• Klik hier voor de story. Het is een Harry Potter fanfiction.

    Verhaal:
    Naomi waarschijnelijk het normaalste meisje dat je ooit gezien hebt. Bijna vijftien jaar oud, ietwat onhandig en ze woont samen met haar vader op een verlaten boerderij. Alleen is er iets wat haar schoonheid verklaart, maar wat? Haar geheim dreigt in gevaar te komen wanneer een mysterieuze figuur op een dag letterlijk uit de lucht komt vallen...

    Rollen:
    - De enigste beste vriendin van Naomi:
    - Beste vriendin mysterieuze figuur:
    - Vriendin mysterieuze figuur:
    - verzin zelf maar wat, ik heb voor de rest geen flauw idee.

    Vragen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Goede karakterbeschrijving:
    Foto:
    Extra:
    Welke jongen moet ik gebruiken als je weet dat ik geen voorkeur heb?
    Eventueel een foto voor het hoofdpersonage:

    Thank you (: .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik wil geen rol, maar kwam ff zeggen dat ik jouw signature nice vind :3

    xx


    wth.

    Ik ben zo'n stom kind. De story is nu wel geactiveerd.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    -beste vriendin Naomi-
    Naam: Camilla Gomez
    Leeftijd: 17
    Goede karakterbeschrijving: Koppig,eigenweis,arrogant,voorzichtig, aardig als je haar kent.
    Foto: http://img685.imageshack.us/img685/7082/18133r1024768michellero.jpg
    Extra: Camilla komt van een verleden vol gepest (wat haar karakter kan verklaren) ze komt uit een druk gezin van 7 kinderen waarvan zij in het midden zit. Als Beste vriendin van Naomi zal ze alles doen om Naomi te helpen zodat ze zelf van haar eigen wereld kan ontsnappen
    Welke jongen moet ik gebruiken als je weet dat ik geen voorkeur heb?: Ron Weasley, Harry, fred/george weasley, draco malfoy. hun zijn hot. uhm verder zijn er nog wel meer maar geen idee.
    Eventueel een foto voor het hoofdpersonage:

    zeg je het me als ik erin zit (A) dan ga ik je story volgen namelijk (A)
    xx

    [ bericht aangepast op 10 april 2010 - 13:48 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    - Beste vriendin mysterieuze figuur:
    Naam: Midnight Adams
    Leeftijd: 18
    Karakter: Is iemand van weinig woorden, maar juist niet verlegen! Heel erg koppig en eigenwijs, houd van tekenen en zingen. Gelooft niet echt in de liefde, maar is bereid haar best te doen als hij het echt meent. Kan soms een enorme flirt zijn, zonder dat ze het in de gaten heeft! Heeft hele sarcastische humor.
    Foto: http://lookbook.nu/look/505113-juliett-k-http-madamejulietta-blogspot-com
    Extra: Ze houd van de cello en de viool, en speelt daarom ook cello én piano. Schrijft heel vaak horror, fantasy, maar ook romantische verhalen. De romantische verhalen meer voor vriendinnen. Ze heeft slechte relaties met de liefde gehad, daarom houd ze er niet zoveel van. Vaak gaat ze naar buiten om naar de donkere lucht te staren, ze word daar kalm van. Ze is een echte muziek fan, en het maakt haar niet uit wat mensen van haar vinden. Vaak negeert ze het.
    Welke jongen moet ik gebruiken als je weet dat ik geen voorkeur heb? Ron Weasley, [Hij is supercute, haha. :3] Euhm. Harry, Fred/George Weasley. Draco Malfoy. Cedric Diggory. Oliver Wood. Ik zeg maar wat hoor, haha.
    Eventueel een foto voor het hoofdpersonage:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Enigste beste vriendin Naomi
    Naam: Fleur Rose Willow
    Leeftijd: 17 jaar
    Goede karakterbeschrijving: Fleur is een hele spontane meid tegenover vrienden en mensen die haar aanstaan, maar ze kan arrogant en gemeen uit de hoek komen als ze geen respect krijgt van anderen. Ze heeft een grote mond, zegt dus steeds wat ze denkt, waardoor haar mening wel altijd gehoord wordt. Verder is ze creatief, avontuurlijk aangelegd en kan ze soms ietwat mysterieus uit de hoek komen.
    Foto: Fleur Rose
    Extra: Fleur uit haar creativiteit in schilderen, nieuwe toverdranken uitvinden en piano spelen. Ze is een tamelijk groot natuurmens en houdt van ieder dier die haar niet tracht te vermoorden. Ze woont samen met haar vader en haar kleine broertje Jamie. Haar moeder heeft ze nooit gekend en haar vader wil er ook niets over loslaten. Er is zelfs nergens een foto te bespeuren. Verder is ze tamelijk populair op school, maar een echte studiebol. Ze is heel slim en haalt bij elk vak goede punten.
    Welke jongen moet ik gebruiken als je weet dat ik geen voorkeur heb? Cedric Diggory
    Eventueel een foto voor het hoofdpersonage: Ik ga eens kijken (:

    [ bericht aangepast op 10 april 2010 - 0:16 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    rol maakt niet uit:Y)
    Naam: Elmin Beau Holmes
    Leeftijd: 14
    Goede karakterbeschrijving: Elmin is een heel erg slim meisje, ze is zelf hoogbegaafd en daarom irriteren mensen zich vaak aan haar. maak je een fout dan verbeterd ze het wel, ze is ook een erg behulpzaam en trouw aan mensen. ze zal je nooit laten vallen voor wat dan ook, maar laat je haar vallen nou dan heb je een fight.
    Foto: komt eraan
    Extra: Elmin is niet alleen erg slim, maar erg arm. ze moet vaak werken voor haar geld, omdat haar ouders dat niet meer kunnen. daarom mist ze vaak lessen op school, en is zelfs hele dagen afwezig
    Welke jongen moet ik gebruiken als je weet dat ik geen voorkeur heb? ronald weasley
    Eventueel een foto voor het hoofdpersonage: ik zal eens zoeken

    xx


    Big girls cry when their hearts are breaking

    rol: Zus van hoofdpersoon
    Naam: Cally Olivia Monture
    Leeftijd: 17
    Goede karakterbeschrijving: cally is betrouwbaar en staat altijd voor iedereen klaar.
    Foto:http://static.thehollywoodgossip.com/images/gallery/emma-roberts.jpg
    Extra: Cally kan heel goed dansen. Ze heeft een paar keer auditie gedaan voor de pervormers school. Dit jaar weer.

    De enigste beste vriendin van Naomi
    Naam: Pearl Jane Evans
    Leeftijd: 15
    Goede karakterbeschrijving: Pearl is een heel vrolijk en spontaan meisje. Ze laat Naomi het leven van de positieve kant bekijken en staat er altijd - ookal is het midden in de nacht - als Naomi haar nodig heeft. Pearl is de humor in zichzelf en heeft vaak om niets de slappe lach. Naomi geniet van haar aanstekelijke vrolijkheid en is trots om zichzelf haar beste vriendin te noemen
    Foto: P.J.E
    Extra: Pearl weet dat ze een heks is, en meer, ze bestuurt één van de Elementen; meerbepaalt water. Maar die besturing is nog maar zwak. Pearl heeft haar naam niet gestolen, haar grootmoeder was een soort van meermin, wiens parelketting van dochter op dochter wordt doorgegeven. Een parel met een verrassende kracht.
    Welke jongen moet ik gebruiken als je weet dat ik geen voorkeur heb?: Fred en George Weasley ; ik bedoel, goe geweldig kan je leven wel niet zijn met hen? x]
    Eventueel een foto voor het hoofdpersonage: Naomi

    [ bericht aangepast op 12 april 2010 - 10:12 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    xNeverland schreef:
    De enigste beste vriendin van Naomi
    Naam: Pearl Jane Evans
    Leeftijd: -hoe oud is Naomi?-
    Goede karakterbeschrijving: Pearl is een heel vrolijk en spontaan meisje. Ze laat Naomi het leven van de positieve kant bekijken en staat er altijd - ookal is het midden in de nacht - als Naomi haar nodig heeft. Pearl is de humor in zichzelf en heeft vaak om niets de slappe lach. Naomi geniet van haar aanstekelijke vrolijkheid en is trots om zichzelf haar beste vriendin te noemen
    Foto: P.J.E
    Extra: Pearl weet dat ze een heks is, en meer, ze bestuurt één van de Elementen; meerbepaalt water. Maar die besturing is nog maar zwak. Pearl heeft haar naam niet gestolen, haar grootmoeder was een soort van meermin, wiens parelketting van dochter op dochter wordt doorgegeven. Een parel met een verrassende kracht.
    Welke jongen moet ik gebruiken als je weet dat ik geen voorkeur heb?: Fred en George Weasley ; ik bedoel, goe geweldig kan je leven wel niet zijn met hen? x]
    Eventueel een foto voor het hoofdpersonage: Naomi

    Whaha, ik krijg bijna zin om een eigen verhaal over mijn karakter te schrijven. Dus als je haar ni nodig hebt, wil je het me dan zeggen ?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.