• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 22:45 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ugh, mijn hoofd... Het is wel merkbaar dat je niet moet stoppen met die medicijnen, ik heb me nog nooit zo gevoeld.


    Your make-up is terrible

    Alsjeblieft... antwoordt nou! Ik ben facking bezorgd en loop te stressen. Telkens als ik aan die dingen denk die kunnen gebeuren of gebeurd kunnen zijn moet ik tranen wegdwingen.
    Alsjeblieft reageer... :'(


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeetje, ik ben echt ongezond. Het is echt niet normaal dat ik voor de zoveelste keer dit jaar weer ziek voelt.


    -

    Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik ook niet goed genoeg voor jou ben. Like, really? Ik zou me helemaal niet zo horen te voelen tegenover jou.


    Take me to wonderland

    Oeeeeeh. Ik ben zo benieuwd! Dit zou Q goed moeten doen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik word paranoia. Ik maak mezelf echt bang. :'D

    Ik zou echt wat vaker voor m'n mening moeten uitkomen. Alleen ben ik op dat vlak echt zo'n mietje.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    OMG weet je hoè opgelucht ik nu ben! Pfff


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    my heart is aching :/ i still cant believe.


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Waarom smaken alle gezonde dingens zo.......vies??


    -

    God, dit boek... Deze serie...


    Your make-up is terrible

    Nooo. Echt jammer dat het is afgelopen. Ik wou dat er een season twee was :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Urgh ik heb troostvoedsel nodig na dit. De laatste boeken van de serie waren crap en dan ineens zoiets waardoor ik mijn mening over dit boek gelijk herzien heb. Zo heeft een boek me nog nooit geraakt.


    Your make-up is terrible

    Er zijn hier echt teveel mensen die hipster ; gebruiken en dat helemaal verkeerd doen. .____.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nog maar een paar daagjes, en ik ben nog steeds uitgeput. Vandaag dan maar een ultieme rustdag houden.


    :)