• [ bericht aangepast op 25 dec 2015 - 14:40 ]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik snap wel dat je niet weg wilt, maar ik denk wel dat het het beste is dat er onderzocht naar wordt gedaan. Dat blijven zitten is ook wel mooi kut, dan kijkt iedereen tegen je op..

    Sterkte ermee x


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Uh, dat zuigt best wel erg. Ik hoop dat die pesters ooit beseffen hoe erg ze een mensenleven kunnen verpesten met hun gedrag =/ Dat hebben ze volgens mij echt niet door als ze het doen. Oh bah, ik kan die mensen wel in elkaar slaan soms!
    Ik wens je echt heel erg veel succes, ik snap wat je bedoeld, als je niet naar school durft daardoor, en je wilt natuurlijk ook niet weer blijven zitten, dan heb je kans dat je nog minder graag naar school gaat vanwege het niveau in de klas en het niveau waar je zelf op zit.
    Sterkte <3


    Your make-up is terrible

    Kan je niet thuis worden geschoold? Dat is een uitweg in zulke problemen.
    En je bent geen sukkel. Als ik soms over straat loop dan denk ik dat iedereen van me denkt dat ik stom ben. En als iemand begint te fluisteren krijg ik het idee dat ze iets slechts over mij zeggen, terwijl ik weet dat het niet waar is. Het is gewoon zo'n stomme reactie die is bijgebleven van toen ik gepest werd. (ik ben van school veranderd nu)
    En mijn grootste angst is dat het opnieuw begint, want dan word ik gewoon gek. ;s

    Maar ik denk dat je echt aan dat onderzoek moet meedoen, ze doen het alleen om je te helpen. Zodat je een toekomst zal hebben, want je gaat werken en daar kom je ook weer verschillende problemen tegen waartegen je opgewassen moet zijn.

    Ik hoop dat het goed komt, veel sterkte. :^)


    Where there is a sea there are pirates...

    -Waar heb jij geen zin in?
    Mijn huiswerk.
    -Wat is jouw grootste angst?
    Gekwetst worden, oud en overbodig/afhankelijk worden
    -Vind je dat ik een sukkel ben ;_;
    NEE. Dit is absoluut niet jou schuld, en als hulpverleners je dat wijsmaken zijn ze stom. (Ik ben zelf ook gepest, dus ik weet hoe je je voelt).


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oja, nog iets. Ik durfde ook niet naar school en ik heb het nog steeds. Ik denk niet dat je het zomaar weg kan werken door een onderzoek of iets dergelijks. Het duurt denk ik lang voor je je zelfvertrouwen weer terugkrijgt. Maar dus al eens nagedacht over thuis les krijgen? Als je serieus een schoolfobie hebt, dan is het wel mogelijk, denk ik. Of anders moet je misschien wekelijks met een psycholoog praten en misschien helpt die jou er wel doorheen. :^)


    Where there is a sea there are pirates...

    Meis ik vind het heel moedig van je dat je dit online zet! Een sukkel ben je zeker niet.

    Waar heb je geen zin in (vergeet niet ik ben huismoeder) mijn antwoord is dus mijn huishoudelijke strafwerk : de strijk
    mijn grootste angst is dat er iets onheroepelijks met me meiden gebeurt.


    muziek altijd overal

    -Waar heb jij geen zin in?
    Slapen.
    -Wat is jouw grootste angst?
    De dood.
    -Vind je dat ik een sukkel ben ;_;
    Nee natuurlijk niet! Ik weet niet hoe het is om gepest te worden, ik zorg er altijd voor dat ik gewoon met iedereen vriendjes bent, maar je bent echt geen sukkel ofzo hoor!


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Siren schreef:
    Oja, nog iets. Ik durfde ook niet naar school en ik heb het nog steeds. Ik denk niet dat je het zomaar weg kan werken door een onderzoek of iets dergelijks. Het duurt denk ik lang voor je je zelfvertrouwen weer terugkrijgt. Maar dus al eens nagedacht over thuis les krijgen? Als je serieus een schoolfobie hebt, dan is het wel mogelijk, denk ik. Of anders moet je misschien wekelijks met een psycholoog praten en misschien helpt die jou er wel doorheen. :^)

    Nou ja, twee keer blijven zitten, een keer van school moeten veranderen, en bijna aangeklaagd worden door de leerplicht? Ik heb al wat hulpverleners versleten hoor [: en er is zoiets wat heet de Eduniek ofzo, wat dus iets is wat thuis les geeft aan kinderen die ziek zijn, en aangezien ik "ziek in mijn hoofd" ben, ben ik er wel geschikt voor. We wilden het ook eerst doen zodat ik niet nog een keer hoef te blijven zitten, maar het moet aangevraagd worden door school, en school is te stom om mee te werken u.u
    Oh en btw, ik heb echt veel geluk gehad met de leerplichtambtenaren die ik heb gehad, want ze zijn allebei superlief, en snappen mijn probleem heel erg [:
    En jullie zijn ook superlief <3
    @Zetpil ik hoop ook dat het werkt (: ik wil hier echt vanaf, en ik wil over tien jaar ook gewoon kunnen functioneren in de wereld. en dankje <3
    @Assasin pesters zuigen ): ik vind het rot voor je dat je het ook mee hebt gemaakt ):
    @Joselyne lol ik heb lekker geen huiswerk :Y) [/omdat ik tijdelijk niet naar school ga vanwege het inrichting gedoe, wat ik dus eigenlijk niet leuk vind, en eigenlijk voel ik me 24/7 heel schuldig ;_; DUS KIDS; niet naar school gaan is niet leuk] en thankyou<3 en ook kut dat jij ook gepest werd ;_;


    all I want for christmas is a girlfriend

    Wasteland schreef:
    (...)
    Nou ja, twee keer blijven zitten, een keer van school moeten veranderen, en bijna aangeklaagd worden door de leerplicht? Ik heb al wat hulpverleners versleten hoor [: en er is zoiets wat heet de Eduniek ofzo, wat dus iets is wat thuis les geeft aan kinderen die ziek zijn, en aangezien ik "ziek in mijn hoofd" ben, ben ik er wel geschikt voor. We wilden het ook eerst doen zodat ik niet nog een keer hoef te blijven zitten, maar het moet aangevraagd worden door school, en school is te stom om mee te werken u.u
    Oh en btw, ik heb echt veel geluk gehad met de leerplichtambtenaren die ik heb gehad, want ze zijn allebei superlief, en snappen mijn probleem heel erg [:
    En jullie zijn ook superlief <3
    @Zetpil ik hoop ook dat het werkt (: ik wil hier echt vanaf, en ik wil over tien jaar ook gewoon kunnen functioneren in de wereld. en dankje <3
    @Assasin pesters zuigen ): ik vind het rot voor je dat je het ook mee hebt gemaakt ):
    @Joselyne lol ik heb lekker geen huiswerk :Y) [/omdat ik tijdelijk niet naar school ga vanwege het inrichting gedoe, wat ik dus eigenlijk niet leuk vind, en eigenlijk voel ik me 24/7 heel schuldig ;_; DUS KIDS; niet naar school gaan is niet leuk] en thankyou<3 en ook kut dat jij ook gepest werd ;_;

    Misschien kan je veranderen van school? Of gewoon echt je school DWINGEN om mee te werken zodat je thuis geschoold kan worden? =\


    Where there is a sea there are pirates...

    Oh, zozeer heb ik het niet meegemaakt hoor. Ik heb het vooral zien gebeuren en de schade ervan gezien en dat maakt me boos, dan voel ik me enorm machteloos.


    Your make-up is terrible

    Siren schreef:
    (...)
    Misschien kan je veranderen van school? Of gewoon echt je school DWINGEN om mee te werken zodat je thuis geschoold kan worden? =\

    Ja ik ga naar het huis van mijn afdelingshoofd met een mes :Y)
    Maar serieus, ik ben vorige zomervakantie van school veranderd, en daar had ik al veel geluk mee. Want door al dit gedoe heb ik dus geen toetsen kunnen maken, dus hadden ze geen resultaten kunnen zien, [ook al heb ik al het schoolwerk van het hele eerste jaar in wat minder dan tien weken gedaan] dus had ik echt superveel geluk dat ik aangenomen was, én naar het tweede jaar mag gaan. Nu kan ik wel naar een andere school gaan, maar dan moet ik waarschijnlijk van VWO naar HAVO, waar ik al echt geen zin in heb ;_; [/ik begon btw op gymnasium]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ghaha waar ik geen zin in heb is om een galajurk te gaan kopen maarja het zal moeten ;p en ik moet gewoon niet zeuren ^^.
    Mijn grootste angst is om mijn belangrijkste en meest betekenende vrienden te verliezen.
    Ennn! Ik vind niet dat je een sukkel bent ;o ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je niet weg wil.. dat je niet uit je 'vertrouwde' omgeving weg wil.. maar misschien kunnen die mensen je wel een beetje helpen zeg maar.. maar het is wel ontzettend kut voor je ;o


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    -Waar heb jij geen zin in? Mijn rapport morgen afhalen. Maar ach, wat heb ik nu te klagen? Jij hebt overduidelijk meer problemen dan mij!
    -Wat is jouw grootste angst? Ik heb een fobie voor trappen, liften en voor Mariabeeld'jes (klinkt raar, ik weet het). En ik heb last van claustrofobie.
    -Vind je dat ik een sukkel ben ;_; Natuurlijk niet. Wat jij had heb ik ook gehad. Ik werd voor zoveel uitgemaakt, alleen omdat mijn geloof anders was! Ik haatte het om naar school te gaan, om onder iemands ogen te komen of dan ook maar met iemand te praten. Ik was bang dat ik wat fout zou zeggen. Alles wat mensen tegen me zeiden beschouwde ik als kritiek, en dat kwetste me dus. Zo sloot ik me af van de "buitenwereld". Ik had geen vrienden. Toen ging ik naar het middelbaar. En hoe bang ik was voor hetzelfde wat ging gebeuren, het gebeurde niet. Er waren vele buitenlanders in mijn klas die mij begrepen en zo heb ik dus enorm veel vrienden gekregen. Mijn punten werden er zelfs beter van! Misschien moet jij met mensen praten die hetzelfde probleem als jou hebben? Zo kom je er misschien wel uit.


    All this dampness is damp.

    Siren schreef:
    Oja, nog iets. Ik durfde ook niet naar school en ik heb het nog steeds. Ik denk niet dat je het zomaar weg kan werken door een onderzoek of iets dergelijks. Het duurt denk ik lang voor je je zelfvertrouwen weer terugkrijgt. Maar dus al eens nagedacht over thuis les krijgen? Als je serieus een schoolfobie hebt, dan is het wel mogelijk, denk ik. Of anders moet je misschien wekelijks met een psycholoog praten en misschien helpt die jou er wel doorheen. :^)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind je geen sukkel.
    Mijn grootste angst? Dat mensen achter mijn verleden komen. Niet dat ik heb vermoord ofzo, maar gewoon, want als ze dat doen, laten ze me altijd stikken.


    Jaybee dude (: