• Oké, ik heb een vriend. We hebben inmiddels al bijna een halfjaar, en het gaat best goed tussen ons.
    Nou heeft hij vandaag voor het eerst met mij een gesprek op msn mee gelezen, omdat we normaal als we samen zijn nooit achter de computer zitten.
    Toen ik ging afsluiten zei ik dus tegen mij BFF 'hvj', omdat ze gewoon heel erg veel voor me betekend, en we niet anders gewend zijn. Onder de meiden is dat toch normaal? Ik weet zeker dat jullie het ook allemaal wel doen bij jullie beste vriendinnen, right?
    Maar nou vind mijn vriend dus dat ik het niet meer tegen hem hoef te zeggen, omdat hij het nu niet speciaal meer vind. Of ik moet het gewoon tegen niemand anders meer zeggen als tegen hem.
    Boh =/

    Nou ja, I chose the 2th one.
    Wat zouden jullie gedaan hebben?
    En mogen jullie dat ook niet van jullie lief?


    xx.


    Scream for mercy!

    Ik zou dan gewoon geen 'hvj' tegen hem zeggen. Ik vind dat je gewoon tegen je BFF kan zeggen dat je van haar houd, je vriendje heeft geen alleenrecht op je.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik zeg het niet zomaar tegen iemand, zelfs niet zomaar als ik een vriend heb. maar daarnaast, als ik het wel zou doen, zou ik het doen tegen wie ik zin heb...

    misschien moet je het hem gewoon zeggen hoe het zit? dat ze veel voor je betekend?

    Ik weet niet, ik zeg het alleen tegen mijn áller beste vriendin en tegen mijn vriend.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vind dat je dat zelf moet weten?
    Als hij niet meer wilt dat je het zegt, dan doe je dat gewoon niet meer.
    Je mag toch wel tegen je bff zeggen dat je van der houdt, of ben ik nou gek?


    Smiling but close to tears.

    ik zeg altijd; ly tegen mijn échte vrienden, en mijn zus enz.. kheb geen lief dus daar hoef ik het ook niet tegen te zeggen. ;D


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    liquore schreef:
    ik zeg het niet zomaar tegen iemand, zelfs niet zomaar als ik een vriend heb. maar daarnaast, als ik het wel zou doen, zou ik het doen tegen wie ik zin heb...

    misschien moet je het hem gewoon zeggen hoe het zit? dat ze veel voor je betekend?


    Ik heb het hem ook verteld. En dat er 2 grote verschillen zijn tussen hvj tegen hem of tegen mijn BFF.
    Bij hem schuilt er een hele andere betekenis achter, en dat heb ik hem ook uitgelegd. Maar dat interesseert hem gewoon niet. ¬¬


    Scream for mercy!

    Scrubs schreef:
    Ik vind dat je dat zelf moet weten?
    Als hij niet meer wilt dat je het zegt, dan doe je dat gewoon niet meer.
    Je mag toch wel tegen je bff zeggen dat je van der houdt, of ben ik nou gek?


    idd, ik vind dat best wel belachelijk. Hij kan je niet verbieden om aan iemand te uitten dat je om diegene geeft :$


    We can only learn to love by loving.

    Je moet toch zelf weten tegen wie je dat zegt? Dat bepaald je vriend toch niet ;ó


    Alis volat propriis.

    Tja.


    "Let them eat cake!"

    Maak hem duidelijk dat je het echt niet zomaar tegen iedereen zegt.


    it's so empty living behind these castle walls

    ik zou dan tegen je vriendinnen hvj zeggen en tegen je vriendje voluit.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Prevail schreef:
    (...)

    idd, ik vind dat best wel belachelijk. Hij kan je niet verbieden om aan iemand te uitten dat je om diegene geeft :$

    precies :S


    I solemny swear i am up to no good

    Washington schreef:
    Maak hem duidelijk dat je het echt niet zomaar tegen iedereen zegt.

    wie is hij om te bepalen tegen wie jij hvj mag zeggen??
    sorry hoor, maar daar gaat hij niet over. Gewoon blijven zeggen tegen je bff en in dit geval heb ik zoiets, hij past zich maar aan.


    Why don't you break my heart

    Scrubs schreef:
    Ik vind dat je dat zelf moet weten?
    Als hij niet meer wilt dat je het zegt, dan doe je dat gewoon niet meer.
    Je mag toch wel tegen je bff zeggen dat je van der houdt, of ben ik nou gek?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.