• whiii!!!!^^

    O_o OO DAN WEEKT DA OOK WEER <
    ^^ juul stuur wel via PB kee ?


    Is goed =D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    Is goed =D


    Brave kip heb gestuurd x3


    We can only learn to love by loving.

    O_o OO DAN WEEKT DA OOK WEER <
    ^^ juul stuur wel via PB kee ?
    whiiii dan ga ik naar Duitsland!! Leuk^^ jammer dat TH in Amerika zit -.-'

    (...)

    Brave kip heb gestuurd x3



    Ik ben geen kip :|
    En ik heb teruggestuurd ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    En je weet dát al zeker?? [ God,i'm BLOND, you understand? BLOND Dus dom ><]

    Ik ben ook blond
    Jah ik weet het al zeker, want ikw as verliefd op mijn BF, nu wilt ze me niet meeer zien ¬¬


    death to the one at the end of the serenade.

    Hein dat ben je wel x'D

    ^^ whaa seer jammer x3
    myn vriendin heb stom filmpje warin se verteld hoe th op 3wieler in nl kom O_o

    ^^ JIJ WEL KIP JUUL en
    jeehh heb jou nummer nu!


    We can only learn to love by loving.

    Hein dat ben je wel x'D


    Stomme VIS


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Ik ben ook blond
    Jah ik weet het al zeker, want ikw as verliefd op mijn BF, nu wilt ze me niet meeer zien ¬¬


    Auww, that hurts :|


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Ik ben ook blond
    Jah ik weet het al zeker, want ikw as verliefd op mijn BF, nu wilt ze me niet meeer zien ¬¬


    O_o ik ook blond..
    das lullig vn die vriendin..xl
    als da by my gebeurde souk nog wel vrienden willen blyve [Aa]


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Ik ben ook blond
    Jah ik weet het al zeker, want ikw as verliefd op mijn BF, nu wilt ze me niet meeer zien ¬¬
    Ik snap niet dat je BF je daarom niet meer wil zien o.O als je vrienden bent doe je dat toch niet

    (...)

    Stomme VIS
    vis? =O

    (...) Ik snap niet dat je BF je daarom niet meer wil zien o.O als je vrienden bent doe je dat toch niet

    Tja =/ Verliefd geworden op de verkeerde, ik probeer zo min mogenlijk verliefd te wordne op mijn vriendinnen -.- Het is nu al de 2de keer dat het voorvalt, maar deze keer zeg ik toh niks meer hoor, want die 'BF' heeft het aan haar broer verteld en haar broer kent mijn levenslange crush en nu pest de hele school me..
    Ah fijn leven


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)vis? =O


    Ja, vis. Ik ben een kip, jij ebnt dan een vis. En Nicol is een *denkt na* Parkietje. God,ik ben vaag besig,let niet op mij ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Tja =/ Verliefd geworden op de verkeerde, ik probeer zo min mogenlijk verliefd te wordne op mijn vriendinnen -.- Het is nu al de 2de keer dat het voorvalt, maar deze keer zeg ik toh niks meer hoor, want die 'BF' heeft het aan haar broer verteld en haar broer kent mijn levenslange crush en nu pest de hele school me..
    Ah fijn leven


    O_o
    wil je by my komen wonen ?
    hebk nieuwe zus en dan jij van die kutlui af x3


    We can only learn to love by loving.