• .. heel veel Personages!

    Ik wil namelijk een verhaal beginnen over een internaat waar mensen opzitten die allemaal iets speciaals hebben dus bijvoorbeeld; iemand wiens ouders dood zijn, iemand die te vondeling is gelegd bij t internaat en er dus is opgegroeit, iemand die in de gevangenis heeft gezeten, enzovoort

    De precieze verhaallijn weet ik nog niet, ik wil eerst de personages hebben. Wel moeten ze tussen de 3 en 18 jaar oud zijn.

    omdat ik er heel wat nodig heb, word ieder personage gebruikt,
    per persoon mag je meerdere personages maken, aangezien ik er veel nodig heb
    .





    Ik heb nodig:

    Naam:
    Geboortedatum:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Goede eigenschap:
    Slechte eigenschap:
    Extra:
    Waarom & hoelang op het internaat:
    Foto:

    EDIT; ik ga er tussen de 10 & 15 gebruiken. :Y)

    DE PERSONAGES DIE ER NU NOG BIJ KOMEN, KOMEN ER LATER PAS IN.

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 16:59 ]


    TOMADDICT. <3

    Joker schreef:
    Hoeveel heb je er eigenlijk ong. nodig? :'D


    heel wat. x) want er moet een heel internaat mee gevuld worden.

    laten we t houden op;
    het liefst ongeveer tussen de 10 en de 20, om mee te beginnen.


    @ NYC; oke :Y)

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 16:00 ]


    TOMADDICT. <3

    BROWSEBEAT schreef:
    (...)

    heel wat. x) want er moet een heel internaat mee gevuld worden.

    laten we t houden op;
    het liefst ongeveer tussen de 10 en de 20, om mee te beginnen.


    @ NYC; oke :Y)

    Haha je weet wel dat dat er echt heel veel zijn? Je kan ook een wat kleiner internaat doen met rond de 12 mensen ofzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Haha je weet wel dat dat er echt heel veel zijn? Je kan ook een wat kleiner internaat doen met rond de 12 mensen ofzo.


    Ja,datweetik.
    daarom ook tussen de 10 en 20, en daar valt 12 ook in.


    TOMADDICT. <3

    Naam: Jamie Dixon
    Geboortedatum: 19-04-'92
    Leeftijd: 18
    Karakter: Aardig, begripvol, ongeduldig, koppig
    Goede eigenschap: probeert altijd iedereen te helpen.
    Slechte eigenschap: is soms té koppig.
    Extra: Is stiekem op ...-verliefd uit het internaat, maar hij/zij ziet hem niet staan op die manier.
    Waarom & hoelang op het internaat: Komt van een rijke familie, maar was het daar beu en is weggelopen toen hij 14 was. Vier jaar dus.
    Foto: Jamie Dixon

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 16:38 ]


    .

    BROWSEBEAT schreef:
    (...)

    Ja,datweetik.
    daarom ook tussen de 10 en 20, en daar valt 12 ook in.

    Ik zou het dan tussen de 10 en 15 houden want met veel personages die allemaal hun eigen verhaal hebben gaat dat heel onoverzichtelijk worden denk ik. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Ik zou het dan tussen de 10 en 15 houden want met veel personages die allemaal hun eigen verhaal hebben gaat dat heel onoverzichtelijk worden denk ik. :Y)


    Goede tip :Y)

    Tussen de 10 & 15 dus.


    TOMADDICT. <3

    BROWSEBEAT schreef:
    (...)

    Goede tip :Y)

    Tussen de 10 & 15 dus.

    Haha mooi! :Y) Ik zei het uit eigen ervaring want ik heb ook wel eens een storie gemaakt met veel personages -20- en dan wordt het zo onoverzichtelijk je moet erop letten wie wat ook alweer was hoe vaak iedereen er in komt en dat dat een beetje gelijk is etc.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het is inderdaad moeilijk een verhaal te schrijven met zoveel personages. Dan moet je steeds terugkijken met wie wat heeft gedaan enzo, en je moet proberen iedereen in een deel te laten praten enzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik heb er al 8. Nog twee en ik ga beginnen. :Y)


    TOMADDICT. <3

    Yay dan vul ik er nog wel één in!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vul er ook wel 1 in =)

    Naam: Joselyne Wisner
    Geboortedatum: 5 juni 1993
    Leeftijd: 16 jaar
    Karakter: Eigenwijs, druk, ongeduldig, snel verveeld, lief, grappig.
    Goede eigenschap: Staat altijd voor anderen klaar, zolang haar vertrouwen niet geschaad wordt.
    Slechte eigenschap: Ongeduldig
    Extra: Danst graag.
    Waarom & hoelang op het internaat: Wegens heel veel weglopen door haar ouders op het internaat gedumpt.
    Foto: Klik

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 16:28 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Yay ^^


    TOMADDICT. <3

    Naam: Jason de Wit.
    Geboortedatum: 14 Juni 1992
    Leeftijd: 17
    Karakter: Niet snel bang, spontaan, stoer, grappig, koppig, slim.
    Goede eigenschap: Behulpzaam.
    Slechte eigenschap: Grote bek en kan slecht met meisjes omgaan.
    Extra: Zijn hobby is skateboarden en hij doet vaak te stoer waardoor meisjes hem niet leuk vinden en vind iemand hem leuk vind hij ze vaak niet leuk.
    Waarom & hoelang op het internaat: Hij is weggelopen van huis omdat zijn moeder is overleden en zijn vader alocholist was die hem mishandelde. Hij heeft een jaar op straat gezworven waar hij ook verslaafd raakte aan alcohol maar hij wou niet zo worden als zijn vader en zijn moeder niet telleurstellen hij is afgekickt en zit nu 2 jaar in het internaat.
    Foto: Deze of deze. Kies maar welke je het leukste vind.

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 16:37 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    YAY. danku ^^ nu kan ik beginnen ^^


    TOMADDICT. <3

    Naam: Jane Joy Summer
    Geboortedatum: 16 September 1992
    Leeftijd: 17
    Karakter: Bitchy, soms een echt kreng, houdt van al haar vrienden. Speels, grote mond maar wel tegen mensen die het verdienen.
    Goede eigenschap: Eerlijk
    Slechte eigenschap: Kan alleen maar met jongens omgaan; is niet aardig tegen mensen die ze niet kent.
    Extra: Nickname JJ. Ze is heel creatief, ze speelt gitaar & piano. Ze schrijft verhalen en in haar dagboek. Haar dagboek bewaakt ze met haar leven.
    Waarom & hoelang op het internaat: Al heel haar leven. Haar ouders waren beroemd maar beide gestorven aan hun verslavingen. Ze is hier naartoe gebracht door haar grootouders. Ze wilde haar niet omdat ze tegen het huwelijk van hun kinderen waren.
    Foto: http://gossipteen.com/wp-content/uploads/2009/09/demi-lovato-dating-dirk-mai-photos.jpg

    Krijg ik het te horen wanneer je begint met schrijven (A)
    x.


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.