• Ja, mn beeldende vorming lerares kreeg een beamer op d'r hoofd. o-o En aan de ene kant vind ik dat best zielig want ze is een van de aardigste leraressen, maar aan de andere kant vind ik dat zooooo grappig he x3

    Hebben jullie dat wel eens meegemaakt bij jullie leraren? o-o van die ongelukken op school :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Haha :'D

    Wij hadden keer een lerares die d'r voet brak omdat er een schoolbord naar beneden donderde:Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ocharme, dat moet pijn gedaan hebben ;o
    Mijn leraren hebben dat nog nooit voorgehad.


    Just a simple "I love you" (:

    mijn leerkrachten durven wel snel eens te vallen dus zo nieuw is dat niet meer maar het blijft grappig...



    xXx


    Change, the only good thing in this world.

    Ik heb geen domme leraren 8-|


    Het leven is hard, maar het brood van de Aldi is harder

    Hahaha geniaal!
    Uhm onze Franse lerares was net nieuw liep de klas binnen en riep Bonjour bonjour en flikkerde over de drempel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bij ons met bio xD

    Zat hij te lullen over Celdeling, brak een pinetje wat de bovenste plank van een kast moest ondersteunen. Bam! De hele oorsprong van de aarde (keidik boek) Op zn kop xD En we kregen toen de rest van t uur vrij!


    We'd be forever young, think of it!

    Nee zoiets niet..
    Maar wel al eens da heel de klas tege een leerkracht was enzo ze deden vanalles zoals propkes gooie en al, en klein en al --"
    En ik snap da echt ni da was just de liefste leerkracht :S En van haar mochten we veel waarom doen ze da dan..
    En mij vond ze dan weer laf omda ik ni mee deed ma da boeit ni :S


    Stop wishing, Start doing..

    Eh, een keer viel een muziekdocent van haar stoel af toen ze iets uit haar tas probeerde te pakken en ze rolde door. -hoe bedoel je dik? xd.-


    your eyes are like stars in the night.

    Hahahaha 8D Ik zou denk ik in een deuk liggen ;x Maar mijn lerares WW noemde mij ooit eens Annabel >;[

    Poseidon schreef:
    Eh, een keer viel een muziekdocent van haar stoel af toen ze iets uit haar tas probeerde te pakken en ze rolde door. -hoe bedoel je dik? xd.-

    HAHAHAHAHA

    @ Renée
    XD omfg, dat is zo droog :3 X3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    We mogen der ook nu niet meer de vorige les hadden we focking 13 voetbalplaatjes op der rug geplakt had ze niet door verraad een nerd uit de andere klas ons en nu zijn we nog lang niet jarig zoals ze zei. (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oh!
    Wij hebben eens gehad dat onze leraar zijn badminton racket omhoog gooide en zei: 'Dat doen we niet, dat mag niet.'
    En toen flikkerde die racket op z'n kop. Ik heb me serieus ziek gelachen toen.

    @Renée
    wat een zonde van die voetbalplaatjes :3 geef ze aan mij x3 Maar dat is wel geniaal hoor en wat is dat wijf dom dat ze dat niet door had o-o
    @Annelies
    omg ;3 -schudt hoofd- wat een domme leraar x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    @Renée
    wat een zonde van die voetbalplaatjes :3 geef ze aan mij x3 Maar dat is wel geniaal hoor en wat is dat wijf dom dat ze dat niet door had o-o
    @Annelies
    omg ;3 -schudt hoofd- wat een domme leraar x3

    Hahaha dat was gewoon geniaal xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    o.o zielig.

    Nee bij ons niet. Alleen dat ze struikelen over hun eigen tassen ofso


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.