• Hohoi ik zoek een aantal stories om te lezen.
    ik heb een paar eisen natuurlijk ;):
    * Het liefst onbekende personen, maar als het goede fanfics met veel realisme, die zijn ook welkom.
    * Geen bromances.
    * Geen thriller of horror stories, ik hou niet zo van griezelen namelijk. :S
    * Het moet een verhaal zijn dat net is begonnen of al helemaal af is.

    Verder heb ik zelf een nieuwe story :).



    They say that life is about three things. It's a kind of bucket list.

    1. Difficult.



    2. Very difficult.



    3. Most difficult.



    Lindsey is een vijftienjarig meisje dat verhuisd van Amsterdam naar het Achterhoekse platteland. Ze denkt dat alles hier veel langzamer gaat dan in de stad, maar het tegendeel kan haar wel eens verbazen. Verder kent ze hier niemand, ze gaat naar school naar het VWO, maar niemand lijkt in de gaten te hebben dat ze bestaat. De afstanden tussen de mensen die ze leert kennen zijn nog een heel erg groot en onoverbrugbaar met de fiets en er rijdt geen bus in de buurt. Internet lijkt een handige oplossing, maar is dat altijd wel betrouwbaar?


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Dit verhaal is afgelopen, maar kent wel een vervolg:


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - Dit verhaal is al afgelopen, maar kent een vervolg.


    En qua fanficties heb ik alleen de Hobbit en Harry Potter, maar ik weet niet of je je daaraan wilt wagen? ;D


    Every villain is a hero in his own mind.




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan SOTY
    Hoofdstukken tussen de 500 en 2000 woorden

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 30-11-2014


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ben net nieuw en heb een story gestart :)
    Het proloog staat er al zin om te lezen?
    Wall of memories (als je dit gewoon zoekt is de enige die je vind, die van mij lekker origineel haha)


    People can take everything away from you, but they can never take away your truth...
    But the question is; can you handle mine?


    _______________________________

    WANDERLUST
    _______________________________



    Shae is een jonge vrouw die de hele wereld aan haar voeten heeft ligt. Ze heeft na een gecompliceerd verleden besloten om niet op één plek te blijven, maar om te gaan waar de wind haar brengt. Ze gelooft niet in toeval en heeft er een handje van om ongevraagd in de problemen te komen. Het verhaal voert haar naar Mystic Falls (the vampire diaries), waar heel het stadje in rep en roer is van haar plotse aanwezigheid. De inwoners hebben vreemde trekjes en lijken haar niet met rust te kunnen laten voordat ze weten waarom Shae in Mystic Falls is gestopt. Maar wat als ze dit zelf ook niet weet? Haar aanwezigheid maakt haar leven veel gecompliceerder dan wat ze ooit had durven dromen. Ze maakt kennis met enkele mysterieuze schepsels en vraagt zichzelf af of ze in het stadje moet blijven, óf het juist moet verlaten. Als geen ander voelt ze de onrust aan die op de loer ligt en alles krijgt een andere wending als de inwoners erachter komen wat Shae werkelijk is. Zullen ze haar accepteren voor wie ze werkelijk is? Kunnen ze haar misschien een thuis geven waar ze (stiekem) al zo lang naar opzoek is? Zal haar kijk op liefde hersteld kunnen worden, of zal ze in het monster veranderen wat ze altijd al zo heeft verafschuwd?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Het is een beetje horror/thriller, hoop ik :3
    Zou je toch een kijkje willen nemen?

    Not everything is what it seems
    Vier vriendinnen gaan op vakantie naar Amerika, maar komen terecht in het verkeerde vliegtuig. Ze belanden in een land met een taal waar ze niets van begrijpen. Als alles toch weer een beetje goed lijkt te komen, verdwijnen ze 1 voor 1...

    http://www.quizlet.nl/stories/134232/not-everything-is-what-it-seems/


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Wanneer mensen dingen niet weten,
    en ze zoeken naar de verlichting,
    Wanneer mensen niet weten waarom hun geliefde verdwijnen,
    en ze zoeken naar een manier om te wreken,
    Wanneer mensen niet weten of alles weer hetzelfde zal zijn,
    en ze zoeken naar hun antwoorden,
    wil iedereen het licht weer zien.





    In this dance of the dead,
    We're all looking for enlightenment.
    In this dance of the dead,
    Where the rebellions are the choreography,
    Where the insurgents are the dancers,
    And the death is the slayer,
    Waiting for his next victim.



    † Kan gewelddadige scènes bevatten
    † Gwendolyn Olivia Martch
    † Aiden Christopher Ravor
    † Speelt zich af in het voormalige West-Europa
    † Sci-Fi, Drama, Actie, Avontuur, Onbekende personen
    † Geschreven en bedacht door mij


    Wanneer tweeduizend kilometer ten zuiden van Erènte, het voormalige West-Europa, een virus uitbreekt, houdt de regering het stil voor het volk. Meteen beginnen ze met onderzoeken naar een medicijn en omdat ze de burgers erbuiten willen houden, gebruiken ze gevangenen als proefpersonen.
    Gwendolyn Olivia Martch werkt in het onderzoekscentrum als stagiaire en doet van alles. Van inentingen tot gesprekken met de proefpersonen om te kijken, hoe ze er mentaal aan toe zijn. Al meerdere keren heeft ze op het punt gestaan om mensen te vertellen wat er aan de hand is, dat ze moeten vluchten voor het virus, maar ze durft het niet door de Argusogen van de directeur.
    Aiden Christopher Ravor is één van de gevangenen. Met zijn 19 jaar heeft hij de laatste 3 jaar van zijn leven in een cel doorgebracht, voor moord. Wanneer hij hoort dat hij weg kan uit de gevangenis, weet hij niet wat hij moet denken. 25 jaar minder celstraf, maar wat staat er tegenover?
    Intussen komen er steeds kleine opstanden van mensen, die op één of andere manier achter het enorme geheim van de regering zijn gekomen. Wie zit er achter dit informatielek? En wat speelt er zich écht af in het geïsoleerde Zuiden?


    DEEL 1 UIT DE 'DANCE OF THE DEAD' SERIE


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ruler Of Katan



    Er heersen duistere tijden over Katan, het rijk in de wolken, het paleis in de wolken. Nadat Koning Eric is gedreven door hebzucht, gaat er maar een ding door Lucy heen; Hem verslaan. Ze moet haar hele rijk bij elkaar trommelen om het tegen hem op te nemen, maar of dat nou zo makkelijk is. Want vijanden sluiten bondgenootschappen, en vrienden worden vijanden. Trekkend met een leger gaat ze op weg naar de andere machtige koning van de wereld; Menno. Haar beste vriend. Zal er ooit nog vrede komen in de wereld? En zal ze degene van wie ze houd kunnen redden?

    Dit is een Fantasy verhaal, er komen veel Fantasie wezens in voor, en elk rijk heeft er een die echt bij hun rijk behoort. Er zijn ongeveer drie rijken in de wereld, die of kleiner of groter worden, want er is veel oorlog. Eric was vroeger een vriend van Lucy en Menno. Nog beter gezegd: Beste vriend. Maar dat was nog in hun kindertijd.


    Lucy



    -Een Fantasy Story
    -Zelfbedachte rijken etc, onbekende personen
    -Alle rechten behoren toe aan mij.
    -Nederlands geschreven en gesproken, maar soms andere talen erin, die ik heb verzonnen.


    "Please Listen Eric, Just Listen! You're Going To Destroy The World!"

    "Then I Think I Must Destroy You To..."

    "You Stay Away From Her!"


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Ik ben net begonnen met een story Marvel/avengers/x-men gerelateerd. Als dat in je interesse ligt wil ik je wel aanraden daar even een kijkje te nemen haha

    http://www.quizlet.nl/stories/137900/the-arrow-of-the-silver-dragon--the-avengers/


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    http://www.quizlet.nl/stories/139055/gebroken-vleugels/



    I fell because of love and lost my wings.

    I won't make the same mistake...


    Mhm?



    'Cause I remember the taste of your skin tonight
    And the way that you looked, you had those eyes
    I remember the way I felt inside
    And the name of the songs that made you cry
    You would scream, we would fight, you would call me crazy
    I would laugh, you were mad but you'd always kiss me
    And the shirt that I had that you always borrowed
    When I woke, it was gone
    There was no tomorrow



    Close your eyes you'll be mine and it's alright
    Take a breath no rest til the sunrise
    Heartbeat so sweet when your lips touch mine
    We don't have to go home right now
    But we're never gonna stop cause we're dreaming out loud
    We know what we want, we know we're gonna get it somehow
    Never say goodbye





    Luke Hemmings x Scarlett Madson
    Kan grof taal gebruik bevatten
    Nederlands geschreven
    en gesproken
    5SoS bestaat nog niet
    Speelt zich af rond 2011/2012


    Don't look back ft. Luke R. Hemmings

    http://www.quizlet.nl/stories/140186/between-the-road--one-direction/

    One direction bestaat niet,




    I like storms, they let me know that even the sky screams sometimes.
    Its hard to leave, but when you're finally gone it feels like a ticket to heaven.




    I'm in love with cities I've never been to and people I've never met.
    But now I am starting to find them





    |One Direction bestaat niet|
    |Ïk waarschuw niet, dus neem een abo|
    |Kan 16+ bevatten|
    |Alles is in het Nederlands.|



    ''Niall''
    ''Yes''
    ''We will find him''


    =

    Heyy,
    Ik ben net begonnen aan een onbekende personen verhaal:
    Unexpected Feelings ~ Me and him


    Een project, een nutteloos project.
    Dat was zoals ik erover dacht...
    Een project, een nutteloos project.
    Dat was zoals hij erover dacht...


    Het project dat mijn en zijn leven veranderde, hij zag mijn problemen en ik de zijne.
    In het begin was het vervelend, daarna veranderde alles.
    Hij en ik, wij konden het aan.



    × Speelt zich af in 2080
    × Onbekende personen
    × Kan grof taalgebruik bevatten
    × Ik waarschuw niet
    × Ik probeer om de dag te uploaden, maar vanwege school kan dat soms anders zijn
    × Deze story is op mezelf gebaseerd met een heleboel dingen erbij verzonnen en erger gemaakt, maar ik wilde het van me afschrijven. Deze story speelt zich af in 2080, omdat een gedeelte van mijn idee nog niet uitgevonden is, dus daarom 2080. De rest van de dingen zijn hetzelfde als in deze tijd, geen vliegende auto’s ofzo…


    “Maybe the wolf is in love with the moon, and each month it cries for a love it will never touch.”

    Mijn WK-story

    The one you missed - Jasper Cillessen Short story

    We wisselde een blik en meteen was ik verloren. We kusten en hij sloeg zijn armen om mij heen. Het pakje kaarten werd op de kast gedropt. Jasper tilde me op en drukte me tegen een muur waar hij me in mijn nek kuste en met zijn handen mijn hele lichaam streelde. Opeens hielden we beide op. Jasper zette me op de grond en keek me schuldbewust aan. "Sorry dat had ik niet mogen doen." De teleurstelling was groter dan ik dacht en het liefst was ik meteen vertrokken.



    Jasper Cillessen lijkt het allemaal op een rij te hebben.
    Basispositie als keeper bij het Nederlands elftal, knappe en charmante vriendin en nog een hele carrière voor zich.
    Maar hij heeft een geheim, een diep duister geheim.
    En dat, ben ik!

    5 jaar duurde mijn relatie met Jasper.
    Hij was lief, leuk en attent, maar vooral gemotiveerd.
    Gemotiveerd om topvoetballer te worden.
    Nadat zijn eerste echte contract getekend was, werd het mij echter te veel.
    en schoot ik voorbij zijn doellijn, mijn vrijheid in.

    Maar zoals elke bal in een goal,
    kom je er alleen uit door langs de keeper terug te gaan.
    zelfs na al die tijd, zat ik in zijn net.
    En was ik het enige, wat hij ooit had doorgelaten.
    We stonden elkaar in de weg om het ooit achter ons te laten.


    The thing you do mean something to people -Ncis



    De sneeuwengel

    Het geluid van bommen die op de grond vielen deed mij ineen krimpen. 'Pappa schiet op!' Gilde ik. Het luik klapperde door de wind. Met grote ogen keken mijn moeder en ik ernaar. 'Noort, maak je geen zorgen ik heb haar.' Riep pappa. Op het zelfde moment klonk er een oorverdovende knal. Stukken grond vlogen omhoog en belanden in de schuilkelder. Ik dook in elkaar en rilde. Nee, dit kon niet...
    'Leonard!' Gilde mijn moeder. Ze sprong op en verdween naar buiten. Ik gilde. 'Mam!' Ik sprong ook op en wilde haar achterna rennen. Een bom die de grond raakte liet de aarde onder mij trillen. Ik viel om en beschermde mezelf met mijn arm voor de rondvliegende stenen. Een groot stuk hout viel over het gat van de schuilkelder en liet het duister over mij heen vallen. Ik kroop in elkaar en rilde, snikte en snotterde. De tijd tikte eindeloos voorbij. Het geluid van bommen, het geschreeuw van mensen en kinderen. Ik legde mijn handen op mijn oren en begon te schreeuwen. Dit kon niet waar zijn. Dit kon niet de werkelijkheid zijn.


    Een bijzonder verhaal over het leven van een meisje dat kapot hoort te zijn, maar tot leven komt en vecht voor het leven van andere mensen, ondanks alles


    http://www.quizlet.nl/stories/139518/de-sneeuwengel/


    ~Geschreven door Pientie
    ~Fantasy, Onbekende personen
    ~Start: 24-06-2014
    ~End: ?




    Hope You like it ^.^ (H)


    ~My Mind Is Free~

    • Unable To Stay, Unwilling To Leave. •



    When You Have Left
    All You Have
    You Cannot Stay
    You Cannot leave

    When Hope Is Gone
    All Is Crushed
    You Cannot Leave
    You Cannot Stay


    Anastasia Weder is een Duits-Nederlands meisje, die in de oorlog naar haar grootouders verhuist. Daar duikt een joodse familie onder, voor de gevolgen van Hitler. Wat Anastasia niet weet is dat haar vader al naar de werkkampen zijn gebracht, voor het laten onderduiken van Joden. Ze moet, door deze omstandigheden heel voorzichtig zijn. Vooral met de Duitse soldaten.
    Op een avond klopte de SS aan bij de boerderij waar Anastasia woont. Angstig opent ze de deur, meteen zoeken de soldaten voor joden.
    Maar niet alles soldaten zijn, als de meeste denken. Anastasia raakt verwikkeld in een lastige relatie, waar geheimen groots zijn.
    Moet ze weg gaan? Of juist blijven?

    ©LittleBrego
    Nederlands geschreven -kan Engelse en/of Duitse woorden bevatten-
    Speelt zich af tijdens de Tweede Wereldoorlog

    Gelieve niets gebruiken voor eigen gebruik.


    In dreams, we enter a world that’s entirely our own.