• Kijkt er iemand naar Familie? [Belgische serie] Wel, 'Brenda' is erin gestorven. Zonet was er de begrafenis te zien op tv, het is nog steeds bezig. & Ik zit hier gewoon te wénen. Haar dochter ging vooraan een tekst brengen, en het was echt emotioneel. Vooral omdat ik dit al volg vanaf mijn 7de ofzo.
    Ervaringen?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Nope.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik moet ook altijd huilen bij emotinele momenten. Ook bij zielige liedjes.
    Dus je bent niet de enige.

    Ik kijk niet naar 'Familie' maar heb er wel eens een gastrolletje in gehad, haha.
    We hadden studie en onze klas mocht een gastrolletje spelen. x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik begon te huilen toen Maggie (ofiets) stierf in Spring. En bij haar begrafenis toen Xavier een tekstje ging voor lezen.
    En in dat programma 8 Simple Rules sterft op een bepaald moment de vader en daarvan moest ik ook heel erg huilen (:

    [ bericht aangepast op 5 feb 2011 - 20:29 ]


    effort never betrays you

    Dreamwalker schreef:
    Ik begon te huilen toen Maggie (ofiets) stierf in Spring. En bij haar begrafenis toen Xavier een tekstje ging voor lezen.
    En in dat programma 8 Simple Rules sterft op een bepaald moment de vader en daarvan moest ik ook heel erg huilen (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik kijk geen familie, maar mijn vrienden wel. Ik vind dat ze op een vreemde manier gestorven is, voor de ogen van haar kinderen toch?


    Olive

    Jacker schreef:
    Ik kijk geen familie, maar mijn vrienden wel. Ik vind dat ze op een vreemde manier gestorven is, voor de ogen van haar kinderen toch?
    Jep, een auto-ongeluk. Best sneu, in twee afleveringen is ze al begraven etc.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Wil je een knuffel?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil er liever niet over praten,
    op mijn opa's begravenis barste ik bijna in huilen uit toen ik iets ging voorlezen.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Mijn broers & zus zijn nu aan het kijken.. Ik volg het bijna niet meer, maar ik heb wel gehoord dat ze gestorven is.

    Ik huil bij heel veel films en series enzo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    OT: Ik heb huilde te hard toen mijn oom werd gecremeerd


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bij soaps niet dat is namelijk toch nep. Maar als het echt is,je weet wel waargebeurd of het had waargebeurd kunnen zijn dan wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jaa, ik moest toen ook bijna huilen. Mijn ouders bijna ook. :'D


    Let the Night embrace you

    Pirates schreef:
    Nope.


    -