• Ik heb bijna nooit last van pukkels.
    Vandaag dus wel en het voelt dus heel vreemd om het op je gezicht te hebben. Hij was echt mega, en hij zat op mijn LIP! iets er boven, dat wel. maar goed; hij was dus erg groot, en je zag hem erg goed. soms probeerde ik een beetje mijn hand er nonchalant er voor te houden, maar dat word ook vervelend na een tijdje.
    zat ik naast de grootste nerd van de klas. zegt hij luid; 'Je hebt een grote puist daar.' pfff, ik schaamde me dood. waarschijnlijk heeft iedereen hem gezien vandaag, want ze keken wel opmerkelijk lang naar mijn gezicht.
    nu wil ik niet meer naar school. hoewel, niet dat ik er altijd al graag naartoe wou.

    hebben jullie tips voor deze dip, en/of voor die verschrikkelijke grote hobbel op mijn lip?


    EGYPTIAN GOD

    Ach, daar heeft iedereen wel eens last van toch? Gewoon niet aan zitten, dan gaat het vanzelf weg ;]


    Alis volat propriis.

    Wegwerken met een correctiestick of foundation.

    Maggot schreef:
    Ach, daar heeft iedereen wel eens last van toch? Gewoon niet aan zitten, dan gaat het vanzelf weg ;]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik heb wel vaker pukkels.. ghehe..


    Life is hard and then we die

    geen make-up er over heen doen :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb ook altijd dat gevoel dat iedereen dan langer dan noodzakelijk naar m'n gezicht kijkt ;D
    Nja meestal staan ze onder m'n froe dus merkt niemand dat en heb ik er ook geen last van.

    Maggot schreef:
    Ach, daar heeft iedereen wel eens last van toch? Gewoon niet aan zitten, dan gaat het vanzelf weg ;]
    Chips, wat heb ik de hele dag gedaan? er aan gezeten!


    EGYPTIAN GOD

    xAMANDEL schreef:
    (...) Chips, wat heb ik de hele dag gedaan? er aan gezeten!

    Begrijpelijk, het is moeilijk eraf te blijven, maar toch proberen! En heel goed wassen natuurlijk :]


    Alis volat propriis.

    'S avonds goed schoonmaken en er tandpasta op doen. En overdag gewoon een klein beetje foundation, dat kan echt geen kwaad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    hahahahahaaa, daar had ik ook last van vandaag! Genant... Heb ook de hele dag met mijn hand voor mijn kin gezeten, en heb er niet aangezeten.
    Smeer er vanavond tandpasta op, en slaap ermee de rest van de nacht. Dat droogt hem uit. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    camoufleren met foundation :Y)


    DUDE! Get a life!!!

    Heroic schreef:
    hahahahahaaa, daar had ik ook last van vandaag! Genant... Heb ook de hele dag met mijn hand voor mijn kin gezeten, en heb er niet aangezeten.
    Smeer er vanavond tandpasta op, en slaap ermee de rest van de nacht. Dat droogt hem uit. (:
    Thanks!(flower)


    EGYPTIAN GOD

    APPLExPIE schreef:
    camoufleren met foundation :Y)
    Dan gaat het toch vol zitten?


    EGYPTIAN GOD

    Je moet geen make up er op doen want dan komen er juist meer!
    Wat ik altijd doe is 1x per week me hoofd in een warm bak water zette(jaa ik weet t klinkt heel gek xD maar t werkt) Want dan gaan je porieën open ofsoo(flower)


    high of love, drunk from the hate <3

    Dat heb ik wel vaker.
    Maar echt als je uitstraald dat je je goed voelt valt het vast niet zo op. En spuit er heel veel parfum op dat droogt uit geen tandpasta want dat droogt de huid er omheen ook uit en goed reinigen je kan je gezicht ook altijd even stomen door een bak met heel heet water te vullen een handdoek over je hoofd doen en zorgen dat de handdoen over de bak hangt. Daar gaan je poriën open.

    Owja overdag mag wat foundation of camouflage eroverheen best zolang je het 's ochtends en 's avonds maar goed reinigt.

    [ bericht aangepast op 6 april 2010 - 19:22 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.