• Jup, zoals je hier kunt lezen.

    Maar ik heb het contract nooit getekend, omdat het boek pas gedrukt wordt als er vijftien bestellingen worden geplaatst.

    Mijn moeder heeft er geen vertrouwen in, omdat ze er bijna zeker van is dat ik nooit aan vijftien bestellingen zal geraken. Om eerlijk te zijn, kan ik haar hier geen ongelijk in geven.

    Hier hebben bijvoorbeeld héél veel mensen zitten zeggen dat ze het zéker gaan kopen, maar nog geen kwartje daarvan spreekt waarschijnlijk de waarheid.

    Daarom wil ik nu dus een lijstje met mensen maken die het wél menen en het dus ook zeker gaan kopen.

    Het boek met kortverhalen gaat rond de 100 pagina's bevatten en zal zo'n €16 / 17 gaan kosten, exclusief verzendkosten. Veel, niet? Dat is ook de reden waarom ik waarschijnlijk niet aan mijn bestellingen zal geraken.

    Verzendkosten
    Nederland: €2.76
    België: €3.96

    Naja, voor degenen die het er wel voor over hebben, zeg het hier dan even, maar zorg ook dat je het dan écht meent, anders kan ik straks alles gaan bijpassen met m'n zakgeld en daar heb ik het geld absoluut niet voor.

    Mensen die Kopen
    KirstenSnaps
    Phineas
    Wasteland
    Joselyne
    MakeBelieve
    Psychic

    En als jullie toch niet kopen, kom ik jullie achterna met een vorkje. :Y)


    [ bericht aangepast op 6 april 2010 - 22:06 ]

    MakeBelieve schreef:
    Zet mij maar op de lijst, het mag! :Y)

    Oeeeeh, wat stoeeeer! <3

    KirstenSnaps schreef:
    Ik wil hem zowieso. Dat weet je. Ik wel wil een gesigneerde versie.. -trekt arrosmoel-

    Hahahaha. :'D ik ook =x
    Maar je kan mij ook op de lijst zetten want ik ga hem ook zeker kopen. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Krijgen wij nu allemaal een gesigneerde versie omdat wij koel zijn? :Y)
    Maar zereneus, ik ga even wat mensen overtuigen om het ook te bestellen, want ik wil dat boek :Y)


    all I want for christmas is a girlfriend

    Rooftops schreef:
    Mij hoef je niet op die lijst te zetten want ik lees niet graag boeken, maar toch, succes, ik hoop dat je genoeg mensen bijeen krijgt. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Wasteland schreef:
    Krijgen wij nu allemaal een gesigneerde versie omdat wij koel zijn? :Y)
    Maar zereneus, ik ga even wat mensen overtuigen om het ook te bestellen, want ik wil dat boek :Y)

    Ohh wat lieeef. _O__O__O_

    Nou, ik kan hem wel signeren als je naar me toekomt. (nerd)

    Ik wil hem zeker gaan kopen, maar ik krijg pas volgende maand weer geld ;ó Dus dan kan het pas bij mij D:
    Veel succes <3


    Alis volat propriis.

    Ik zou hem wel willen, maar zet mij maar niet op de lijst. Er bestaat een kans dat ik hem koop als er 15 bestellingen zijn. Anders moet ik nu nog helemaal gaan uitleggen aan mijn ouders dat het boek pas gedrukt wordt als er zoveel bestellingen zijn en die begrijpen dat toch niet. Dus heb ik er geen zin in. :Y)


    Only losers can act the way you do

    Hmm, ik zou eigenlijk wel willen, maar vind het nogal aan de dure kant voor een boek van zoveel pagina's ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Hmm, ik zou eigenlijk wel willen, maar vind het nogal aan de dure kant voor een boek van zoveel pagina's ;x


    I found myself in Wonderland.

    Renaissence schreef:
    Ik zou hem wel willen, maar zet mij maar niet op de lijst. Er bestaat een kans dat ik hem koop als er 15 bestellingen zijn. Anders moet ik nu nog helemaal gaan uitleggen aan mijn ouders dat het boek pas gedrukt wordt als er zoveel bestellingen zijn en die begrijpen dat toch niet. Dus heb ik er geen zin in. :Y)

    Naja, is ook wel te begrijpen. :3

    Tranquillity schreef:
    Hmm, ik zou eigenlijk wel willen, maar vind het nogal aan de dure kant voor een boek van zoveel pagina's ;x

    Nou, is ook wel zo, maar eigenlijk zijn alle boeken van zoveel pagina's zo duur. (nerd)

    Boekenwinkels en andere winkels krijgen speciale kortingen, wat het veel goedkoper maakt voor gewone mensen. Maar dat is bij mijn boek dus niet. ._.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nou, is ook wel zo, maar eigenlijk zijn alle boeken van zoveel pagina's zo duur. (nerd)

    Boekenwinkels en andere winkels krijgen speciale kortingen, wat het veel goedkoper maakt voor gewone mensen. Maar dat is bij mijn boek dus niet. ._.

    Ahzoo, dat wist ik nu niet. Dat is inderdaad wel kut. Maar er zijn toch boeken van 400 pagina's of zo, dat je voor die prijs krijgt?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ahzoo, dat wist ik nu niet. Dat is inderdaad wel kut. Maar er zijn toch boeken van 400 pagina's of zo, dat je voor die prijs krijgt?

    Ja, klopt. Maar dat komt dus ook omdat er een minimumprijs is vastgelegd voor boeken. Hoe weinig pagina's de mijne misschien ook heeft, ze mogen niet onder de minimumprijs gaan. ._.