• Ik hoop dat iemand mij kan helpen en anders heb ik lekker m'n hart kunnen luchten.

    Ik heb een heel lief vriendje en ik gun het hem om ook met andere meisjes om te gaan, tenminste ik probeer het leuk te vinden maar ik word altijd zo jaloers als hij met een andere meid is, alleen als het een meisje is..een jongen maakt mij niet uit.
    Ik vind dit behoorlijk irritant van mezelf.
    Ik vertrouw hem wel en ik zou 'm ook niet constant in de gaten houden ofzo.

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 19:08 ]


    It's heavy but you are not the only one

    Gezonde jaloersheid. Maar probeer jezelf een beetje in bedwang te houden, want over jaloers-heid vinden jongens niet zo grappig. (nerd)

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 18:46 ]


    Tanya is de beste.

    Als je hem vertrouwt is er geen probleem. Probeer je jaloersheid dan te negeren.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Pliena schreef:
    Gezonde jaloersheid. Maar probeer jezelf een beetje in bedwang te houden, wan over jaloers-heid vinden jongens niet zo grappig. (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik heb hetzelfde probleem ^^

    Pliena schreef:
    Gezonde jaloersheid. Maar probeer jezelf een beetje in bedwang te houden, wan over jaloers-heid vinden jongens niet zo grappig. (nerd)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cloudburst schreef:
    Als je hem vertrouwt is er geen probleem. Probeer je jaloersheid dan te negeren.


    Ik vertrouw hem, en ik doe m'n uiterste best om het te negeren maar het wil niet altijd lukken.


    It's heavy but you are not the only one