• Ik heb bijna nooit last van pukkels.
    Vandaag dus wel en het voelt dus heel vreemd om het op je gezicht te hebben. Hij was echt mega, en hij zat op mijn LIP! iets er boven, dat wel. maar goed; hij was dus erg groot, en je zag hem erg goed. soms probeerde ik een beetje mijn hand er nonchalant er voor te houden, maar dat word ook vervelend na een tijdje.
    zat ik naast de grootste nerd van de klas. zegt hij luid; 'Je hebt een grote puist daar.' pfff, ik schaamde me dood. waarschijnlijk heeft iedereen hem gezien vandaag, want ze keken wel opmerkelijk lang naar mijn gezicht.
    nu wil ik niet meer naar school. hoewel, niet dat ik er altijd al graag naartoe wou.

    hebben jullie tips voor deze dip, en/of voor die verschrikkelijke grote hobbel op mijn lip?


    EGYPTIAN GOD

    Clerasil ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb nooit puistjes, ik maak wel mijn huid vaak schoon met garnier 3 in 1.


    We can only learn to love by loving.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb wel vaker pukkels.. ghehe..

    Nachtcreme, dagcreme & een dikke laag schmink ? ;x


    None but ourselves can free our minds.

    Joker schreef:
    Clerasil ofzo.

    Clearasil, ik kreeg er littekentjes van --'
    Maar ik heb een zeer gevoelige huid dus, eigelijk krijg ik bij het minste een litteken zelfs soms als ik van m'n puisten afblijf >.<

    Clearasil helpt niet, er zijn weinig zalfjes en cremetjes die wel helpen. Gewoon goed laten zitten, zo min mogelijk aan zitten, dat is het beste.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Dat is vervelend.. je kan er medicijnen voor krijgen als het je echt zo dwars zit gewoon bij de huisarts


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    met zon camufleer stick kan je hem wegwerken. :")


    live the life you love

    xfamousgirlx schreef:
    Je moet geen make up er op doen want dan komen er juist meer!
    Wat ik altijd doe is 1x per week me hoofd in een warm bak water zette(jaa ik weet t klinkt heel gek xD maar t werkt) Want dan gaan je porieën open ofsoo(flower)


    En dan wel met koud water er over gaan of een porieën-sluitende lotion op je gelaat aan brengen om ze weer te sluiten want anders kan het vuil in je porieën dringen. ;>

    En ook 's ochtends en 's avonds een diepte reiniger gebruiken, koud water/ porieën sluitende lotion aanbrengen en dan dag- of nachtcrème.

    [ bericht aangepast op 9 april 2010 - 14:10 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Maggot schreef:
    Ach, daar heeft iedereen wel eens last van toch? Gewoon niet aan zitten, dan gaat het vanzelf weg ;]


    Inderdaad. En er ook vooral niet aanzitten, niet met je vingers en niet met make-up. Dan word het alleen maar erger.

    het is tog iets natuurlijks ?


    Life is a beautiful struggle

    Stikstof. Als ie echt niet weggaat.


    No growth of the heart is ever a waste