• beginne die te glimlache en soms te knipoge
    ;'D

    Joaa, bij mij is da ook x'D
    En dan vraagt Bill opeens; zet eens een liedje van ons op, ik heb zin om te zingen..
    En dan zet ik het op en beginnen we samen luid te zingen xD

    dan heb ik het gevoel dat die hier zijn :S

    dan wordt ik gek(A) en ren ik me kamer uit... om dan na 3 seconden weer terug te komen(A)


    I am an idiot, I move.

    dan heb ik het gevoel dat die hier zijn :S

    Jha ik ook
    en dan zeg ik altij *doediejjeschijnheiligelachvanugezicht*
    xD

    Joaa, bij mij is da ook x'D
    En dan vraagt Bill opeens; zet eens een liedje van ons op, ik heb zin om te zingen..
    En dan zet ik het op en beginnen we samen luid te zingen xD

    Phaaa gij me u fantasie xD

    Dan raak ik altijd diep over in gedachten x'D
    Heb laatst een keer zeker een uur schoenen te zitten vergelijken x'D Als ik sjaggo ben iets minder; wordt ik er aan geherinnerd wat voor commercielekommerzjeelun - of hoe je dat dan ook schrijft - zooi het soms is >.<

    Of ik wordt er aan herinnerd dat ik nog een poster moet hangen, als ik mezelf dan zover heb gekregen hem erbij te pakken ben ik dan ondertussen al te lui geworden om het plakband te halen, dus duw ik ze dan meestal weer in mijn kast tot ik wel in de stemming ben om ze op te hangen. x'D


    Mew <3

    Joaa, bij mij is da ook x'D
    En dan vraagt Bill opeens; zet eens een liedje van ons op, ik heb zin om te zingen..
    En dan zet ik het op en beginnen we samen luid te zingen xD


    jah dat heb ik ook wel als ik happy ben :P ^^
    maar soms ben ikk sjaggie en dan zitten ze je zo aan te staren en dat zeg ik altijd;
    heb ik iets van je aan ofzow ?? :P
    of ik kan gewoon een uur staan blijven kijken en dan het idee hebben dat ze beginnen te bewegen x3 zolang kijk ik dan :P


    A Noble was Born in Chaos

    uhm dan begin ik gewoon weg te dromen eiglijk xD

    Ik heb een fantasie dat er camera's in zitten en dan bespioneren ze me, en dan komen ze me halen ^^ Maar ik heb toch wel het gevoel dat ze dan bij me zijn echt raar xD

    Ik heb een fantasie dat er camera's in zitten en dan bespioneren ze me, en dan komen ze me halen ^^ Maar ik heb toch wel het gevoel dat ze dan bij me zijn echt raar xD


    ja dat is ook wel zo :P dan kijke ze je zo aan dat je denkt dat er ene camera achter zit.. ik ben zogek geweest het nog eens ene keer te gaan chekken ook mja ik heb dat idee ook altijd bij mijn knuffels.. door die kraalogen x3 ik was altijd bang dat er ene camera in zat x3


    A Noble was Born in Chaos

    ik eb een tijdje het idee gehad da ze alles konden zien langs die posters en ik durfde dan bijn aniets doen omdak bang was da ze mijn zotte acties zouden zien en nu denk ik da nog altijd maar ik laat mij wel gwn gaan

    Ik kan er niet lang naar kijken want posters kijken je ALTIJD aan en als ik dan heel erg terug ga kijken is het zo oogcontact-ish en dat vind ik raar met een poster.


    blame the bully.

    en ik heb momenteel geen posters.
    maar toen k die wel nog had hadk steeds het gevoel dat ze me beschermden tegen die domme klopgeest in me kamer o_o

    en dat ze der ware, en net zoals cynthia dat ze alles konde zien. en en en alsk mijn poster een nachtkus gaf [jààà] dan dan dan hadk het gevoel dat die dat echt konde voele :')

    dan..
    staren se me aan,beginnen se te lachen en als myn ma binnenkomt dan praten ze met haar [nee da laatste was grapje ookal stond ze vanochtend met een poster die nr benede was gevalle te praten.. xl]


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb een fantasie dat er camera's in zitten en dan bespioneren ze me, en dan komen ze me halen ^^ Maar ik heb toch wel het gevoel dat ze dan bij me zijn echt raar xD


    ja dat heb ik ook oh man dat is zoo weird x']
    dan denk ik soms ook bij mezelf okeej WTF?!