• oké,ik volgde een serie(Axis powers hetalia),maar nu kan ik daar geen afleveringen meer van vinden en dus zoek ik een nieuwe anime.
    ik zoek iets in die geest:korte afleveringen,lieftst grappig en niet te bloederig.
    GeSUBt,niet geDUBt!

    tot nu toe aangeraden:
    -karin=afgewezen!Bloed(te veel)afleveringen te lang....niet wat ik zocht,srry in de herkansing

    weet jij er een?
    wil je dan lief zijn en hem mij vertellen?

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 19:53 ]


    stay Nyappy

    Karin. En ik weet niet of je die serie al gezien hebt? er zijn 24 episodes(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik heb aleen APH nog (helemaal) gezien^^


    stay Nyappy

    Final Fantasy
    Death Note
    Code Geass
    K-On
    Lucky Star
    Detroit Metal City The Melancholy of Haruhi Suzumiya
    Soul Eater

    [ bericht aangepast op 6 april 2010 - 8:35 ]

    Tokyo mew mew n.n


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Karin bevat helemaal niet teveel bloed. Ja oké, ze heeft soms een bloedneus, maar dat is het. en als je iets grappigs zoekt is Karin wél goed, want die is super grappig.
    Verder is 24 episodes totaal niet veel en korte afleveringen ga je niet vinden. Elke aflevering van elke Anime die ik ken is 24 minuten lang.. >.<


    Let the Night embrace you

    Eywa schreef:
    Karin bevat helemaal niet teveel bloed. Ja oké, ze heeft soms een bloedneus, maar dat is het. en als je iets grappigs zoekt is Karin wél goed, want die is super grappig.
    Verder is 24 episodes totaal niet veel en korte afleveringen ga je niet vinden. Elke aflevering van elke Anime die ik ken is 24 minuten lang.. >.<

    Idd ik ken echt geen kortere anime series hoor o,0 hoelang is die Alix power nog wat dan?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    SnowEyes schreef:
    (...)
    Idd ik ken echt geen kortere anime series hoor o,0 hoelang is die Alix power nog wat dan?


    Die duren ook 24 minuten, als ik het me goed herinner, lol. Dus een geweldige reden om niet naar Karin te kijken is het niet..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Fruits basket <3

    Ik ken niets van Anime, sorry (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Voiceless schreef:
    (...)

    Die duren ook 24 minuten, als ik het me goed herinner, lol. Dus een geweldige reden om niet naar Karin te kijken is het niet..

    gheghe ik dacht al korter ga je echt niet vinden. En met dat bloed vind ik eigenlijk ook wel flauw want het valt best wel mee :"X maarja dat is mijn mening dan weer.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Rozen Maiden 8D
    of
    uh
    Nana
    Death Note
    Marmelade boy
    Evangelion

    kies anders uit heel de lijst Klik
    Ik weet neit hoe lang ze allemaal zijn


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    SnowEyes schreef:
    (...)
    gheghe ik dacht al korter ga je echt niet vinden. En met dat bloed vind ik eigenlijk ook wel flauw want het valt best wel mee :"X maarja dat is mijn mening dan weer.


    Ik vind Karin ook meevallen hoor, vergeleken met dingen zoals Elfen lied..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Aph duurd echt niet vreselijk lang als je de ending niet meeteld!


    stay Nyappy

    toradora


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    chi's sweet home & chi's new adress

    korte afleveringen van 5 minuten en heeeeel schattig

    [ bericht aangepast op 10 april 2010 - 10:46 ]


    *insert philosophical cringe expression here*