• Hoi. :3
    Wie hier heeft ook the sims 2, + uitbreidingspakketen en downloads? ^^

    En hoe spelen jullie het spel eigenlijk? Wat laten jullie het 'gezinnetje' doen? ^^
    Ik speel sims al paar jaar. Maar het wordt saai, omdat het elke x het zelfde is. =.=
    Daarom mijn vraag, hoe laten jullie je (gezin) leven?

    :3

    EDIT: Weten jullie ook nog leuke download site's? =O Zoja, mag je als je wilt, hier de link neerzetten n_n

    En ik geef hier een code voor de mensen die het nog niet hebben, Ik zeg alvast: Met die code kan je heel veel. Als je die code ingetypt hebt, moet je op Shift drukken ,en dan met je muis op iemand anders klikken, of op je zelf. Dan staan overal mogelijkheden wat je er mee kan doen.
    Hier komt ie :

    boolprop testingcheatsenabled true.

    [ bericht aangepast op 4 april 2010 - 11:22 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)

    Wahhaa. x]
    Idd.
    Ik heb ook een code, daar kan je focking veel mee. Daar kun je ook andere sims mensjes mee troosten als ze verdrietig zijn. En je kunt de sims ook dunner laten worden als ze dikker zijn, zonder te sporten. En je kan andere mensen vampier of andere gevallen maken. Je kan zoveel met die code =O

    Voor de gene die de code willen:
    boolprop testingcheatsenabled true.

    Die ken ik ook :3
    & ik kan serieus niet meer zonder ;p


    None but ourselves can free our minds.

    Embrace schreef:
    (...)

    Omg x] Lekker gemeen. Laat je ze zeker ook dood gaan? x) DOe ik ook wel eens, als ik die mens niet wil, dan zet ik hem in een klein hokje, en laat ik daar iets aanbranden, zodat de boel in de brandt vliegt, en dan verbrandt ie :'$

    hahahah! Het is zeker gemeen (a). Maar deze mensen hebben wel alles, behalve eten xd. Of soms ook gewoon niks haha.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Imperfect schreef:
    (...)
    Die ken ik ook :3
    & ik kan serieus niet meer zonder ;p

    Haha nee hea x)
    Ik heb die cheats gewoon altijd nodig! n_n


    Sometimes it's best not to care.

    Ik vind het eigenlijk alleen leuk om een gezin te maken en een huis te bouwen. Hierbij gebruik ik dan ook overvloedig 'motherlode'.

    (En ohja, mijn vriendin heeft de sims 3 en zij zegt dat de sims 2 op bepaalde vlakken leuker is, ook al heb je meer vrijheid bij de derde uitgave.)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ben verslaafd aan Sims 3!
    Maar ik ben ook verslaafd aan Sims 2. Ik heb ongeveer alle uitbreidingspakketten daarvan _O_


    I recycle my thoughts.

    Imperfect schreef:
    (...)
    Die ken ik ook :3
    & ik kan serieus niet meer zonder ;p

    das gewoon moeilijk vindk. dr is atijd wel iets mis. Die mensjes zijn altijd zo depri. ;d


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik download echt veel. Nu heb ik iets genomen, een huidskleur, en als die gaan douchen zijn die blokjes plots weg, wat niet de bedoeling is. De mannen hebben geen pen** O_o


    All this dampness is damp.

    Ik speel sims 2 al sinds 2003, toen hij net uit was dus. Ik ben best wel pro in de sims 2, al zeg ik het zelfs XD
    Ik kan zelf niet zonder de cheats. Ik heb een programma gedownload waardoor ik die cheat die jij gebruikt niet meer nodig heb =3 En ik kan ook zwangerschapskleren enzo veranderen. Ik heb alle uitbreidingspakketten, in ieder geval, gemixt met een vriend van me heb ik ze allemaal ^^ [we lenen nogal eens van elkaar XD] Zelf heb ik... iets van 12 uitbreidingspakketten (accessoires inbegrepen)

    Wat ik doe als het saai wordt;
    - iemand dood laten gaan
    - de ouders scheiden
    - de man of vrouw en andere baan laten geven
    In ieder geval, iets om hun leven te veranderen. Dan blijft het niet zo saai.
    En ik sticht ook niet altijd gezinnetjes :Y) Ik maak ook wel eens een persoon die gewoon alleen maar carrière maakt of een slet is ofzo xD Dat is zo awesome :P

    Anyways, veel plezier nog :D:Y)


    Life is hard and then we die

    Ik laat ze altijd lijden, of ik wil dat ze heel succesvol worden en alles. Ik gebruik altijd Motherlode omdat ik anders arm ben.

    Door jou topic herinner ik me dat ik ook sims opnieuw kan installeren. Nog meer werk -.-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sims 2 is echt zo cool! Ik ben er verslaafd aan. (cool)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als Sims 2 saai wordt, koop dan Sims 3 & uitbreidingspakket.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Dat spel is zoooooooo leeeukk (H) Ik speel et egt vaak. Maar nu heb ik in Droomzicht zoveel mensen met elkaar laten vreemdgaan dat ik niet weet wie met wie gaat 8D En die code is idd handig :'DD Grappig als er zo'n zwevend hoofd op je scherm langs komt XD En ik heb zo'n slet die iets van 30 mannen heeft D:

    [ bericht aangepast op 4 april 2010 - 21:14 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik download echt veel te veel als ik het heb. Maar dat heb ik nu niet door mijn stomme PC. En ik gebruik ook altijd motherlode en maxMotives en die code van jou heb ik al veel gebruikt voor alienbaby's. :3


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Embrace schreef:
    (...)

    Omg x] Lekker gemeen. Laat je ze zeker ook dood gaan? x) DOe ik ook wel eens, als ik die mens niet wil, dan zet ik hem in een klein hokje, en laat ik daar iets aanbranden, zodat de boel in de brandt vliegt, en dan verbrandt ie :'$

    HAHA dat doe ik ALTIJD xD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Reaper schreef:
    Ik ben verslaafd aan dat spel dude :Y) Ik laat ze altijd kindjes krijgen, die kinderen groot worden en dan naar de universiteit sturen. En meestal maak ik dan van de ouders heksen, vampiers of weerwolven x3. Maar ik ben nu aan het proberen alle carrierebeloningen te krijgen x3

    weerwolven ? o.O


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.