• De stelling van vandaag luidt:
    Douchen na het gymen zou nergens verplicht moeten zijn

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Bij ons is dat niet verplicht. Wij mogen dat niet eens. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    bij ons geldt hetzelfde als bij Fortune.

    Bij ons staat in het reglement dat het eigenlijk wél verplicht is, maar meer als de helft houd zich er niet aan, hihi. Ik vind dat ook eigenlijk belachelijk, iedereen moet dat voor zich weten toch?


    we are radio hysteria

    Bij mij is het niet verplicht gelukkig! Veel mensen zijn er op tegen dus, dan maar mee eens.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bij bij is het niet verplicht :3.
    Gelukkig maar:Y).

    Bij ons mag je douchen maar niemand die het doetxD


    'Hard Times, Nice Live'

    Als het bij ons op school verplicht was, ben ik benieuwd waar we moesten douchen dan. xD Want er was bij ons één van de drie gymlokalen voorzien van douches.


    Think before you act.

    bij ons was het verpligt maar omdat we gym altijd het laadste uur hadden liep iedereen gewoon weg xD (als de bel ging)


    you were born original don't die as a copy

    Mee eens,

    maar ik vind wel dat je gewoon de tijd er voor moet krijgen en als je dan wilt douchen dat je kan douchen. Want als ik zou willen douchen dan heb ik daar geeneens de tijd voor bij mij op school. zoals je ziet is het bij mij op school dus niet verplicht :P


    Don't stop believing, and you will be happy

    Lucide schreef:
    Als het bij ons op school verplicht was, ben ik benieuwd waar we moesten douchen dan. xD Want er was bij ons één van de drie gymlokalen voorzien van douches.



    echt waar dat is eigenlijk best wel erg :O als je wilt douchen loop je dan in je gymkleding naar de andere kleedkamer. Best slecht eigenlijk


    Don't stop believing, and you will be happy

    Is dat verplicht? :8

    Nuja, ik vind dat het zoals in mijn school moet zijn: je mag douchen, maar je bent niet verplicht. Eens dus. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Wij hebben niet eens douches...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Fortune schreef:
    Bij ons is dat niet verplicht. Wij mogen dat niet eens. xd


    Just a simple "I love you" (:

    bij ons krijg je niet de tijd om te douchen dus weer z'n achterlijk iets,, het is namelijk wel frisser als je nog een hele dag naar school moet!


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Mee eens. De douches van buitengym zijn altijd ontzettend vies, net als de rest van de kleedkamer trouwens. Iemand moet zelf weten of die gaat douchen of niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.