• oke die rare zinnen komen van het vertalen!

    Laten we hopen dat Robert Pattinson niet toegeven aan de verleiding van Remember Me co-star Emile de Ravin. Waarom?

    Omdat Kristen Stewart is zwanger van baby's Pattinson! Als het coververhaal in een Australische tabloid moet worden geloofd, dat is.

    Volgens weekblad, de actrice vroeg een vriend om haar een zwangerschapstest te kopen vorige week. Het beschrijven van Stewart als "nerveus over de hele situatie," de bron van het tijdschrift zou niet definitief zeggen dat Kristen eigenlijk Knocked Up.

    In plaats daarvan benadrukt dat de publicatie Pattinson en Stewart - die niet eens een openbare gegaan met hun gekletst romantiek - zijn "nu geconfronteerd met de zwaarste uitdaging om hun relatie als ze worstelen met het nieuws dat ze kunnen worden ouders."

    Dan weer, natuurlijk konden ze niet worden.

    engelse versie:
    Let us hope that Robert Pattinson does not yield to the temptation of Remember Me co-star Emile de Ravin. Why?

    Because Kristen Stewart Pattinson is pregnant with babies! If the cover story in an Australian tabloid is to be believed, that is.

    Under magazine, the actress asked a friend to buy her a pregnancy test last week. To describe Stewart as "nervous about the whole situation," the source of the magazine would not say definitively that Kristen really Knocked Up.

    Instead emphasizes that the publication Pattinson and Stewart - who have not even gone public with their rumored romance - are "now facing the toughest challenge of their relationship as they grapple with the news that they can be parents."

    Then again, of course they could not.

    [ bericht aangepast op 6 april 2010 - 10:43 ]

    Hebben ze al zo vaak gezegd, dus geloof het eigenlijk niet. Plus als het dan zo is, wie weet laten ze abortus doen ofzo? Ben je nooit zeker van hé ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dazzled schreef:
    (...)
    Nee hoor. ö
    Want ze zeggen toch altijd dat lelijke ouders mooie kindjes krijgen, dus ja...
    :X


    Oh, weet niet.
    Ze zeggen ook dat kleine lelijke kinderen later knap worden, en knappe kleine kinderen later lelijk.
    Maarja, het zal wel. xd.


    Smiling but close to tears.

    Haha, drama :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Hush schreef:
    Waarom vind iedereen dat zo vreselijk? Ik snap dat niet hoor.


    I found myself in Wonderland.

    even die twee ter zeide gelegd.
    Het is dus oke als je vriendje je verlaat voor een ander zolang je maar niet zwanger bent?
    En als het zo waar was vind ik da leuk voor ze :)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hush schreef:
    Waarom vind iedereen dat zo vreselijk? Ik snap dat niet hoor.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik denk het niet hoor, het zal wel waar allemaal aandachttrekkerij zijn. Zoals gewoonlijk. Een jaar terug zeiden ze dat Vanessa Hudgens zwanger was van Zac Efron, nou niet dus, want ik heb nog geen baby gezien. :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Leuk. But het zal toch wel weer een roddel zijn. As usual.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Leuk voor ze toch : D


    I don't need words to feel those lips.

    Lagoon schreef:
    Ik geloof het niet, maar eigenlijk boeit het me ook geen reet (:

    Ja, in breaking dawn ;p

    Vast een roddel, ik geloof er niks van.
    Maar ik zou het wel awesome vinden! (krul)


    You are beautiful, you are love.

    Hush schreef:
    Waarom vind iedereen dat zo vreselijk? Ik snap dat niet hoor.

    Ik ook niet, het zou toch hartstikke leuk voor ze zijn! Niks 'lelijke kindjes'!


    You are beautiful, you are love.

    Hush schreef:
    Waarom vind iedereen dat zo vreselijk? Ik snap dat niet hoor.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dazzled schreef:
    Because Kristen Stewart Pattinson is pregnant with babies!
    Lol, met wat anders? ;D

    Haha, dat wou ik ook posten. :'D


    Let the Night embrace you