• Heey allemaal.

    In April word ik zevebtien en ik loop stage op een kinderdagverblijf. Nu wil ik natuurlijk gaan trakteren. Voor mijn collegas haal ik gebak bij de winkel maar voor de kinderen wil ik iets leuks.

    -het moet gezond zijn het liefste
    -het is voor zon 20 kinderen
    -het moet makkelijk mee te nemen zijn. Wss brengt mama me maar anders moet ik en fietsen en de trein en de bus.
    -het moet dus voor kindjes van 1 t/m 4 jaar.

    Eerst zat ik te denken aan krentjes maar dat is zo saai, dus mocht iemand een idee hebben.... Ook ben ik Google aan het afzoeken.
    Alvast bedankt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Fruitspiesjes? Die zijn makkelijk te vervoeren. Doe er een stuk appel aan, een stukje mandarijn, druif, blokje kaas, etc. Simpel.


    Tijd voor koffie.

    http://www.gezondtrakteren.nl/
    Dit kwam ik tegen op Google, misschien heb je er wat aan.


    I am an idiot, I move.

    Nemo mandarijntjes. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    Nemo mandarijntjes. *.*
    haha daarmee ben ik al doodgetrakteerd heel veel doen dat als hun kind jarig is. Daarbij de meeste in mn groep vinden mandarijnen niet lekker en ik ook niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Een gekleurd bekertje, met een vlaggetje of paraplutje en daarin verschillende fruitstukjes.

    Het is simpel.


    Vampire + Servant = Servamp

    Een fruitrups!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je kan ook altijd iets niet-eetbaars geven
    Een klein speelgoedje, potloodjes,... ofzo :)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Toen ik stage liep, heb ik Cookie Monsters gemaakt en daar een rijstwafel in gestopt. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fruitspiesjes (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    fruitpizza'tjes?

    een klein bordje met daarop een schijfje ananas (als pizzadeeg), kersen (door de helft gesneden), stukjes mango, druifjes, etc. etc.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    fruitpizza'tjes?

    een klein bordje met daarop een schijfje ananas (als pizzadeeg), kersen (door de helft gesneden), stukjes mango, druifjes, etc. etc.


    Leuk idee! Of een cake bakken en dan in een pizzapunt snijden en dan stukjes fruit erop leggen. :9~


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Vorig jaar heb ik stage gelopen in groep 1/2 – daar had een kleutertje om en om groene en paarse druiven op een spies gedaan, bovenaan een spekje en tussen de druiven door een rode (drop)veter gewikkeld ; waardoor het er als een slang uit zag.
    De kinderen vonden het geweldig (en je hebt hierdoor iets gezonds, maar toch nog een spekje waarvan ze lekker kunnen snoepen).


    Je kunt ook soepstengels met dropveters en dolfijntjes eraan... Lekker cliché...


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }