• Ik heb vakantie, dus meer vrije tijd en heb een programma op mijn laptop gevonden waar ik redelijk snel mee covers kan maken. Of je ze mooi vind laat ik aan jou over, haha! :)

    Vul dit even in als je wilt dat ik voor jou een cover maak!:
    Tekst op cover (zoals titel, extra tekst, username):
    Plaatjes:
    Achtergrond (hoeft niet, mag wel):
    Lettertype: Kun je hier zelf zoeken.
    Kleur(en) van lettertype(s):
    Sfeer van plaatje/beschrijving verhaal:

    Het kan zijn dat ik soms uit mezelf andere plaatjes zoek, omdat die dan beter/makkelijker zijn om te photoshoppen.

    Wachtlijst:
    - Benedict
    - Scandal
    - Knife
    - Swagnipp
    - Kaboeki
    - ...

    Gemaakt:
    - Erotichearts
    - Angelite
    - Kingbridge
    - Kingbridge
    - Knife
    - LeonieLorena
    - Benedict

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 22:59 ]

    -

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 21:32 ]

    Niemand? Ö

    Uhm .., ik wil wel graag een cover! Geld het aanbod nog steeds?


    Life is full of fake people

    Okeej top. Uhm .., nou ik ben eerst nog op zoek naar een foto van een meisje met zwart haar. Het moet een heel mooi meisje zijn met blauwe (grijs mag eventueel ook) ogen. Ik heb echt alles afgezocht, maar heb nog niets gevonden. Haar gezicht moet ook helemaal zichtbaar zijn. Het moet ook een gewoon meisje zijn. Geen piercings, geen tattoo's (geen idee hoe je het schrijft :$), geen oorbellen waardoor er een gat in je oor ontstaat, ect. Kan jij misschien wat vinden? Dan kan ik alvast verder op zoek naar de andere foto's....
    Ik weet ook niet of jij wat kan vinden hoor ....
    Als ik die heb kan de cover worden gemaakt en kan ik eindelijk mijn story beginnen.
    Liefs Belle fleur


    Life is full of fake people

    klik.
    klik.
    klik.
    klik.

    Ik hoop dat je er iets aan hebt, want meer kon ik er zelf ook niet vinden! :)

    Ik vind het echt super mooie meisjes, maar ook net niet wat ik zoek ....
    Maar heel erg bedankt voor het zoeken. Ik ga nu nog wel ff door zoeken.
    Ik hoop dat ik vanavond wat heb!
    Maar .., nogmaals bedankt.
    Als ik alle plaatjes bij elkaar heb zal ik ze wel sturen!


    Life is full of fake people

    Ik zoek er 1 voor een andere site
    Tekst op cover (zoals titel, extra tekst, username): Savant Stables en dan kleiner ~Savant~ en dan nog kleiner Sleutelbloem
    Plaatjes: Bergen, een wei met paarden (het liefst Pinto's/Andalusiers/Appaloosa's
    Achtergrond (hoeft niet, mag wel):
    Lettertype: Kun je hier zelf zoeken. A yummy Apology


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Uhm .., hoe goed ben jij met foto shoppen?
    Ik heb het plaatje gevonden! Echt het plaatje!
    Maar er staat wat tekst in .., kan jij dat eruit halen,
    of weet je niet hoe dat moet?


    Life is full of fake people

    Voor mij mag je wel iets proberen voor een story waar ik binnenkort aan verder schrijf. (Maar de titel verandert, dus heb ik een nieuwe cover nodig.)

    Tekst: De roep van de rode roos
    Plaatjes: maakt niet zoveel uit, het mag iets met één rode roos zijn, maar het mag ook iets met een jong meisje in kledij van de 18e eeuw. Je hebt de vrijheid. :Y)
    Lettertype: verras me maar, liefst een sierlijk lettertype.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Uhm .., sorry .., helaas wil iemand anders graag een cover voor me maken. Sorry sorry sorry ....
    Ik vind jou covers misschien wel mooier maar jha .... Jammer ...


    Life is full of fake people

    Even ander lijstje, sorry

    STekst: Satans steps
    Foto's: Ik weet niet precies wat ik wil, bij de extra informatie vind je wat ik wil schrijven, misschien kun je met deze foto's iets en anders mag je zelf als je het leuk vind iets verzinnen.



    Lettertype:Gothic -> Medieval -> A Gothique Time by Bonez Designz
    Sfeer: Geheimzinnig
    Kleur/zwartwit: mag je zelf weten!
    Extra informatie: Er is een plek van rust, van de dóod, maar er is ook een andere doód en dat is de hell. Dit verhaal gaat over Raven die maar 1 ding wil, ze wil niet naar de hemel nee want ze vind dat ze dat niet verdient heeft. Het enigste wat ze wil is naar de hel toe gaan. Ze gaat het zwarte pad op, het pad van moorden en van andere slechte daden, maar nog steeds voorspeld haar oma die paranormaal is dat ze in de hemel komt, ze raakt haar pad kwijt. Word boos en dan is het moment daar, het moment dat ze haar eerste echte moord pleegt, ze word nooit op gepakt en haar oma verteld en weet dat ze in de hemel komt. Elke keer wanneer zij het mes in iemands lichaam neer zet word ze niet ontdekt, elke keer als ze dit doet raakt ze diepen in de put tot het einde er is. Ze gaat een moord plegen om de burgemeester... Zij is een martelaar, een moordenaar zonder patroon, het enigste wat ze wil is de hell in.

    Raven is dit meisje btw:


    I'm a fighter, let me go.

    ohmygosh hoe maak je dat?


    By grace through faith...

    Tekst op cover (zoals titel, extra tekst, username): The Hogwarts Games- By: Moonly, Panday and linde24
    Plaatjes:


    Achtergrond (hoeft niet, mag wel):
    Lettertype: Northwood High

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 22:28 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    De Mockingjay hoeft trouwens niet persé te bewegen...Maar dat zou wel cool zijn xd.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Tekst op cover (zoals titel, extra tekst, username): Afraid to fall in love again - en dan zo ergens vanonder ofzo in het klein: Louis Tomlinson
    Plaatjes: Van Louis Tomlinson van je zelf 1 kiezen maar dit is het meisje, hij is wel klein, sorry
    Achtergrond (hoeft niet, mag wel): ik heb eigelijk niet zo een goed idee daarover
    Lettertype: whatever it takes - handwritten

    Het gaat er dus over dat Louis Tomlinson zijn vriendin verliest door zijn beroemdheid, zijn fans die haar uitschelden en dreigingen sturen, hij is daar helemaal kapot van want hij zag haar echt doodgraag. Hij wilt nooit meer in dezelfde situatie belanden & hij wilt een ander meisjes nooit meet zoveel pijn doen door zijn beroemdheid. Dus: he's afraid to fall in love again.

    Dank je!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 13:21 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.