• Helloo..
    Ik ben getrouwt met een lief meisje Sjoukje. En we zijn bijna 10 maanden getrouwt, 27 april, yeeyy<3
    Maar goed, nu kent ze een meisje die ik ook ken. Kim is heel aardig, maar zelf ben ik echt bang Sjoukje kwijt te raken door Kim. Want als Sjoukje speciaal voor mij naar mn school komt, waar Kim ook op zit, dan komt Kim er dus ook bij. En dat vind ik best irritant. Want dan geeft Sjoukje meer aandacht aan haar.
    En zelf op het begin was ik wel verliefd op haar, maar natuurlijk iedereen probeert achter te komen wat je bent. En ja, toen was ik niet meer in love. En ja, nu begin ik best wel jaloers te worden.

    Wat moet ik precies doen?
    Tips?


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Dan zou ik met Sjoukje gaan praten en zeggen wat je voelt. Ze is vrouwtje en moet het dus begrijpen (:
    En geloof me, je raakt Sjoukje echt dan niet kwijt door dat ander meisje ; )


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Getrouwd wtf, je bent 15. Maar ik denk dat je dat sarcastisch bedoeld?
    Maar, dan zou ik het zelfde zeggen als Ramones.


    Live life like a raver.

    ofcourse not real getrouwt ;p
    mjha, of ik het durf met haar over te praten...


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Moet wel durven ( :
    Veel suc6!

    (L)


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Het beste is aan Sjoukje vertellen wat je denkt, en waar je bang voor bent. Het is heel moeilijk, ik weet het, maar Sjoukje zal het vast begrijpen. Succes!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    Het beste is aan Sjoukje vertellen wat je denkt, en waar je bang voor bent. Het is heel moeilijk, ik weet het, maar Sjoukje zal het vast begrijpen. Succes!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    En wat als het not wederzijds is?


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Heroic schreef:
    Het beste is aan Sjoukje vertellen wat je denkt, en waar je bang voor bent. Het is heel moeilijk, ik weet het, maar Sjoukje zal het vast begrijpen. Succes!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Heroic schreef:
    Het beste is aan Sjoukje vertellen wat je denkt, en waar je bang voor bent. Het is heel moeilijk, ik weet het, maar Sjoukje zal het vast begrijpen. Succes!


    None but ourselves can free our minds.

    Heroic schreef:
    Het beste is aan Sjoukje vertellen wat je denkt, en waar je bang voor bent. Het is heel moeilijk, ik weet het, maar Sjoukje zal het vast begrijpen. Succes!

    Vertel Sjoukje wat je voelt, en vertel het ook aan Kim...
    Praat er met mn 3en over
    Sterkte


    I wish you were here.