• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet ook stormvrij komen naast sneeuwvrij

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Graag, ik heb heel vaak dat mijn ouders al weg zijn en dat het dan ontzettend hard begint te waaien, regen, hagelen etc.
    En dan kan ik de bus al niet meer nemen, die gaat hier maar om het half uur/uur en dan ben ik dus nooit op tijd op school!
    Dan moet ik dus fietsen en dat is dan echt een hel soms, ik hoef niet persé vrij, maar gewoon dat ik wat later mag komen!


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    GRAAG!!(6)

    TEDDYBEARRR schreef:
    Ja! Hoe meer vrij, hoe beter(krul)


    Just a simple "I love you" (:

    JAA!
    Echt waar, wij hebben nooit sneeuwvrij in België, stormvrij is gewoon... de ultieme oplossing!


    Hellz Yeah, Bitch.

    Ik heb nie eens sneeuwvrij, laat staan dat we dan stormvrij krijgen xD

    En trouwens, het stormt bijna nooit hier in NL, Dus heb je ook nie veel aan stormvrij. Laten ze eerst maar eens Sneeuwvrij gaan invoeren!


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    ja ik denk dat het wel handig is eigenlijk anders krijg je veel ongelukken en onze school heeft wel veel mensen die ver weg wonen


    Het komt wel goed schatje <3

    TEDDYBEARRR schreef:
    Ja! Hoe meer vrij, hoe beter(krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Je krijgt vrij op het moment het een enorm risico is als je de straat op gaat, oftewel wanneer het enorm gevaarlijk is. Dat kan ook bij sneeuw gebeuren, ook bij een storm. Dus, gewoon vrij als het om onze eigen veiligheid gaat.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Sneeuwvrij? Dat heb ik nog nooit gehad

    Pliena schreef:
    Eens, maar dan mogen ze hier in België al eerst eens beginnen met sneeuwvrij. Althans, in mijn school.

    Idd


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ja zeker...maar wij hebben geen sneeuwvrij =( en laat staan stormvrij we moeten gewoon naar school of het nou stormt of regent
    xxxxxxx


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    jaaaaaaaaaaaaaaaa.
    goed ideeeeeeeee!!


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Bij ons is dat al (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    JA! *hand op*


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Jaaahhh
    ik vind van wel
    maarrr ik heb niet eens sneeuw vrij
    das -piep-
    maargoe wel een excuse op telaat te komen:p


    Never let anyone tell you that you can`t do something