• Ik kreeg laatst een briefje dat ik op oudersprek MOEST, terwijl niemand verplicht moest. Behalve ik dus. Dus ik zat al helemaal van; wtf heb ik nou weer fout gedaan?

    Blijkt het gewoon te zijn omdat mijn mentor even aan mij en mijn moeder wou vragen hoe het nou met de thuissituatie zit en hoe ik me daarbij voel -mijn ouders gaan scheiden, nogal gezeik, etc.-

    Ik maakte me weer eens zorgen om niks, haha. Daarna gingen mijn ma en mijn mentor nog een halfuur over hun werk praten -ze hebben ooit dezelfde baan gehad ofzo-. En mijn ma na afloop: 'DAT VIND IK NOU ECHT EEN LEUKE MAN! Beter dan die eikel van vorig jaar.'
    Ik lachte me rot (krul)

    Nog meer mensen die op oudergesprek zijn geweest?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn ouders zijn gisteravond geweest. Ik dacht echt dat ik voorgoed bedolven zou worden on het gezeik, en hw enzo en dus nooit meer op de pc zou mogen maar gelukkig heeft mn pa ervoor gezorgd dat dat niet hoefde. Maar in ieder geval hebben alle leraren waarmee mn ouders gepraat hebben zo veel over me gezeurd :3 En mn pa wou mn natuurkunde leraar slaan meheh.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hahaha, nee. Gelukkig niet (;


    we are radio hysteria

    Heb ik wel gehad maar hoefde niet mee want ze hebben niks over mij te klagen want ik doe goed mijn best. :D

    Bij ons in de klas hoeft het niet verplicht, tenminste, voor dit keer niet.
    ik móet wel :$
    2 onv. kutmensenx']


    we were always meant to say goodbye.

    bij mij hebben ze het altijd over huiswerk... en over dat ik niet zo stil moet zijn enzo...


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Jup,
    Ik hoorde beneden de deur open gaan toen ze terug kwamen en mijn vader riep mij. 'Jezus! Die vent is levenloos zeg heeft hij wel een leven?' en mijn moeder ook zo 'Want een ongeïntereseerde eikel'

    LOL XD


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Hahhaah


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.