• Hallo mede Quizletters <3

    Ik moet jullie iets bekennen, als ik ruzie heb met mijn ouders of whatever, steek ik wel eens een sigaret op. daar is niets vreemds aan toch?
    Nou ik liep dus vanmorgen naar school samen met een vriendin van mij. komt ineens F. naar me toe kijkt me raar aan en begint vanalles tegen S. te zeggen. nou ik dacht van: ja right.
    Begint mijn eerste lesuur, komt een klasgenootje naar me toe: rook jij? nou ik gewoon het gewoon gezegt en bla bla bla. en nu op msn vragen ze het ook allemaal. ik bedoel: wat is er raar aan? en roken zoveel mensen.
    Het schijnt nu zo te zijn, dat het door de hele school gaat :S hebben die mensen niets beters te doen ofzo?


    (p.s.: sorry voor dit klaag bericht, maar ik word er chaggerijnig van ^^)

    Muh, gewoon negeren. Tenslotte doe jij wat je zelf wil, al raad ik roken af. Het blijft een ongezond iets, maar dat zal je zelf ook wel weten natürlich.


    Tanya is de beste.

    heeft medelijden met je- Op onze school is het nu ook niet zo erg..
    En, so what dat je rookt? Er zijn zoveel mensen die roken..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ach ja.. Dat heb je soms.
    Misschien omdat ze het niet van je verwachten, dat het een nogal grote schok voor die mensen is.
    Ik had dat ook; ik kwam erachter dat een jongen uit mijn klas rookte waar ik het totaal niet van verwachtte. Dat was best wel een schok, want ik ken hem al 4 jaar.
    Ik heb hem wel gezegd dat ie niet moet roken in mijn bijzijn.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hah, wees blij dat het maar alleen over dat roken gaat ^^ Het zijn belachelijke mensen, maar dat heb je veelal op scholen. Bij mij hebben ze eens een roddel verspreidt dat ik zou geprobeerd hebben om zelfmoord te plegen. Je moet dat es te horen krijgen oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Pliena schreef:
    Muh, gewoon negeren. Tenslotte doe jij wat je zelf wil, al raad ik roken af. Het blijft een ongezond iets, maar dat zal je zelf ook wel weten natürlich.

    Haha, ze hebben waarschijnlijk niets beters te doen, wat boeit het nu of iemand rookt of niet ? :3


    None but ourselves can free our minds.

    Tranquillity schreef:
    Hah, wees blij dat het maar alleen over dat roken gaat ^^ Het zijn belachelijke mensen, maar dat heb je veelal op scholen. Bij mij hebben ze eens een roddel verspreidt dat ik zou geprobeerd hebben om zelfmoord te plegen. Je moet dat es te horen krijgen oO


    onze school is daar heel erg in, zo ging het rond dat een vriendin van mij zwanger was.. bleek dus ook helemaal niets van waar te zijn.

    Onze hele school rookt .-. wat vervelend.

    Je mag zelf weten hoe je met je leven omgaat, dus óók of je rookt of niet. Als je toestemming hebt van je ouders oftewel ze er niets tegen hebben en je vind het 'lekker', wie zijn hun om daar proberen deel uit van te maken of zo?
    Jouw keuze. ^^

    Ik heb ook gerookt maar dat is een ander verhaal. Dat ging ook door de school en ik was zó bang dat m'n ma erachter zou komen.. T_T


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Omdat je misschien wat jong bent om te gaan roken.


    I live for the applause, you will die for it.

    Wtf, dat vind ik wel een beetje kansloos. Je mag toch zelf weten wat je doet? Als jij wilt roken doe je dat toch gewoon?

    Bij mij ging dat ook zo trouwens. Ik rook wel eens op feestjes -verder nooit-, en toen kreeg ik na dat weekend allemaal vragen of ik al lang rookte ofzo.

    [ bericht aangepast op 9 april 2010 - 18:43 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pliena schreef:
    Muh, gewoon negeren. Tenslotte doe jij wat je zelf wil, al raad ik roken af. Het blijft een ongezond iets, maar dat zal je zelf ook wel weten natürlich.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb ook ooit eens gerookt en nu praten ze daar nog steeds over. Gewoon negeren je doet wat je wilt en trek je geen klop aan van de anderen


    Eight astronauts strapped to the back of a bomb. My bomb. Welcome to the Icarus Two.

    Pliena schreef:
    Muh, gewoon negeren. Tenslotte doe jij wat je zelf wil, al raad ik roken af. Het blijft een ongezond iets, maar dat zal je zelf ook wel weten natürlich.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Pliena schreef:
    Muh, gewoon negeren. Tenslotte doe jij wat je zelf wil, al raad ik roken af. Het blijft een ongezond iets, maar dat zal je zelf ook wel weten natürlich.


    Home is now behind you. The world is ahead!