• [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 21:47 ]

    Ik vind het raar... Sowieso, wat is er mis met mensen die er emo uit zien? Misschien moet je eens met je moeder gaan praten en de vooroordelen -die ze ongetwijfeld heeft- weg halen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik zou eens met haar gaan praten en haar vragen waarom ze zo doet.


    Let the Night embrace you

    over vooroordelen gesproken
    logisch dat het voor jou pijnlijk is
    zeg gewoon tegen haar dat je niet emo bent, dat je het gewoon toffe bands vind en die "emo's" je vrienden zijn omdat het toffe mensen zijn
    like je bent toch nog steeds d'r dochter, zoals ze die verder kent?:S
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Rosario schreef:
    Ik zou eens met haar gaan praten en haar vragen waarom ze zo doet.

    wss denkt ze dat ik me ga snijden, ofzo

    Neem haar hand vast, kijk haar serieus aan, en vraag haar of ze überhaupt weet wat emo is.


    All this dampness is damp.

    21Guns schreef:
    (...)
    wss denkt ze dat ik me ga snijden, ofzo

    Ik denk dat er wel iets serieuzers achter zit, want anders zou ze gewoon je armen checken en niet zo flippen. (denk ik toch)
    Ik zou gewoon met haar praten. Misschien dat ze je dan accepteert.

    Succes!


    Let the Night embrace you

    Sorry maar dit is echt te gek. Ga met je moeder praten,en verder moet je je het niet te veel aantrekken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Soldier schreef:
    Neem haar hand vast, kijk haar serieus aan, en vraag haar of ze überhaupt weet wat emo is.


    hahaha.
    Dalijk weet ze het niet.

    Vraag gewoon rustig waarom ze zo'n hekel aan emo's heeft?


    Smiling but close to tears.

    Randomnicity schreef:
    Ik vind het raar... Sowieso, wat is er mis met mensen die er emo uit zien? Misschien moet je eens met je moeder gaan praten en de vooroordelen -die ze ongetwijfeld heeft- weg halen.

    Mwah de meeste ouders zien hun kinderen nou eenmaal liever opgroeien met een normale kledingstijl. Maar ze zal het toch maar moeten accepteren :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zou m'n ex-bf kunnen zijn ook, die was ook wat darkside, maar had een beetje foute vrienden, roken, en drank, enz.

    *kom ik nu pas op*

    *dubbelpost*

    [ bericht aangepast op 8 mei 2010 - 22:39 ]

    21Guns schreef:
    Zou m'n ex-bf kunnen zijn ook, die was ook wat darkside, maar had een beetje foute vrienden, roken, en drank, enz.

    *kom ik nu pas op*
    Misschien is ze dáár wel bezorgt over. Tja, gewoon negeren, dan zal ze vanzelf (hopelijk) wel bijdraaien? Waarschijnlijk moet ze er gewoon aan wennen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Omg, wat een kutwief.
    Gewoon niet luisteren, en juist helemaal in het zwart naar school toe gaan. Kom je weer thuis, schrikt ze zich de tering.
    Echt, als het mijn moeder was dan was ik allang al overgegaan in de 'ik negeer je fase'. (:


    Scream for mercy!

    negeer het, denk ik ;p
    heel mijn generatie *uhum* hierzo maakt mij uit voor gothic, niet dat ik er iets op tegen heb, maar ik lijk er niet eens op, alleen omdat zwarte haren wilde, zwarte nagellak op heb, en TH luister.


    we were always meant to say goodbye.