• Zoals degene die deze story lezen vast al gemerkt hebben is het uit Tussen Tom en zijn vriendinnetje Camilla en aangezien ik geen idee heb voor een nieuw vriendinnetje dus laat ik dat aan jullie over :D en owja als extraatje tom is nog 18
    Heb je intressen voor de rol als
    Toms vriendin
    vul dan dit in

    Naam: (volledig voor+achternaam)
    Leeftijd:
    Karakter:
    Interesses:
    uiterlijk:
    Extra:
    Manier van ontmoeten:


    Ik kies niet de eerste de beste maar degene met de leukste en origineelste manier van ontmoeten ;)


    Er is gekozen en het is BillHumanoid Bedankt voor het invullen en sorry voor degene als ik je terleurgesteld heb, volgende keer beter =)

    [ bericht aangepast op 16 april 2010 - 21:24 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    jolly schreef:
    (...)
    Zo snel mogelijk kies ik de leukste uit, je hoort het vanzelf wel ;) die van jou vind ik trouwens wel leuk dus je maakt een kans ;)


    Cool :D

    Naam: Demy Smit(volledig voor+achternaam)
    Leeftijd: 17
    Karakter: trouw,slim,behulpzaam en onhandig
    Interesses: Dansen
    uiterlijk:http://www.cmsimgs.com/1/live/205/185x135http://4.bp.blogspot.com/_RN_GiWXVDnw/SSB-R9omx4I/AAAAAAAAAEY/5r7gNZ2pbco/s320/19378.jpg lang rood haar met turquase,paarse en mintgroene plukjes, mintgroene contact lenzen en draagt een bril
    Extra: heeft Baby gspeelt in de muscial Dirty Dancing
    Manier van ontmoeten:
    Tijdens een auditie voor een rol in een neiwue video van Tokio Hotel

    [ bericht aangepast op 15 april 2010 - 20:57 ]

    Naam: (volledig voor+achternaam) Roxy Ryan
    Leeftijd: 18 jaar
    Karakter: Schijt aan iedereen,Lacht té veel,Spontaan,Vrolijk,Grote mond,Druk,Falpuit,Vertrouwd mensen niet zo snel en speelt daarom ook met mensen ; ze lacht ze uit,roddelt over ze,Laat ze struikelen enzo.Ze is erg kinderlijk omdat ze zich niet erg vaak thuis voelt bij situatie's.
    Interesses: Naar concerten gaan,uitslapen,Rare/gekke dingen doen,Muziek luisteren,drummen,tv kijken,naar de bios,pretparken bezoeken.
    uiterlijk: Donker blond haar,groen ogen,blank,slank,niet zo erg lang zo rond de 1.69/1.70.
    Extra: Roxy is haar broer verloren toen hij op school werd vermoord,daarom vertikt ze om nog naar school te gaan.
    Manier van ontmoeten: Ze is binnen geglipt bij een concert van Th omdat ze graag het voorprogramma wou zien,maar ze had geen kaartje en betalen wou ze er niet voor,want ze hield niet van Th.Maar toen werd ze gepakt door de BodyGuarts en raakte ze met Tom en de andere in contact.


    Foto ; Roxy!

    [ bericht aangepast op 15 april 2010 - 21:33 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Is die van mij niet te lang?

    @ Billhumanoid
    Nee hoor maakt niet uit hoe lang het is

    @jimahatiku
    ja als het kan


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Is het goed als ik nog wat foto;s toevoeg of ben ik dan te laat?


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Fantasque schreef:
    Is het goed als ik nog wat foto;s toevoeg of ben ik dan te laat?

    nee hoor doe maar


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik stop met het verbeteren straks word die echt veel te lang en ik kan nu al niet wachten van wie het wordt. x'D

    heb foto's toegevoegt

    Naam: Amy Silvara
    Leeftijd: 17
    Karakter: Behulpzaam maar zeer teruggetrokken, geeft niet veel van zichzelf prijs, heeft een liefde voor dieren en pluchedieren, heeft veel liefde nodig, als ze echt boos is kan ze wel eens agressief worden...
    Interesses: Muziek, dieren, creatieve zaken als tekenen, fotograferen en muziek maken...
    uiterlijk: Klikklik
    Extra: Toen ze 4 was kwamen haar ouders om bij een huis brand. Sindsdien leeft ze in het weeshuis. Telkens als er mensen langs kwamen gedroeg ze zich zo slecht mogelijk om maar niet weg te hoeven...
    Manier van ontmoeten: Vóór de brand waren Amy en de Kaulitz-twins buren. Door de brand werd het contact verbroken. 13 jaar later komen ze elkaar weer tegen. Door een rebellion van Amy ,om maar niet geadopteerd te worden, staan ze, buiten voor het weeshuis, opeens weer voor elkaar.

    [ bericht aangepast op 15 april 2010 - 21:18 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Zet je het ook in het topic. :P

    BillHumanoid schreef:
    Zet je het ook in het topic. :P

    wie het wordt?? jawel als ze gekozen is wel


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    jolly schreef:
    (...)
    wie het wordt?? jawel als ze gekozen is wel


    Oke (nerd) Sorry dat ik zoveel vraag ik kan soms erg lastig zijn. :P

    jolly schreef:
    (...)
    wie het wordt?? jawel als ze gekozen is wel

    Wanneer weet je het ongeveer :$


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Fantasque schreef:
    (...)
    Wanneer weet je het ongeveer :$


    Ik weet het niet :P met de reacties die ik nu gehad heb vind ik die van Hiphopqueen, fantastque en billhumanoid het leukste dus de keuze is erg moeilijk en ik weet niet wat voor reacties ik nog krijg

    @ fantasque
    die foto van "klik2" is echt vet mooi :O

    [ bericht aangepast op 15 april 2010 - 22:15 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]