• Iemand uit mijn klas vroeg laatst of ik ADHD had, haha. Ik heb het nog nooit getest moet ik eerlijk zeggen en mijn ouders vinden dat ook onzin.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Mijn hele klas heeft ADHD, haha. Echt druk is mijn klas. 8D
    Een keer had een jongen serieus zijn pilltjes zijn ingenomen, junge. Die gozer was helemaal door het dolle heen!
    :Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    dat vragen ze aan mij ook altijd.


    We can only learn to love by loving.

    Hhaha ;]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Haha :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Mensen vragen dat aan mij nooit, ik ben meestal de rustige van mijn vriendengroep.


    I Leave This Place At Now.

    jochie uit mijn broetjes klas heeft het. ikke ben hyperactief

    vroeg vorige week iemand aan mijxD want ik zat heletijd op en neer te springen en suiker te roepenxD ik was toen gewoon vrolijk omdat het bijna weekeind was xD


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Prevail schreef:
    dat vragen ze aan mij ook altijd.

    O_o als je adhd wilt zien moet je eens naar mijn school komen, de helft heeft adhd :']
    is wel lachen.(krul)


    I hope you die :3

    een meisje uit mijn klas heeft het, maar eignelijk merk je er niks van als ze haar pillen inneemt. Ja ze is wat druk. maar dat is iedereen van onze klas.
    Mijn vader wil me testen op ADHD aangezien ik volgens hem symthomen enzo ervan heb. mijn moeder vind het alleen belagelijk en ik wil het zelf ook niet. Dus ik zal er nooit gaan achterkomen., x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dat vragen ze mij ook best vaak.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat heb ik nog nooit gehad ö Mensen denken wel vaak dat ik dronken ben, als ik nuchter ben:Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ghéhe oke, ik heb dat nog nooit gehad.


    Tanya is de beste.

    ik heb het niet -gelukkig xD- maar mijn broertje wel xD
    een ramp elke morgen met die pilletjes:P


    Never forget the things that make you smile

    Lagoon schreef:
    Dat heb ik nog nooit gehad ö Mensen denken wel vaak dat ik dronken ben, als ik nuchter ben:Y)
    welkom bij de club, ik kan ook heelgoed dronken spelen trouwens.dus als ze gaan zeiken dat ik dronken ben ga ik dat altijd nadoen ;x


    We can only learn to love by loving.