• Heb jij het in je om te overleven in een wereld van geweld, drugs en haat? Of ga je dood in je eerste week in deze wereld.. Hier ben je alles of niets, maar hoever ga je voor de top? Wat doe jij om te overleven? Drugs dealen? Stelen? Mensen vermoorden? Of iets waar je dit allemaal kan doen? Juist. Een bende. Een tweede familie. Iedereen heeft zijn eigen reden om erin te zitten...
    Maar nu hebben de twee beste bende's al acht jaar een enorme haat tegen elkaar. Of je nou lang in de bende zit of kort, je word automatisch gehaat door de andere bende. Maar word deze haat minder, of word het steeds groter? Wie kan het weten....


    De jongens:
    Zayn Javadd Malik - Malino
    Harry Edward Styles - DreamWishes
    Louis William Tomlinson - Slade
    Liam James Payne - Purrfect
    Niall James Horan - IrishCharm

    Andere mensen:
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    Bende's:

    The Diamond Cobra's
    - Zayn Javadd Malik - Malino
    - Niall James Horan - IrishCharm
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    The Danger Bullets
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Louis William Tomlinson - Slade
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Liam James Payne - Purrfect
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Harry Edward Styles - Dreamwishes

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het zijn niet allemaal lieverdjes! Let daar op, dus ga niet een super lief persoon spelen die geen vlieg kwaad doet!
    - OOC tussen haakjes
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen [Geweld, Seks, Drugs, Ruzie's]
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Max. 2 Personages per persoon!
    - Als je na 5 dagen niet hebt gereageerd lig je eruit! Behalve als je een reden hebt!

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 17:06 ]


    El Diablo.

    [Mijn topics.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Mon tops :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Hoe beginnen we? :p]


    Take me to wonderland

    [Mijn topics.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik

    Verveeld rek ik me uit en stap uiteindelijk uit bed. Ik wrijf even in mijn ogen en gaap nog een keer. Een nieuwe dag, dat betekent nieuwe slachtoffers...
    Ik grijns bij de gedachte en loop in mijn joggingbroek naar beneden. Ik zet het koffieapparaat aan en wacht tot het klaar is. Al snel heb ik een bak koffie voor me staan en ik neem een slok. Wat zal ik vandaag is doen. Nou ja.. waar zou ik beginnen...


    El Diablo.

    Hailey Alice McFallen || Danger Bullets
    Ik stop het geld weg in mijn BH, en bijt nog even sexy op mijn lip, wat me nog een paar pilletjes in mijn hand oplevert. Ik draai me om, loop de steeg uit en rol met mijn ogen. Sukkels. Ik haal nog even een hand door mijn haar, en ga dan opweg naar het krot waar de Danger Bullets samenkomen. Ik strijk even over de tattoo in mijn pols. Fuck it. Daar keek ik altijd naar als ik het even niet meer wilde, als ik klaar was met de drugs, of een lelijke, ranzige man met de one night stands. Ik loop met een flink snelle pas op mijn Jeffrey Campbells met studs, en voel aan mijn mes, wat door mijn riem gestoken zat. Als ik bij het gebouw ben loop ik naarbinnen. 'I'm hoooomee!' roep ik. Vrolijk zijn mocht nu wel, aangezien ik heel goedkoop aan wat harddrugs was gekomen. Plus die extra dankzij een jongen met wie ik standaard deal.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 17:25 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Mijn topics, ik moet zo koken en dan ben ik weg tot 21. 00 ... ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall James Horan | The Diamond Cobra's

    Ik drukte de aansteker nog één keer tegen mijn huid waardoor ik mijn huid voel verbranden, ik bijt op mijn lip zodat het brandende gevoel wat afgezwakt wordt. Als er een mooie ronde brandwond op mijn onderbeen staat, stop ik de aansteker weer in mijn broekzak, stroop mijn broekspijp weer naar beneden en sta op. Mijn vingers strijken even langs de twee mensen die aan mijn broeksriem hangen. gebruik ik uit verdediging, ik gebruik veel liever mensen dan geweren en het is veel goedkoper. Ik snuif even de koude buitenlucht op, doe mijn hoodie over mijn blonde haren en stap het steegje weer uit.


    Take me to wonderland

    [Mijn topics]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Slade schreef:
    [Mijn topics.]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Elena Jaslyn Wakefield || Danger Bullets
    Op mijn dooie gemak liep ik richting het krot waarin we altijd met z'n allen samenkomen. Nog steeds voelde ik me altijd onveilig als ik er naar toe liep, wat vreemd was, omdat ik wel veel erger dingen had begaan in mijn leven. Toch deed het iets met me, want tot ongeveer een halfjaar tot een jaar geleden had ik nog nooit een misdaad begaan. Ik was altijd dat brave meisje geweest dat luisterde naar anderen en alles deed wat een ander haar opdroeg. Nu niet meer, absoluut niet, maar soms had ik het er nog moeilijk mee, want in grote problemen komen, wilde ik niet. Ook al was dat op sommige momenten niet te voorkomen. Snel sloeg ik de steeg in, waar ik door moest om bij 'het krot' te komen. Bijna bots ik bij een blonde jongen op. Kende ik hem ergens van?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    [Is het begin gewoon dat ze wakker worden? x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Eigenlijk niet, Zayn heeft gewoon uitgeslapen xd]


    El Diablo.

    Mackenzie Lou Arretez • The Danger Bullets
    OUTFIT

    Ik doe mijn rokje weer goed en kijk de mannen na. Ze grijnzen goor naar me en ik draai me onmiddellijk om. Ze gaven me tenminste wel een paar honderd pond en vijftig milligram cocaïne. In ruil voor een one night stand. Het was een grote nachtmerrie gewoon. Vreselijk. Ik deed mijn haren weer goed en checkte mijn hakken. Ik voelde me eigenlijk wel vies door die one night stand. Het waren mannen in de dertig of veertig. Gadver. Ik voelde even aan mijn riem waar mijn revolver zat, het was mijn trots. Mijn revolver redde wel eens mijn leven en stal het leven van iemand.
    Ik smeet de deur open van het gebouw van The Danger Bullets en een grote glimlach kwam op mijn gezicht. ''Olaah!'' Ik plofte neer op een willekeurige bank en nam een slokje van de wijn die op de tafel stond.


    I don't want you to die, I want you to suffer.