• Mijn nieuwe story: My two step-brothers and i. -TOMKAULITZ.
    *Lees het intro.
    *Neem een abo.
    *Geef een kudo.
    *En laat een reactie achter.

    Thankyou(krul)


    Russian Roulette is not the same without a gun.

    Waar gaat het een beetje over? :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    May Johansson en Tom Kaulitz ontmoeten elkaar voor het eerst bij een etentje wat Tom’s moeder Simone en May’s vader Thomas hebben geregeld.
    Ze weten allebei niet dat hun ouders al 3maanden met elkaar daten en hebben besloten om samen te gaan wonen.
    Simone, Tom en Bill komen bij May en haar vader in huis wonen. May vindt het verschrikkelijk, ze is altijd enigst kind geweest en het is nu ineens een hele drukke boel. Haar 2 stiefbroers zijn super irritant en ze heeft alleen maar last van hun.
    Ze vindt haar leven 1 grote hel. Het wordt nog erger als ze hoort dat Simone zwanger is van haar vader, nog een klein rotkind erbij ook! Haar beste vriendin is verliefd op haar stiefbroer Tom en ze worden uiteindelijk een stelletje waardoor ze ook nog is haar beste vriendin kwijtraakt door die loser! Als ze op een avond met haar stiefbroers alleen thuis is, heeft Tom een paar flessen Whisky in huis gehaald. Ze zijn alle 3 zo dronken als het maar zijn kan en die avond zoenen Tom en May. Het ergste is dat Tom het de volgende dag niet meer weet, en May stapelverliefd op hem wordt..

    (:


    Russian Roulette is not the same without a gun.

    Ik heb een abo genomen (:

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 17:20 ]

    Hoofdstuk 1. The dinner, staat online(:


    Russian Roulette is not the same without a gun.

    Klinkt koel! (Y: Maar ik wacht nog even totdat er meerdere delen zijn ;D.