• oke die rare zinnen komen van het vertalen!

    Laten we hopen dat Robert Pattinson niet toegeven aan de verleiding van Remember Me co-star Emile de Ravin. Waarom?

    Omdat Kristen Stewart is zwanger van baby's Pattinson! Als het coververhaal in een Australische tabloid moet worden geloofd, dat is.

    Volgens weekblad, de actrice vroeg een vriend om haar een zwangerschapstest te kopen vorige week. Het beschrijven van Stewart als "nerveus over de hele situatie," de bron van het tijdschrift zou niet definitief zeggen dat Kristen eigenlijk Knocked Up.

    In plaats daarvan benadrukt dat de publicatie Pattinson en Stewart - die niet eens een openbare gegaan met hun gekletst romantiek - zijn "nu geconfronteerd met de zwaarste uitdaging om hun relatie als ze worstelen met het nieuws dat ze kunnen worden ouders."

    Dan weer, natuurlijk konden ze niet worden.

    engelse versie:
    Let us hope that Robert Pattinson does not yield to the temptation of Remember Me co-star Emile de Ravin. Why?

    Because Kristen Stewart Pattinson is pregnant with babies! If the cover story in an Australian tabloid is to be believed, that is.

    Under magazine, the actress asked a friend to buy her a pregnancy test last week. To describe Stewart as "nervous about the whole situation," the source of the magazine would not say definitively that Kristen really Knocked Up.

    Instead emphasizes that the publication Pattinson and Stewart - who have not even gone public with their rumored romance - are "now facing the toughest challenge of their relationship as they grapple with the news that they can be parents."

    Then again, of course they could not.

    [ bericht aangepast op 6 april 2010 - 10:43 ]

    mmm... Ik vraag me af - als het zo is - of die baby dan ook kan bitchfacen net als Kristen?:Y)


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Ik geloof best dat ze een keer of meerdere keren het bed hebben gedeeld, maar dat ze zwanger is geloof ik idd ook niks van, anders had inderdaad perez hilton er ook wel wat over geschreven.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ja,in Breaking down. ;D

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 13:46 ]


    I need you like a heart needs a beat

    DVilla schreef:
    hahaha.
    ohnee, ieeeeeeel.
    dat betekent dat ze hebben geneukt, ielieliel.
    -trauma-

    Haha het is al weet ik veel hoeveel maanden geleden

    ik geloof het ook niet


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Reventon schreef:
    De hoeveelste keer is dit dat we te horen krijgen dat Stewart zwanger is van dat ventje ? Waarschijnlijk toch weer niks van waar.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    hellobaby schreef:
    nou perez hilton heeft er niks over gezegt
    dus een roddel (Y)


    All this dampness is damp.