vrienden zou willen hebben. Misschien hebben ze er begrip voor, ik herhaal misschien, want sommige ouders gaan er dan helemaal tegenin [/ervaring]

    En doe gewoon zoals je zelf bent, als hij je leuk vindt, dan vindt hij je leuk om wie je bent, niet om hoe je je voordoet.

    Tips tegen zenuwen? Haal rustig adem en denk niet aan wat er allemaal kan misgaan, want dan gaat het ook mis.