• Hoi. :3
    Wie hier heeft ook the sims 2, + uitbreidingspakketen en downloads? ^^

    En hoe spelen jullie het spel eigenlijk? Wat laten jullie het 'gezinnetje' doen? ^^
    Ik speel sims al paar jaar. Maar het wordt saai, omdat het elke x het zelfde is. =.=
    Daarom mijn vraag, hoe laten jullie je (gezin) leven?

    :3

    EDIT: Weten jullie ook nog leuke download site's? =O Zoja, mag je als je wilt, hier de link neerzetten n_n

    En ik geef hier een code voor de mensen die het nog niet hebben, Ik zeg alvast: Met die code kan je heel veel. Als je die code ingetypt hebt, moet je op Shift drukken ,en dan met je muis op iemand anders klikken, of op je zelf. Dan staan overal mogelijkheden wat je er mee kan doen.
    Hier komt ie :

    boolprop testingcheatsenabled true.

    [ bericht aangepast op 4 april 2010 - 11:22 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Ik ben verslaafd aan dat spel dude :Y) Ik laat ze altijd kindjes krijgen, die kinderen groot worden en dan naar de universiteit sturen. En meestal maak ik dan van de ouders heksen, vampiers of weerwolven x3. Maar ik ben nu aan het proberen alle carrierebeloningen te krijgen x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik (a), alleen de downloads niet.
    Euhm, soms doe ik twee onbekende mensen bij elkaar en zorgen dat ze elkaar leuk gaan vinden.
    Of iemand alleen en die stopt alle langslopende mensen in een hokje zonder deur (is best grappig (a)). Of een heleboel kinderen, wat best moeilijk is xd.
    Goh, euhmm (a)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Reaper schreef:
    Ik ben verslaafd aan dat spel dude :Y) Ik laat ze altijd kindjes krijgen, die kinderen groot worden en dan naar de universiteit sturen. En meestal maak ik dan van de ouders heksen, vampiers of weerwolven x3. Maar ik ben nu aan het proberen alle carrierebeloningen te krijgen x3


    Haha! =)
    Cool. :3 Universiteit is best cool he! :3 Ik was bijna vergeten dat ik die ook had x] Wahha.


    Sometimes it's best not to care.

    Sorcha schreef:
    ik (a), alleen de downloads niet.
    Euhm, soms doe ik twee onbekende mensen bij elkaar en zorgen dat ze elkaar leuk gaan vinden.
    Of iemand alleen en die stopt alle langslopende mensen in een hokje zonder deur (is best grappig (a)). Of een heleboel kinderen, wat best moeilijk is xd.
    Goh, euhmm (a)


    Omg x] Lekker gemeen. Laat je ze zeker ook dood gaan? x) DOe ik ook wel eens, als ik die mens niet wil, dan zet ik hem in een klein hokje, en laat ik daar iets aanbranden, zodat de boel in de brandt vliegt, en dan verbrandt ie :'$


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)

    Haha! =)
    Cool. :3 Universiteit is best cool he! :3 Ik was bijna vergeten dat ik die ook had x] Wahha.

    Weet je wat ik stiekem doe als ik een misvormd kind krijg? Dan sluit ik hem/haar op in een hokje en wacht tot hij/zij dood gaat (:

    Ik heb een paar uitbreidingspakketten een paar maanden geleden verwijderd en een vriendin van me heeft nu die cd's xd dus ik heb er nu maar 3 ofzo.
    En oja, ik heb alleen de keuken en bad accessoires, ikea accessoires en Seizoenen niet D:

    [ bericht aangepast op 4 april 2010 - 11:01 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Een jaar of twee heb ik de cheats voor de sims 2 ontdekt. Sindsdien, kan ik eigenlijk niet meer spelen zonder die codes. Maar meestal neem ik veel kinderen en probeer ik zo hoogmogenlijk op te klimmen bij carriere. O ja, ik maak altijd van mijn tieners, players. (aa')


    We'll never be as young as we are tonight

    Reaper schreef:
    (...)
    Weet je wat ik stiekem doe als ik een misvormd kind krijg? Dan sluit ik hem/haar op in een hokje en wacht tot hij/zij dood gaat (:

    Ik heb een paar uitbreidingspakketten een paar maanden geleden verwijderd en een vriendin van me heeft nu die cd's xd dus ik heb er nu maar 3 ofzo.
    En oja, ik heb alleen de keuken en bad accessoires, ikea accessoires en Seizoenen niet D:


    Omg x]
    Dat is best zielig.
    Want als je een baby krijgt, en hoe ouder ie wordt, veranderd zijn gezicht ook he! x] Want ik kreeg een x een baby met een hele kleine rare mondje. En toen werd ie ouder, en toen was zijn mond ineens normaal ! n_n wahha!

    [ bericht aangepast op 4 april 2010 - 11:05 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)

    Omg x]
    Dat is best zielig.
    Want als je een baby krijgt, en hoe ouder ie wordt, veranderd zijn gezicht ook he! x] Want ik kreeg een x een baby met een hele kleine rare mondje. En toen werd ie ouder, en toen was zijn mond ineens normaal ! n_n wahha!

    Weet ik, daarom wacht ik ook tot ze kind zijn. Dan weet ik hoe ze er echt uit zien maar ik had een keer een kind met grote vissenogen, en eentje met hele dikke lippen en een grote neus. Toen heb ik ze maar beide vermoord :'3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Arrogance schreef:
    Een jaar of twee heb ik de cheats voor de sims 2 ontdekt. Sindsdien, kan ik eigenlijk niet meer spelen zonder die codes. Maar meestal neem ik veel kinderen en probeer ik zo hoogmogenlijk op te klimmen bij carriere. O ja, ik maak altijd van mijn tieners, players. (aa')

    Haha, ik kan ook niet meer zonder cheats =$
    & ik laat ze altijd veel kinderen maken maar dan vind ik het irritant worden omdat ze zoveel kinderen hebben. ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Reaper schreef:
    (...)
    Weet ik, daarom wacht ik ook tot ze kind zijn. Dan weet ik hoe ze er echt uit zien maar ik had een keer een kind met grote vissenogen, en eentje met hele dikke lippen en een grote neus. Toen heb ik ze maar beide vermoord :'3

    Wahhaha! *ligt slap van t lachen*
    Ik ga zo maar even sims doen, ga ik ze ook naar de universiteit sturen! :3


    Sometimes it's best not to care.

    Imperfect schreef:
    (...)
    Haha, ik kan ook niet meer zonder cheats =$
    & ik laat ze altijd veel kinderen maken maar dan vind ik het irritant worden omdat ze zoveel kinderen hebben. ;d


    Ik kan eigenlijk ook niet meer zonder de levens&geld cheat. x]


    Sometimes it's best not to care.

    Imperfect schreef:
    (...)
    Haha, ik kan ook niet meer zonder cheats =$
    & ik laat ze altijd veel kinderen maken maar dan vind ik het irritant worden omdat ze zoveel kinderen hebben. ;d

    Hihi, dan zit ik daar. Oké, maxmotives. Motherlode. ;D


    Beware of the duo.

    Converse schreef:
    (...)
    Hihi, dan zit ik daar. Oké, maxmotives. Motherlode. ;D

    Oeps, met ander account geantwoord. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Converse schreef:
    (...)
    Hihi, dan zit ik daar. Oké, maxmotives. Motherlode. ;D


    Wahhaa. x]
    Idd.
    Ik heb ook een code, daar kan je focking veel mee. Daar kun je ook andere sims mensjes mee troosten als ze verdrietig zijn. En je kunt de sims ook dunner laten worden als ze dikker zijn, zonder te sporten. En je kan andere mensen vampier of andere gevallen maken. Je kan zoveel met die code =O

    Voor de gene die de code willen:
    boolprop testingcheatsenabled true.


    Sometimes it's best not to care.

    Converse schreef:
    (...)
    Hihi, dan zit ik daar. Oké, maxmotives. Motherlode. ;D

    Whaha :3
    ik denk altijd van: oke, nu ga ik zonder cheats spelen, maar dat is zoo irritant, er is altijd wel iets met die sims.
    Lang leve cheats ;3


    None but ourselves can free our minds.