• Ja, dat is het bij ons. En ik wil helemaal niet mee. Ik heb dat vandaag tegen mijn meester gezegd en hij werd heel erg boos. Ik mòet dus mee. Kan iemand mij vertellen hoe zo'n schoolkamp in elkaar zit, want dit is mijn eerste keer.


    .

    schoolkamp is toch niet erg?

    dit jaar gingen we op 2daagse en ik heb me massas veel geamuseerd, 2 dagen lang met mijn vriendinnen op 1 kamer, raar doen ^^

    ik weet zeker dat je het wel leuk gaat vinden maar dat je gewoon zenuwachtig bent.
    je moet je daar echt niet over zorgen maken.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dat hangt van school tot school af, niet?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ah kop op, het wordt vast leuk (: ik ben twee jaar achter elkaar met school een week naar zee & de Ardennen geweest en ik heb me echt geamuseerd!

    Ewigkeit schreef:
    Dat hangt van school tot school af, niet?

    Ja maar ik vraag me gewoon af hoe dat in elkaar zit. @ Softspoken: Ik zal mijn best doen. x'D


    .

    Schoolkamp is echt heel leuk hoor. ^^ Ik was de eerste keer heel erg zenuwachtig en wilde eigenlijk niet meer, maar ik ben toch gegaan en het was echt heel leuk. Allemaal spelletjes doen, lang opblijven, zoiets. Dat was het bij ons tenminste, wij gingen naar Ameland. (: (Ik woon in Friesland vandaar) -dit was op de basisschool-

    [ bericht aangepast op 13 april 2010 - 17:17 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Psychic schreef:
    Schoolkamp is echt heel leuk hoor. ^^ Ik was de eerste keer heel erg zenuwachtig en wilde eigenlijk niet meer, maar ik ben toch gegaan en het was echt heel leuk. Allemaal spelletjes doen, lang opblijven, zoiets. Dat was het bij ons tenminste, wij gingen naar Ameland. (: (Ik woon in Friesland vandaar)

    Wij gaan ook naar Ameland. :')


    .

    Ik ben met mijn ouders naar school gegaan om te zeggen dat ik echt niet mee ga op kamp. Kan je ook proberen. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Op mijn schoolkamp in ameland iets brak ik mijn been, en toen dachten ze dat ik me aanstelde... Dus ik mocht niet naar het ziekenhuis, dus ik heb nog een dag ermee gefietst en gelopen eigenlijk... en toen mocht ik thuis naar het ziekenhuis...

    Geen goede herinneringen aan groep 7. (het was nog wel op mijn verjaardag :( )

    [ bericht aangepast op 13 april 2010 - 17:33 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Sanlena schreef:
    Op mijn schoolkamp in ameland iets brak ik mijn been, en toen dachten ze dat ik me aanstelde... Dus ik mocht niet naar het ziekenhuis, dus ik heb nog een dag ermee gefietst en gelopen eigenlijk... en toen mocht ik thuis naar het ziekenhuis...

    Geen goede herinneringen aan groep 7. (het was nog wel op mijn verjaardag :( )

    Auw, dat is echt pech.


    .

    Schoolkamp is geweldig de grootste lol met elkaar je doet allemaal leuke spelletjes gaat dingen bezoeken etc.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben alleen in groep 8 op kamp geweest, was echt super gezellig. Maar dat ligt ook aan of je je klas leuk vind. Als we nu op kamp moesten zou ik ook liever niet mee willen...


    I live for the applause, you will die for it.

    Wij gingen eens een hele week naar de zee, en we hebben ons echt kapotgelachen!

    Haha, onze schoolkampen waren wel cool, alleen gingen wij katen (A)
    En de leraren waren nogal streng.
    Dusuh..
    TIP: Maak geen lawaai, en als je gaat kamperen Let op de haringen en die lijn dingen -zelf ben ik er namelijk overheen gevallen- (x
    Stormlijnen volgensmij? Nouja, iig het is gezellig als je een leuke klas hebt! (:
    X.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Marilena schreef:
    (...)
    Auw, dat is echt pech.


    Mijn been leeft nog, nog steeds, en gelukkig was dat 4 jaar geleden, ik haatte die leraar. xD heel erg eigenlijk...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Zeg gewoon dat je ouders geen geld ervoor hebben :Y)


    Life is hard and then we die