• Ik moet met ideeën komen om te stoppen met piekeren.
    Nu denken jullie natuurlijk: 'Wat boeit het nou als je wat piekert?' Nou, ik pieker dus continu waardoor ik niet tot bepaalde dingen kom -kuch- schoolwerk -kuch-
    Want ik ben al braaf op gesprek geweest met mijn mentor - alweer - en daar zaten we dan 80 minuten ._.

    Nou ja, tips op niet meer te piekeren? (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Muziek luisteren, iets leuks gaan doen, schrijven. Verder heb ik geen idee :'D

    ehm... probeer eerst op te lossen waar je over piekert, werkt het niet, ga dan echt om acht uur naar bed, en sta om drie uur op (A).
    Dan ben je zo dood dat je kunt focussen, werkt bij mij altijd (A)


    Alis volat propriis

    Je gaat het gewoon doen, of...
    1) Ik kom je slaan
    2) Ik ontvoer Aaron
    3) Ik pik Aaron van je
    4) Ik sla je harder.
    (cat)

    Wat een catchy titel.(cat)
    Eeuh.
    Ga schrijven over dingen waarover je piekert, zet muziek op terwijl je leert, ga beneden zitten bij je ouders als je leert zodat zij ook op kunnen letten of je bezig bent.. Ehh..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    Wat een catchy titel.(cat)
    Eeuh.
    Ga schrijven over dingen waarover je piekert, zet muziek op terwijl je leert, ga beneden zitten bij je ouders als je leert zodat zij ook op kunnen letten of je bezig bent.. Ehh..

    Ghehehe ;D

    Het probleem is ook dat ik niet echt weet waarover ik pieker - jawel, ik pieker over alles, maar dat mocht ik van mijn mentor niet meer zeggen, hihi - en ik kan me niet concentreren als mensen me in de gaten houden. Dan word ik gek wat ik stiekem al ben


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ja, same here. Ik denk te veel over het leven na. En hoe meer ik erover nadenk, hoe deprimerender het wordt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Niet leren.

    Erm, ja, muziek opzetten. En als je slim bent op je favoriete muziekzender of eentje waarvan mensen zeggen dat hij best wel leuk is.

    [ bericht aangepast op 7 april 2010 - 20:22 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Tot rust komen. Zet een rustig muziekje aan, kaarsje aan en aan niets denken. Je hoofd leeg maken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ascendancy schreef:
    Tot rust komen. Zet een rustig muziekje aan, kaarsje aan en aan niets denken. Je hoofd leeg maken.

    gewoon van je af schrijven,
    relaxen -voor zo ver dat gaan-
    en meer kan mijn brein niet meer bedenken ;3
    sorry.. ;3 (flower)

    Ontspanningsoefeningen! Ik heb een tijdje slaapproblemen gehad, omdat ik van nature snel pieker (oke, dat was een deel waarom ik niet sliep:Y)). Maar ontspanningsoefeningen werken echt goed. Je gaat gewoon eens na school 10 minuten ofzo dat doen en daarna ga je aan de slag. Je zorgt dat je afgesloten zit van de rest van de omgeving zodat je niet gestoord wordt en je moet niet gaan stressen om je schoolwerk. Dat helpt ook niet goed.
    Oja, als je je schoolwerk niet maakt, dan ga je juist meer piekeren, omdat je je zorgen maakt over school. Dus doe het gewoon, dat scheelt gepieker.
    Oja, voordat ik het vergeet: bij ontspanningsoefeningen moet je proberen je hoofd ook leeg te maken!:Y)


    To live would be an awfully big adventure