• Morgen ga ik naar Enschede - of daar ergens in de buurt, ik weet het niet, haha - want mijn oma wordt 85 jaartjes oud (:
    Nou blijven we dus ook in dat hotel slapen en zo en ik heb er totáál geen zin in. Redenen:
    - Ik moet waarschijnlijk een kamer delen met mijn zus, wat uitloopt op een bitchfight.
    - Mijn familie is kutsaai.
    - Ik ben gewoon niet sociaal aangelegd, er is niemand bij met wie ik echt kan praten, maar ik moet er wel de hele tijd bijzetten.
    - Er zijn zat andere dingen die ik moet doen, waaronder leren voor mijn herkansingen.
    - Ik moet nog altijd een gedichtje schrijven voor mijn oma.
    - Ik wil gewoon niet ):

    En ik moet wel, want anders ben ik dood.

    Dus nu mogen jullie me helpen door manieren te bedenken hoe ik dit weekend overleef.
    Alsjeblieft? (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Koop een laptop en een mobiel waarmee je internet op je laptop kan krijgen en ga op quizlet :D?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Koop een laptop en een mobiel waarmee je internet op je laptop kan krijgen en ga op quizlet :D?

    Dan vermoordt mijn moeder me omdat ze me dan ongezellig vind (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Neem je huiswerk mee en ga daar leren; je ouders kunnen je toch niet weigeren te leren?(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    kan je niet zeggen dat het ongelofelijk belangrijk is dat je moet leren en dus als excuses je boeken meeneemt en jezelf opsluit op die hotelkamer zonder je zus?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Neem je iPod/MP3 dingetje mee en ga muziek luisteren, en als ze het afpakken, zeg dat je wordt gediscrimineerd om je levensstijl :3

    [ bericht aangepast op 8 april 2010 - 20:16 ]

    Bel mij, neem mij mee, neem Aaron mee, neem dingen mee om je te vermaken (telefoon: sms me! nintendo (als je die hebt), een kleurboek?) BD

    UNCOMMON schreef:
    Bel mij, neem mij mee, neem Aaron mee, neem dingen mee om je te vermaken (telefoon: sms me! nintendo (als je die hebt), een kleurboek?) BD

    Ik hou van jou!
    Mijn beltegoed is op en anders zou ik echt heel erg doodgaan als ik er nu niet achter was gekomen.
    En ik steel Aaron :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    (...)
    Ik hou van jou!
    Mijn beltegoed is op en anders zou ik echt heel erg doodgaan als ik er nu niet achter was gekomen.
    En ik steel Aaron :Y)

    Ik houd ook van jou schatje (llll)
    Tja, de mijne ook x:
    Oke, je mag hem lenen , omdat ik je zo lief vind (flower)

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Ik houd ook van jou schatje (llll)
    Tja, de mijne ook x:
    Oke, je mag hem lenen , omdat ik je zo lief vind (flower)

    Jij nieuw beltegoed kopen zodat ik je kan sms'en? :3
    Heb zojuist opgewaardeerd en kan er dus 20 euro doorheen jagen ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    als ze allemaal in 1 kamer zitten spuit je gewoon slaapgas onder de deur door en dan kan jij lekker op de computer in de lounge (als ze er een hebben)
    zonder dat je ervan beschuldigd wordt ongezellig te zijn :Y)


    Change, the only good thing in this world.