• Hoi. :3
    Wie hier heeft ook the sims 2, + uitbreidingspakketen en downloads? ^^

    En hoe spelen jullie het spel eigenlijk? Wat laten jullie het 'gezinnetje' doen? ^^
    Ik speel sims al paar jaar. Maar het wordt saai, omdat het elke x het zelfde is. =.=
    Daarom mijn vraag, hoe laten jullie je (gezin) leven?

    :3

    EDIT: Weten jullie ook nog leuke download site's? =O Zoja, mag je als je wilt, hier de link neerzetten n_n

    En ik geef hier een code voor de mensen die het nog niet hebben, Ik zeg alvast: Met die code kan je heel veel. Als je die code ingetypt hebt, moet je op Shift drukken ,en dan met je muis op iemand anders klikken, of op je zelf. Dan staan overal mogelijkheden wat je er mee kan doen.
    Hier komt ie :

    boolprop testingcheatsenabled true.

    [ bericht aangepast op 4 april 2010 - 11:22 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Ik ben verslaafd aan dat spel dude :Y) Ik laat ze altijd kindjes krijgen, die kinderen groot worden en dan naar de universiteit sturen. En meestal maak ik dan van de ouders heksen, vampiers of weerwolven x3. Maar ik ben nu aan het proberen alle carrierebeloningen te krijgen x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik (a), alleen de downloads niet.
    Euhm, soms doe ik twee onbekende mensen bij elkaar en zorgen dat ze elkaar leuk gaan vinden.
    Of iemand alleen en die stopt alle langslopende mensen in een hokje zonder deur (is best grappig (a)). Of een heleboel kinderen, wat best moeilijk is xd.
    Goh, euhmm (a)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Reaper schreef:
    Ik ben verslaafd aan dat spel dude :Y) Ik laat ze altijd kindjes krijgen, die kinderen groot worden en dan naar de universiteit sturen. En meestal maak ik dan van de ouders heksen, vampiers of weerwolven x3. Maar ik ben nu aan het proberen alle carrierebeloningen te krijgen x3


    Haha! =)