• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 21:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Jaye heeft deze RPG aan mij overgedragen omdat ze met deze wilde stoppen.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Yay. Oke, niet dat ze wilde stoppen, maar dat er een nieuw topic is. :'D]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles.
    Louis kreunt zacht, waarneer hij de lakens over ons heen trekt. Ik grijns naar hem. 'Ik wil je.' Fluistert hij hees. 'Dat kan geregeld worden...' Ik duw mijn handen tegen Louis' borstkas aan, zodat hij achterover op het bed valt. Ik merk dat er al een aardig gevormde erectie in zijn broek zit. Ik druk er een zacht kusje op, voordat ik mijn lippen tegen die van hem aandruk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [sorry ladies, maar ik keek er niet echt naar om de afgelopen dagen, dusja.. goodluck en op de momenten dat ik me verveel, ga ik lezen! ^^ && dat ik logan lerman 'speel' mag weg (; xoxo]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:39 ]


    Geen reclame, please.

    [Mijn topics]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    (Mijn topicss. Had Liam al gereageerd?)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Zo. Zo'n anderhalf uur over gedaan, en dat alles op m'n mobiel.]

    Liam James Payne

    Lachend om Mackenzie, ging ik op een krukje zitten, pakte een gitaar en speelde wat. 'Wat een rotstreek, van je vriendje. Jij moet toch ook aan je werk denken? Dat hij dat niet kan accepteren' mompelde ik met een frons. Mackenzie verdiende een eerlijk, trouw en een vriendje dat goed luisterde. 'Maar ach, zo zijn sommige mensen op de wereld. Welkom in 2012, waar moord heel normaal is' mompelde ik. 'Mackenzie, vindt je het hier wel leuk? Eerlijk zeggen' vroeg ik haar.

    [Liam en Mackenzie worden een stelletje. Nee, geintje]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [HAHAHA. Elke keer als jij dat vraagt, reageer ik]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackezie Lou Arretez
    Ik glimlachte even en keek naar Liam. "Het was inderdaad een rotstreek. Ik wil iets achterlaten op de wereld. Net als jij met je band." Glimlachte ik. "Ja, raar genoeg is 2012 gewoon raar ja." Grinnikte ik.
    Ik keek hem fronsend aan. "Natuurlijk vind ik het leuk! Ze zijn hier allemaal aardig. Ja, dat vind in natuurlijk."

    (Ik zit ook al de hele tijd op mn mobiel... Ik doe altijd eerst via notities dan kopieeren en dan naar Q xd)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Mooi. Ik zal je aanraden om steeds aan Louis te vragen, of Zayn, om te koken. Hun twee koken het beste' lachte ik hard op. 'Hopelijk wordt 2013 een beter jaar. Ik word gek van die moorden, die overvallen etc' klaagde ik zuchtend. Ik speelde nog wat op de gitaar die ik vast had, dacht wat na en liet een grinnik horen. 'Ik ga maar eens een shirt aandoen' grinnikte ik, toen ik naar mijn bovenlichaam keek.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 23:17 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackezie Lou Arretez
    Hij keek naar zijn bovenlichaam. "Nah. Het is wel goed zo." Lachte ik. Ik prikte hem vervolgens in zijn buik.
    Ik likte even over mijn lippen. "En nu? Ik verveel me." Zuchtte ik. Ik legde mijn armen, samen met mijn hoofd op de vleugel - wat een hoop kabaal veroorzaakte.
    "Oepsie."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Lachend om Mackenzie, legde ik de gitaar weg en keek de kamer rond. Er stonden echt van alle instrumenten. Uiteindelijk pakt ik maar een viool, zette hem goed op mijn schouder neer en streek erover heen, waarbij er een oorverdovend en schel geluid uitkwam. 'Oke, daar ben ik niet zo goed in' merkte ik op en ik lachte kort. 'Misschien heb ik wel een geheim talent' grijnsde ik. Ik pakte een saxofoon en blies er hard op. Pijnlijk hield ik op. 'Dan wordt het maar gewoon piano en gitaar' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackezie Lou Arretez
    "Mondharmonica?" Grinnikte ik. Ik pakte er eentje op en legde mijn vingers even willekeurig vervolgens blies ik erop. Een paar keer achter elkaar. "Nah. Gaat wel oké. Voor mijn eerste keer." Grinnikte ik.
    "Oeh! Elektrische gitaar!" Enthousiast pakte ik het op en deed de snoer in de versterker. Ik begon de tussen akkoorden van 'Teenage Dirtbag' te spelen. Dat stukje die tussen het couplet en refrein zat.

    (Ik weet niet of alles klopt.. Ik kan niet meer zo helder denken ;$ )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Vrolijk luisterde ik met Mackenzie mee en was diep aan het nadenken, waarbij ik automatisch op mijn lip beet. 'Wat kunnen we doen?...' Mompelde ik. Ik grijnsde gelijk. 'Volgensmij zag ik achterin de tuin een sauna voor twee personen. Ga je mee?' Vroeg ik, waarbij mijn tanden mijn lip loslieten. Zelf sprong ik opgewekt op, klaar om de sauna in te gaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackezie Lou Arretez
    Bij het woord 'sauna' sprong ik al op. "Sauna! Sauna! Ja ja ja!" Ik klonk net als een klein kind die een lolly wilde. Nu ik er toch aan denk.. Ik wilde best wel een lolly..
    "Dat is dus een ja." Grijnsde ik.

    (Kort ik weet.. )


    I don't want you to die, I want you to suffer.