• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet ook stormvrij komen naast sneeuwvrij

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, echt wel ;D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Jaah ik moet een half uur fietsen en met storm is dat zo kut je komt met moeite zonder vallen op school<3


    We only can learn to love, by loving.

    Lion schreef:
    Ja liever wel, maar we krijgen niet eens sneeuwvrij.


    ' Nyctophilia '

    Ja, maar wij krijgen niet eens sneeuwvrij.
    Maar ik vind het wel een goed idee want sommige kinderen komen van ver en die zijn dan helemaal kapot op school.


    "Don't look back, you're not going that way."

    TEDDYBEARRR schreef:
    Ja! Hoe meer vrij, hoe beter(krul)

    Sneeuw- stormvrij?
    hebbe we nii

    wij kregen niet eens sneeuwvrij...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Helemaal mee eens.
    Er zijn mensen bij mij in de klas, die meer dan een uur moeten fietsen, en hun ouders kunnen hun niet altijd brengen met de auto, dus het lijkt me een beetje zielig, als ze dan moeten fietsen in noodweer.


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    Ja, maar dan moet er wel echt storm zijn. In de Filippijnen is er officieel stormvrij, maar das ook logisch met die tropische orkanen daar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb geeneens sneeuwvrij. En no way over stormvrij; Als het donker is, en het bliksemt ook echt vind ik het juist jezellig om met je vrienden enzo te zijn :3


    Alis volat propriis.

    Wij krijgen pas bij 30 cm sneeuw pas Sneeuwvrij [Nooit dus.]
    En het stormt in Nederland nog wel eens dus JA!
    Ik ben voor (:
    X.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Ik wil ook Regenvrij! :Y)


    Yongguk & Daehyun <33

    Pliena schreef:
    Eens, maar dan mogen ze hier in België al eerst eens beginnen met sneeuwvrij. Althans, in mijn school.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Windvrij mag er ook wel komen.:Y) Zonder wind doe ik er een half uur over. Met wind een uur >.<


    Yongguk & Daehyun <33

    TEDDYBEARRR schreef:
    Ja! Hoe meer vrij, hoe beter(krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room