• - droge titel, sorry daarvoor ;D -

    Vandaag gingen we softballen met gym, in de miniscule gymzalen. Knuppel en harde ballen. Anouk hier stond in het veld bij het eerste honk, wat 4 meter van de slagman verwijderd was. Tom ging slaan. Ik dacht nog zo: "Ik krijg zo dadelijk die bal tegen me aan."
    En natuurlijk kwam die bal met een kutvaart tegen mijn arme hoofdje aan.
    "POK"
    Dat deed pijn en nu heb ik een bult op mijn hoofd (cat)

    Wie haat het nog meer om ballen tegen zijn hoofd aan te krijgen? ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Siren schreef:
    Ik brak mijn ringvinger toen ik een basketbal 'ving'. :^)


    Dat had ik ook een keer. ö


    I hope you die :3

    ik ik had een volleybal en een basketbal tegen mijn hoofd aan gekregenxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Oh, dat heb ik ook altijd! Ik krijg altijd die ballen tegen mijn hoofd:(

    Afgelopen vrijdag stonden wij bij onze kluisjes onze jas aan te doen. De jongens pakten een bal en ik zei zo: 'we kunnen nu maar beter weg gaan, want hoe groot die ruimte ook is: ik krijg die bal tegen mijn hoofd!' Dus wij lopen naar buiten. Dan is er links een veld waar ze aan het voetballen zijn. Er stond een hek tussen, je zou zeggen redelijk veilig. Krijgen ze het voor elkaar om die bal op het nippertje over dat hek te krijgen op mijn hoofd! Stomme ballen(puh)


    To live would be an awfully big adventure

    Meestal probeer ik ergens te staan waar ik niet geraakt kán worden. Met voetbal doe ik toch nooit mee ofzo behalve als het echt moet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik ook, we gingen een balspel doen op school (een soort mix van trefbal en handbal) en toen kwam die bal met volle vaart op me af. Natuurlijk, moet ik weer een piercing hebben in mijn neus, dus dat ging meteen bloeden. Wastafel een slagveld, piercing kapot, en ik pijn. :S


    Sometimes Rules Are Meant To Be Broken...

    bij mij is dat ook altijd :(
    het lijkt wel of die ballen bij gewoon WILLEN raken...
    bij alles: basketbal, badminton, voetbal, softbal, en alle met bal. iedere keer is er wel een bal die in mn buik of tegen mn hoofd of oog komt ofzo :(

    Ik had dat ook een keer dat deed echt spr erge pijn :(
    en ik hed toen een hele ugly bult op me kop en mensen gingen erin prikken om me te pesten -.-


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    Ik


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    JakenPon schreef:
    Ik ook, we gingen een balspel doen op school (een soort mix van trefbal en handbal) en toen kwam die bal met volle vaart op me af. Natuurlijk, moet ik weer een piercing hebben in mijn neus, dus dat ging meteen bloeden. Wastafel een slagveld, piercing kapot, en ik pijn. :S

    Dat was echt geweldig bij die wastafel XD
    Hij ging van wit naar rood


    behind very angel is a demon

    I hate it too

    Mijn hoofd is een magneet voor ballen. ;D


    Great minds think alike.

    haat aan die ballen! Trouwens, kogels tegen je been zijn ook irri!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik, en daarom heb ik balangst.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja ik heb es op een dag 3 basketballen météén na elkaar op m'n kop gekregen--' Pijnlijk...
    Ik heb die drie kutzooiers er is goed van langs gegegen...

    x


    I'm just beautiful me.

    *Lacht stiekem uit*


    I live for the applause, you will die for it.