• Een vriend van mij is verliefd op me. Dat vind ik al niet fijn, maar oké. Daar kan hij ook niets aan doen.
    Vanochtend stapte ik uit de stadsbus, stond hij bij mijn school. Zelf zit hij op een school aan de andere kant van de stad.. Met een vriendin ben ik naar hem toe gegaan. Hij vertelde dat hij gaat spijbelen vandaag, zodat hij bij mij kan zijn...
    Ik schrok me dood! Het ergste is dat mijn crush er ook bij kwam staan. Net toen begon die vriend over dat hij met mij wou zoenen..
    Ik schaam me dood!

    Wat moet ik doen? ;___;


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hmm.. Dit is best moeilijk. Heb je al gezegd dat je hem niet leuk vind? Als je dat al gedaan hebt moet je het misschien nog een keer zeggen, alleen dan wat 'harder' zeg maar.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ooh ik heb dat ook eens voorgehad, diegene stond al op de speelplaats en hij stuurde mij zo van: 'waar ben je?' en 'Waar is dat? Ik wil bij je zijn?' en van die dingen.
    Ik ben hem gewoon gaan negeren en toen dat niet werkte, heb ik hem grof afgewezen. Ik deed het niet graag omdat hij echt een goede vriend was, maar hij bleef maar aandringen. =(


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Zetpil schreef:
    Hmm.. Dit is best moeilijk. Heb je al gezegd dat je hem niet leuk vind? Als je dat al gedaan hebt moet je het misschien nog een keer zeggen, alleen dan wat 'harder' zeg maar.


    Hij weet wel dat ik hem niet leuk vind, maar hij denkt dat hij dat kan veranderen.. ><


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Hij weet wel dat ik hem niet leuk vind, maar hij denkt dat hij dat kan veranderen.. ><

    Dan ga je naar hem zo zeg je; "Ik vind je niet leuk en jij kan daar niets aan veranderen. Het spijt me zeer voor je, maar ik kan ook niets aan mijn gevoelens doen."


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Zetpil schreef:
    (...)
    Dan ga je naar hem zo zeg je; "Ik vind je niet leuk en jij kan daar niets aan veranderen. Het spijt me zeer voor je, maar ik kan ook niets aan mijn gevoelens doen."


    Ik denk dat ik dat in de pauze straks idd maar ga doen, en dan neem ik mijn vriendengroep mee. Hij zit op bodybuilding, dus ik durf niet alleen


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik dat in de pauze straks idd maar ga doen, en dan neem ik mijn vriendengroep mee. Hij zit op bodybuilding, dus ik durf niet alleen

    Als ik dichterbij had gewoond had ik meegegaan.. Grr, waarom komt er geen aardverschruiving en ligt Emmen en shit niet dichterbij?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Jeetje, maar als je je ongemakkelijk voelt moet je dat gewoon tegen 'm zeggen Ö


    I don't need words to feel those lips.

    Zetpil schreef:
    (...)
    Als ik dichterbij had gewoond had ik meegegaan.. Grr, waarom komt er geen aardverschruiving en ligt Emmen en shit niet dichterbij?


    Ik vind dat jullie deze zomer wél komen moeten, hmpf. Er kwam de hele tijd iets tussen!
    dan kun je Thomas ontmoeten :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    SMELLYALATA schreef:
    Jeetje, maar als je je ongemakkelijk voelt moet je dat gewoon tegen 'm zeggen Ö


    Hij weet wel dat ik het hartstikke vervelend vind, maar hij denkt dat ik hem zo wél leuk ga vinden. >< Jongens..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zou gewoon eerlijk zeggen dat je niets voor 'm voelt, dan kan hij ook geen verkeerde gedachten krijgen.


    Tanya is de beste.

    maak hem duidelijk dat het tussen jullie puur vriendschappelijk is, en dat het niets meer zal worden, mijd elkaar desnoods een tijdje.
    En dwing hem dat tegen je crush te vertellen (A)