• Gary Coleman, het ex-kindsterretje dat bekendheid verwierf als Arnold Jackson uit 'Diff'rent Strokes', is na een hersenbloeding overleden in het ziekenhuis. Op vraag van zijn echtgenote werd de kunstmatige beademing stopgezet. Dat meldt TMZ.
    Eerder op de dag raakte bekend dat de 42-jarige man buiten bewustzijn was en kunstmatig in leven werd gehouden.
    Gary Coleman werd woensdagmiddag met een hoofdwonde overgebracht naar het ziekenhuis en opgenomen op de dienst intensieve zorgen. Donderdag ging zijn toestand snel achteruit en onderging hij een ingreep. Vrijdag kwam hij te overlijden.
    Coleman is in 2007 getrouwd met Shannon Price
    Bron: HLN.be

    Like, ik schrok me kapot toen ik 't nieuws zag. Ik weet niet of er veel die TV serie kenden waar Gary Coleman 'Arnold Jackson' in speelde, maar damn...

    Zijn naam komt mij zeer bekent voor, maar kan zo niet een-twee-drie plaatsten wie hij was:S
    Maar alsnog, veel te jong gestorven :(


    The grass is not always greener on the other side

    Die is toch al een paar dagen dood :X
    Alle ja niet echt nieuws vind ik zo ma bon :X


    Stop wishing, Start doing..

    Oh, die kleine.
    Best lullig, en kut voor zijn vrouw.


    Your make-up is terrible

    Laat nieuws.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ken m niet Ö?


    I don't need words to feel those lips.

    :[.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Nee joh, dat is toch dat kleine schattige negertje? aww D: Dat vind ik echt kut meeeen D:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    SweetThing schreef:
    Zijn naam komt mij zeer bekent voor, maar kan zo niet een-twee-drie plaatsten wie hij was:S
    Maar alsnog, veel te jong gestorven :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    hij was mega schattig xD
    dat vind ik echt mega erg:|(huil)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    ik ken hem niet :X


    Keep on smiling

    :(


    Live life like a raver.