• - droge titel, sorry daarvoor ;D -

    Vandaag gingen we softballen met gym, in de miniscule gymzalen. Knuppel en harde ballen. Anouk hier stond in het veld bij het eerste honk, wat 4 meter van de slagman verwijderd was. Tom ging slaan. Ik dacht nog zo: "Ik krijg zo dadelijk die bal tegen me aan."
    En natuurlijk kwam die bal met een kutvaart tegen mijn arme hoofdje aan.
    "POK"
    Dat deed pijn en nu heb ik een bult op mijn hoofd (cat)

    Wie haat het nog meer om ballen tegen zijn hoofd aan te krijgen? ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    21Guns schreef:
    mijn kop trekt die ballen aan!


    My friends are my estate.

    Ja, ik haat het ook. Meestal komt zo'n bal dan volop tegen mn kop aan, of volop tegen mn buik...


    All the right friends in all the wrong places.

    mijn hoofd trekt ook echt ballen aan man! een paar weken terug gingen we voetballen op school. normaal mag ik niet mee doen omdat ik heel agressief speel maar dit keer wel. dus ik haal drie mensen onderuit trap tegen die bal aan, die knalt tegen de muur en kaatst terug tegen mijn kop!


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    Ik krijg ze altijd recht in mijn gezicht, of op mijn neus.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik dacht dat da hier over kippen ging gaan ofzo ;p


    Headshot, only one shot will kill .

    gewelidige titel!
    en ja ik haat het ook. alleen met een zachte bal iemand anders raken is ook leuk!:$


    You can do whatever you want,if you beliebe in that(L)

    Er komt altijd wel iets tegen mijn hoofd aan -,=.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik brak mijn ringvinger toen ik een basketbal 'ving'. :^)


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik zelf hou zoveel mogelijk afstand tussen mij en de ballen. Maar goed ook, want het lijkt wel of ik ze aantrek met super powers of zo. En dan nog het ergste: Ik zit in een rolstoel. Ik kan niet zomaar even wegduiken of me arm omhoog houden om die bal tegen te houden. Dat is zwaar kut..
    Xx' (cat)


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Ik en dat is altijd bij basketbal en handbal o.o


    Magic never ends.

    ik, altijd ö ik haat softbal.


    Destroy what destroys you.

    Ik ook, maar meestal gooi ik bijvoorbeeld bij baseball als ik moet slaan, gooi ik de bat/bad (weetikveel) altijd tegen iemand en die vinden dat niet zo fijn. :Y)

    Ik heb dat soms wel eens voor ja.

    haha, op die dag gingen wij ook softballen. maar ik ga dan altijd helemaal ergens ver achterin het veld staan, en aangezien die kindjes uit mijn klas toch niet kunnen slaan, blijven ze ver bij mij uit de buurt.
    (nerd)


    als ik val, sta ik op. als ik sta, val ik op.

    littlelola schreef:
    haha, op die dag gingen wij ook softballen. maar ik ga dan altijd helemaal ergens ver achterin het veld staan, en aangezien die kindjes uit mijn klas toch niet kunnen slaan, blijven de ballen ver bij mij uit de buurt.
    (nerd)


    als ik val, sta ik op. als ik sta, val ik op.