• Ja, mn beeldende vorming lerares kreeg een beamer op d'r hoofd. o-o En aan de ene kant vind ik dat best zielig want ze is een van de aardigste leraressen, maar aan de andere kant vind ik dat zooooo grappig he x3

    Hebben jullie dat wel eens meegemaakt bij jullie leraren? o-o van die ongelukken op school :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    We moesten een tijdje naar een andere school (owv verwarmingsproblemen) en we hadden geen lokaal, dus we moesten er een gaan zoeken. Valt de leraar die we toen hadden echt récht op zijn kont. (Het was enorm gladdig op de speelplaats) :P


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hazardous schreef:
    o.o zielig.

    Nee bij ons niet. Alleen dat ze struikelen over hun eigen tassen ofso

    Oja zulke leraren herken ik :3

    En op de een of ander manier lig ik elke keer dubbel als ik de topictitel lees wtf :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ahhh... whahahaha
    ik heb wel eens een leraar gehad die een hele tekening op het SMARTboard had gemaakt met een WHITEboard stift. Die is echt een halfuur aan het schrobben geweest, en daarna deden de sensoren het niet meer door het schrobben xD


    Alis volat propriis

    NYC schreef:
    We mogen der ook nu niet meer de vorige les hadden we focking 13 voetbalplaatjes op der rug geplakt had ze niet door verraad een nerd uit de andere klas ons en nu zijn we nog lang niet jarig zoals ze zei. (nerd)

    hé, dat doen wij ook altijd =D


    Alis volat propriis

    oke ik zie het al voor me, en het lijkt me wel grappig maar ook wel zielig..

    er is al wat aardig grappig gebeurt maar jah ik moet het weer vergeten XD

    twiddict schreef:
    ahhh... whahahaha
    ik heb wel eens een leraar gehad die een hele tekening op het SMARTboard had gemaakt met een WHITEboard stift. Die is echt een halfuur aan het schrobben geweest, en daarna deden de sensoren het niet meer door het schrobben xD


    haha dat had een lerares bij ons ook gedaan, najah geen hele tekening dan maar alsnog ( ik zat toen nog in groep zeven, zit nu in de eerste.. xD)
    ze pakte zo zo'n stift en deed dat zo op dat smartboard. wij zo de naam van die lerares noemen en zei zegt echt zo: Oooh. wat heb ik nou weer gedaan. Wij lagen natuurlijk allemaal in een deuk en zei zo een doekje pakken en schrobben en schrobben, ze kreeg het uiteindelijk eraf maar dat duurde ongeveer een halfuur.. dus wij kletsen, zei merkt niks.. xD

    [ bericht aangepast op 13 april 2010 - 20:48 ]


    Dream not your live, live your dream!

    Bij ons is het altijd dat ze achteruit in de klas lopen en dan bijna vallen over een schooltas. Jammergenoeg bijna...

    Auwch, dat lijkt me best pijnlijk, een beamer op je kop:O..

    Bij ons is een keer een lerares over een tas gestruikeld, tegen een kast aan xD:P
    dat was wel grappig..
    En er is een keer een leraar over mijn voeten gestruikeld (A), ik zat onderuit gezakt, en hij liep langs en toen viel die,(A), was ook wel grappig xD


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 11:20 ]

    NYC schreef:
    Hahaha geniaal!


    Beeeeeeeesje :-)

    ahaha, arme vrouw :Y)
    Bij ons ging vorige jaar een leerling met zo een stoel, op de voet van een of ander wijf zitten, en die wijf maar gillen. Ze werd echt kwaad, was gewoon kapot grappig xd


    we were always meant to say goodbye.

    Wij waren een keer bij inval les. En dan heb je van die borden met voetstukken die erg veruit steken. En ze liep zo achteruit en toen viel ze kabem achteruit XD.
    En onze gymleraar (._.) Is wel eens gevallen door een leerling (;D)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Haha, ocharme :3
    Nope, niet echt denk ik.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    vorig jaar was er een docent die voor een deur stond en die kreeg toen die deur tegen zich aan omdat een docent gehaast naar buiten liep. Wij hadden net les van haar en toen moest ze naar het ziekenhuis x'] Dat was best wel zielig, want toen had ze iets gekneust ofzo. Hoe krijgt ze het voor elkaar:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Neen, onze docenten zijn niet dom.. best jammer.


    SLOAN.

    Wat is een beamer?