• Hey,Hallo
    Maken jullie even mijn serie :
    http://www.quizlet.nl/quiz/198599/dont-take-me-away--bill-lovestory-1/

    Laten jullie dan ook eerlijk weten wat je ervan vindt ?

    'k Zou 't echt zéééér lief vinden !

    Xx
    Elien


    /

    ikke lief zijn ikke make(A) [ da klonk heel dom xD]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ikke lief zijn ikke make(A) [ da klonk heel dom xD]


    Dankjewel, ik hou van jou .
    Klonk ook dom =D


    /

    Over wat gaat het??


    Live life limitless.

    MENSE MAKE DIE SERIE HIJS VET GOED!!!


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Over wat gaat het??


    Even een klein stukje uit het eerste deel :

    Hey ! Mijn naam is dus Elien… Ik heb donkerbruin halflang haar en donkerbruine ogen. Niets speciaals dus. Ik zit al bijna m’n hele leven in een dansgroep. Niets speciaals dus. Ik ben Belgisch. Niets speciaals dus. Nuja, eigenlijk half-Belgisch, half-Duits. Is dat iets speciaals? Ik dacht het niet. Ik ben 18 jaar oud. Niets speciaals dus.

    Mijn hele leven is eigenlijk ‘niets speciaals’. Ik beleef gewoon mijn leven alsof het een videospelletje is, het allemaal laten gebeuren, zonder echt iets te beseffen…

    Op dit moment woon ik in Gent, een mooie, grote stad. Mijn vader en ik wonen daar op een ienie-mienie appartementje in het centrum. Mijn moeder? Die is onlangs overleden in een auto-ongeluk. Ze heeft gevochten hoor ! Maar de verwondingen waren naar ’t schijnt te erg.

    Mijn vader, die dus Duitser is, spreekt al enkele dagen over terug te keren naar zijn thuisland. De gedachte om voorgoed naar Duitsland te verhuizen maakt me bang


    Dit is zowat . het begin . Geeft al heel wat prijs vind ik . x')

    Xx
    Elien


    /

    MENSE MAKE DIE SERIE HIJS VET GOED!!!


    Wauw; dankjewel .
    Jij bent m'n held .
    Xx


    /

    maaak er aub nog eentje plies(A)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.