• Sinds gisteravond weet ik alleen nog maar meer hoe leuk ik mijn 'crush' vind. Haha, hij kwam film kijken en ik vind hem echt zó lief. Hij ligt lekker, trouwens. Maar goed, mijn beste vriendin was er ook en die zat de hele tijd met hem te smoezen, bleek dat ze hem allemaal dingen gevraagd had van 'vind je haar leuk?' enz :$ en hij had dus gezegt dat ie me leuk vond, dat ie met me wou zoenen en dat ie wel wat met me wou. En nu ben ik nog blijer dan ik al was, maar dat maakt niet uit. Ik had ook bijna 4 x met hem gezoend, maar een van mijn vriendinnen en haar 'date' gingen de hele tijd zeiken dat we moesten gaan zoenen en toen had ik er geen zin meer in :$. Ik ben nu zo ontzettend blij dat zelfs het gezeik van mijn ouders me niets doet :D jaja. en ik ben nog blijer omdat ik hem vandaag ook gezien heb :$ en hem morgen álweer zie :D haha

    wees blij voor mij

    -stiekem is dit stuk wat ik vertel heel kort maar als ik het gedetailleerd ga vertellen dan ebn ik een half uur bezig met typen jaja. :D-


    We can only learn to love by loving.

    Soldier schreef:
    Dit moeten we vieren.
    WHO WANT'S PIE?!

    sorry voor de caps.


    Ikkkkkkkkkke. :Y)


    TOMADDICT. <3

    Oeh, wat geweldig! :'DD
    - Helaas ben ik er via anderen achter moeten komen hoe een vreselijke klootzak m'n crush is. ¬¬


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Aprella schreef:
    Oeh, wat geweldig! :'DD
    - Helaas ben ik er via anderen achter moeten komen hoe een vreselijke klootzak m'n crush is. ¬¬

    Troost je, ik ben het via mezelf te weten mogen komen, net op mijn verjaardag en op de verjaardag van mijn beste vriendin, die ook net die moment hetzelfde mocht ondervinden (het was niet dezelfde jongen)
    Maar, again, Proficiat!!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik ben blij voor je~!(flower)


    We only can learn to love, by loving.